ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ

“Αντίστροφη μέτρηση” για την πεζογέφυρα του Δάσους

Ενεργοποιήθηκε το εργοτάξιο της πεζογέφυρας του Δάσους, μετά από “πάγωμα” επί μακρό διάστημα. Επισκεφθήκαμε το έργο, διαπιστώσαμε την πρόοδο των εργασιών και μιλήσαμε με τον κ. Πολυχρόνη Κοκκίνη, εκπρόσωπο της εταιρείας “Στάθης Κοκκίνης Τεχνολογία 2020”.

Μετά από ένα μεγάλο διάστημα απραξίας “πήρε μπρος” το έργο της κατασκευής πεζογέφυρας πάνω από τη Λεωφόρο Αθηνών, στο ύψος της οδού Αρεοπόλεως, με φορέα διαχείρισης την Περιφέρεια Αττικής. Ο κ. Πολυχρόνης Κοκκίνης, απάντησε στα ερωτήματά μας και μας διαφώτισε σχετικά με την τύχη της αντίστοιχης γέφυρας στο Παλατάκι.

"Αντίστροφη μέτρηση" για την πεζογέφυρα του Δάσους 1
Αριστερά ο κ. Πολυχρόνης Κοκκίνης.

Ας ξεκινήσουμε από το τελευταίο, μια και ενδιαφέρει πολύ κόσμο στο κεντρικό Χαϊδάρι. Τα νέα, λοιπόν, είναι ότι θα ξεκινήσουν σύντομα οι εργασίες και στον κόμβο της Λ. Αθηνών με την Καραϊσκάκη, με βάση νέα τη μελέτη που προβλέπει ελάχιστο τσιμέντο και πολύ περισσότερο μέταλλο και γυαλί, όπως επέβαλε η απόφαση του Κεντρικού Συμβουλίου Νεότερων Μνημείων, για να προστατευτεί το Παλατάκι.

Ρωτήσαμε τον κ. Κοκκίνη πού οφείλεται η καθυστέρηση στην πρόοδο του έργου του Δάσους (αρχική ημερομηνία παράδοσης ήταν η άνοιξη του 2019). Όπως όλοι γνωρίζουμε, οι εργασίες τσιμέντου στη συγκεκριμένη γέφυρα είχαν γίνει εδώ και τρία περίπου χρόνια.

Μας απάντησε ότι ήταν ένας συνδυασμός αιτίων, όπως η ενασχόληση της εταιρείας με τις άλλες γέφυρες στο Λεκανοπέδιο (συνολικά 6), αλλά και προβλήματα με δίκτυα οργανισμών κοινής ωφέλειας που δεν λύνονται άμεσα (μια τέτοια εμπλοκή υπήρξε και στη γέφυρα του Δάσους με αγωγό της ΕΥΔΑΠ). Θυμίζουμε ότι για ένα διάστημα είχε διακοπεί η κατασκευή και της γέφυρας στο Δάσος, με παρέμβαση της Υπηρεσίας Νεοτέρων Μνημείων, όπως και σε αυτή στο Παλατάκι. Η συζήτηση έγινε τον Φεβρουάριο του 2018 και εγκρίθηκε η ολοκλήρωση των εργασιών με την υπάρχουσα μελέτη. Πέρα από αυτά, εφημερίδες των νοτίων προαστίων έγραψαν ότι υπήρχε πρόβλημα αποπληρωμής της γέφυρας του Αλίμου, αλλά ο συνομιλητής μας δεν επιβεβαίωσε κάτι τέτοιο.  

Ωστόσο αυτό το διάστημα έχουμε μπει στην τελική ευθεία και ολοκληρώνονται διάφορες εργασίες, όπως το βάψιμό της (είχε γεμίσει γκράφιτι), η κατασκευή του ασανσέρ, η διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου της γέφυρας κτλ.

Στο “ζουμί” τώρα: Πότε θα παραδοθεί; Ο κ. Κοκκίνης μας είπε ότι σε 1 – 1,5 μήνα θα έρθει από το εργοστάσιο σε κομμάτια η μεταλλική κατασκευή που θα ενώσει τα δύο βάθρα, πάνω από τη λεωφόρο. Θα συναρμολογηθεί σε ένα από τα δύο πεζοδρόμια (το πιθανότερο σενάριο) και ακολούθως μεγάλος γερανός θα την τοποθετήσει στην οριστική της θέση. Θα ακολουθήσει η συναρμογή γυάλινων στηθαίων και άλλες εργασίες.

Υπολογίζεται ότι το καλοκαίρι θα είναι όλα έτοιμα για να γίνουν τα εγκαίνια.

Μια παρατήρηση του Π. Κοκκίνη: Όταν παραδοθεί, η πεζογέφυρα θα χρειαστεί φύλαξη για να μην βανδαλιστεί και να μην καταστραφεί από “πλιάτσικο” (τώρα τον χώρο επιβλέπει εταιρεία σεκιούριτι). Ρωτήσαμε σχετικά στελέχη του Δήμου, που μας είπαν ότι πράγματι σχεδιάζεται η προστασία της, σε συνδυασμό με τον ευρύτερο χώρο, όπου ήδη υπάρχει επιτήρηση τις πρωινές ώρες, η οποία θα διευρυνθεί.

Σχετικά με το μέλλον του γηπέδου μπάσκετ και της παιδικής χαράς θα ακολουθήσει νέο άρθρο.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΕΖΟΓΕΦΥΡΕΣ ΤΗΣ ΛΕΩΦΟΡΟΥ ΑΘΗΝΩΝ: Τρία χρόνια φαγούρα! – Να τι συμβαίνει με τις πεζογέφυρες της Λ. Αθηνών //  Νέες πεζογέφυρες στη Λεωφόρο Αθηνών – Παρουσίαση, μακέτες, λειτουργικότητα  //    – Έκτακτο: Άμεση διακοπή εργασιών για την πεζογέφυρα στο Παλατάκι   //    – Σκέψεις και προβληματισμός για την πεζογέφυρα στο Παλατάκι    //    – Μια σύγχρονη πεζογέφυρα δεν υποτιμά το Παλατάκι    //     – Οι πεζογέφυρες και τα προβλήματα της Λεωφόρου Αθηνών       //       – Απίστευτο! Η λύση για την πεζογέφυρα είναι διαθέσιμη εδώ και 50 χρόνια! Γιατί την έκαναν «γαργάρα» οι διοικήσεις του Δήμου;    //    – Πεζογέφυρα στο Παλατάκι: Κρίσιμο έργο – Προβληματική μελέτη  //   Όλες οι εξελίξεις για τις νέες πεζογέφυρες της Λ. Αθηνών 

Παρόμοια Άρθρα

Back to top button