ΔΗΜΟΤΙΚΑΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ

Νέα καθυστέρηση στην παράδοση της πεζογέφυρας του Δάσους

Ακόμη και ο χαρακτηρισμός “γεφύρι της Άρτας” μοιάζει χλωμός για την πεζογέφυρα της Λεωφόρου Αθηνών στο Δάσος.

Η τελευταία διαβεβαίωση που είχαμε από τον αντιδήμαρχο Τεχνικής Υπηρεσίας κ. Καρατζαφέρη ήταν για παράδοση στο κοινό περί τα μέσα Φεβρουαρίου. Όμως ακόμη οι εργασίες δεν έχουν ολοκληρωθεί και εχτές 27 Μαρτίου βίδωναν κάγκελα. Υπάρχει όμως και άλλη “ουρά”. Πρέπει να γίνει αίτηση από τον Δήμο για να μετατραπεί το ρολόι από εργοταξιακό σε κανονικής χρήσης, διαδικασία που θα απαιτήσει τον δικό της χρόνο. Λογικό είναι λοιπόν να πάμε για μετά το Πάσχα -και βλέπουμε.

Όταν στις 30 Οκτωβρίου 2022 η μεταλλική υπερδομή κάθισε πάνω στα βάθρα, ευχηθήκαμε “καλορίζικη” (βλέπε Καλορίζικη! Καρέ καρέ η εντυπωσιακή ανύψωση της πεζογέφυρας των 94 τόνων πάνω από τη Λ. Αθηνών). Βιαστήκαμε και εμείς και όσοι πίστεψαν ότι η πολυετής περιπέτεια της κατασκευής της τελείωσε. Το έργο των πεζογεφυρών είχε υπογραφτεί στις 5 Οκτωβρίου 2017 με ημερομηνία ολοκλήρωσης τον Απρίλιο του 2019. Πήρε πρώτη παράταση για Αύγουστο του 2019, μετά Απρίλιο του 2020 και κατόπιν για Σεπτέμβριο του 2020. Μετά για Μάιο του 2021. Μετά χάσαμε το λογαριασμό…

Και να σκεφτεί κανείς ότι οι εργασίες για την πεζογέφυρα στο Παλατάκι μόλις ξεκίνησαν… Μια φιλόδοξη ημερομηνία αποπεράτωσης που συζητιέται είναι ο ερχόμενος Σεπτέμβριος, για να προλάβουν να γίνουν προεκλογικά εγκαίνια.

Μια παρατήρηση όσον αφορά την πεζογέφυρα του Δάσους. Πολλοί επικρίνουν την χωροθέτησή της σε εκείνο το σημείο. Πράγματι, αν κατασκευαζόταν στο ύψος της Γ. Παπανδρέου θα εξυπηρετούσε περισσότερο κόσμο (μια ανεπιβεβαίωτη πληροφορία αναφέρει ότι εκεί η Περιφέρεια εξετάζει μικρή υπογειοποίηση Λ. Αθηνών, στο στυλ της βύθισής στο ύψος της Λ. Θηβών). Όμως δεν πρέπει να παραγνωρίζεται ότι η διάβαση στο φανάρι της οδού Σατωβριάνδου είναι εξαιρετικά επικίνδυνη, λόγω των πολύ υψηλών ταχυτήτων που αναπτύσσουν εκεί τα αυτοκίνητα και τις συχνές παραβιάσεις του κόκκινου.

Η πεζογέφυρα χρειάζεται χωρίς αμφιβολία προστασία. Αν δεν βάλει φύλαξη ο Δήμος, ειδικά τη νύχτα, κινδυνεύει όχι μόνο να μουτζουρωθεί, αλλά και να λεηλατηθεί. Ο ηλεκτρομηχανολογικός εξοπλισμός της και τα μεταλλικά στοιχεία, ειδικά τα ασανσέρ, εύκολα μπορούν να “κάνουν φτερά”.  

Παρόμοια Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button