ΕΛΛΑΔΑΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ

Αδέρφια, χάσαμε! – Τα καρντάσια μάς τάπωσαν με την “τρύπα του Κούβελα”

Δεν μπορούσαμε να φανταστούμε ότι το άρθρο μας για το καμάρι της πόλης μας, τις παρατημένες τρύπες του Σκαραμαγκά, θα έκανε το γύρο της Ελλάδας. Τα κατάφερε όμως να γίνει viral (2,2 χιλ. λάικ και 200 σχόλια) κυρίως στη Θεσσαλονίκη, διότι τολμήσαμε να αμφισβητήσουμε την πρωτοκαθεδρία της συμπρωτεύουσας στην κατηγορία “Το πιο αρχαίο έργο της χώρας”.

Εν συντομία, ισχυριστήκαμε ότι η εργολαβία του Μετρό Θεσσαλονίκης μετρά μόλις 18 χρόνια, ενώ το έργο των σηράγγων του Σκαραμαγκά ξεκίνησε το 1997. Οπότε ο επίζηλος τίτλος ανήκει στο Χαϊδάρι, αφού το δικό του έργο ζόμπι είναι… 27 Μαΐων.

Το είδαν τα καρντάσια και έφριξαν! Με τεκμηριωμένα σχόλια στη σελίδα μας στο fb μάς έκαναν σκόνη. Συνοπτικά, απέδειξαν ότι το Μετρό Θεσσαλονίκης είναι δέκα ολόκληρα χρόνια παλιότερο, μετρά δηλαδή 37 χρόνια σε εκκρεμότητα!

Γατάκια, δεν μας πιάνετε με τίποτα!

Γράφει ενδεικτικά η Σοφία Κυριάκου: Με τη μόνη διαφορά ότι το Μετρό Θεσσαλονίκης ως πρώτη απόπειρα ξεκίνησε το 1987. Άλλωστε στους παλιούς είναι γνωστή η τρύπα του Κούβελα…! Γατάκια, δεν μας πιάνετε με τίποτα!

Ο Άρης Αβραάμ: Τι λέτε καλέ που θα μας πάρετε τα πρωτεία για το μετρό στη Θεσσαλονίκη. Ξέρετε πότε άρχισαν να σκάβουν; Το 1987 παρακαλώ. Είμαστε στο 2024 και ακόμη περιμένουμε. 37 ολόκληρα χρόνια!

Η Sofia Kara: Μόνο που το μέτρο της Θεσσαλονίκης ξεκίνησε από τον Κούβελα το 1986-89. Όποτε παραμένει στην κορυφή.

Πράγματι, το 1987 άνοιξε την πρώτη τρύπα ο τότε δήμαρχος Θεσσαλονίκης στην Πύλη της ΔΕΘ και από τότε ξεκίνησε μια μακρόσυρτη διαδικασία με διάφορες φάσεις αναζωπύρωσης, μέχρι που δημοπρατήθηκε το 2006. Εμείς αρχίσαμε να μετράμε από εκείνη τη χρονιά, αλλά καταφανώς αδικήσαμε το έργο. Η αληθινή έναρξή του είναι το 1987.

Η τρύπα του Κούβελα έχει μήκος 400 μ. Κατά τον πρώην εντεταλμένο σύμβουλο για θέματα Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Θεσσααλονίκης, Βασίλη Μωυσίδη, μπορεί να προφυλάξει κόσμο σε περίπτωση πυρηνικού πολέμου. Οι τρύπες του Σκαραμαγκά, από την πλευρά τους, χρησιμεύουν σαν καβάτζα πυρπόλησης των επιχειρησιακών αυτοκινήτων της Greec Mafia.

Με δεδομένο πάντως ότι το Μετρό Θεσσαλονίκης θα παραδοθεί το φθινόπωρο του 2024, από τη στιγμή εκείνη και μετά τα σκήπτρα θα ανήκουν δικαιωματικά στο Χαϊδάρι και τις τρύπες του. Υπομονή λίγους μήνες.

Περισσότερα σχόλια διαβάστε εδώ:

https://www.facebook.com/ChaidariSimera/posts/784396110373206?ref=embed_post

Μ.Χ.

Παρόμοια Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button