Εντυπωσιακές εικόνες από την εγκατάσταση των μεταλλικών μερών της πεζογέφυρας στο Παλαιό Φάληρο, πάνω από την παραλιακή. Μας αφορά, γιατί περιμένουμε δύο ανάλογες γέφυρες στη Λεωφόρο Αθηνών, από το ίδιο πρόγραμμα και τον ίδιο κατασκευαστή.

Η πεζογέφυρα στο ύψος της Μαρίνας Φλοίσβου, κατασκευάστηκε με χρηματοδότηση της Περιφέρειας Αττικής, μέσω του ΠΕΠ Αττικής 2014-2020 και δημοπρατήθηκε και εκτελέστηκε από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Στο Χαϊδάρι έχει κατασκευαστεί η τσιμεντένια βάση της μίας, στο Δάσος, ενώ στο Παλατάκι θα εφαρμοστεί άλλη μελέτη, πιο “ελαφριά”, με περισσότερο γυαλί, λόγω της γειτνίασης με το Παλατάκι, μετά από απόφαση του Κεντρικού Συμβουλίου Νεοτέρων Μνημείων. 

Στην ημιτελή πεζογέφυρα του Δάσους, οδός Αρεοπόλεως, υπάρχει μία κινητικότητα από τον εργολάβο (εταιρεία “Στάθης Κοκκίνης”) και φαίνεται ότι τα έργα ξαναρχίζουν μετά από μακρό διάστημα απραξίας.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΕΖΟΓΕΦΥΡΕΣ ΤΗΣ ΛΕΩΦΟΡΟΥ ΑΘΗΝΩΝ: Τρία χρόνια φαγούρα! – Να τι συμβαίνει με τις πεζογέφυρες της Λ. Αθηνών //  Νέες πεζογέφυρες στη Λεωφόρο Αθηνών – Παρουσίαση, μακέτες, λειτουργικότητα  //    – Έκτακτο: Άμεση διακοπή εργασιών για την πεζογέφυρα στο Παλατάκι   //    – Σκέψεις και προβληματισμός για την πεζογέφυρα στο Παλατάκι    //    – Μια σύγχρονη πεζογέφυρα δεν υποτιμά το Παλατάκι    //     – Οι πεζογέφυρες και τα προβλήματα της Λεωφόρου Αθηνών       //       – Απίστευτο! Η λύση για την πεζογέφυρα είναι διαθέσιμη εδώ και 50 χρόνια! Γιατί την έκαναν «γαργάρα» οι διοικήσεις του Δήμου;    //    – Πεζογέφυρα στο Παλατάκι: Κρίσιμο έργο – Προβληματική μελέτη  //   Όλες οι εξελίξεις για τις νέες πεζογέφυρες της Λ. Αθηνών