ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ

Τι γίνεται για την ασφάλεια των πεζών στη Λ. Αθηνών;

Στην τοποθέτηση μεταλλικού προστατευτικού διαζώματος
στη νησίδα της Λεωφόρου Αθηνών προχώρησε το ΥΠΕΧΩΔΕ. Η συγκεκριμένη μεταλλική μπάρα χρησιμεύει για την προστασία των οδηγών από εκτροπή των οχημάτων και μετωπικές συγκρούσεις. Επίσης και των πεζών, ώστε να αποτρέπονται να περνούν τη Λεωφόρο από σημεία που δεν υπάρχει φωτεινός σηματοδότης – διάβαση. Παρόλα αυτά όμως, πάντα υπάρχουν οι παράτολμοι – ανόητοι, που επιχειρούν να διασχίσουν έναν τόσο επικίνδυνο δρόμο, ακόμα και πάνω από τα σίδερα!


Τι γίνεται για την ασφάλεια των πεζών στη Λ. Αθηνών; 2
Με γεια μας οι καινούργιες μπάρες! Είναι όμως αρκετές;

Πέρα από αυτά, κάποιοι συμπολίτες μας φοβούνται ότι η τοποθέτηση διαχωριστικού στο κεντρικό διάζωμα θα επιτρέψει την μετατροπή της Λ. Αθηνών, που ήδη τεμαχίζει βάναυσα την πόλη μας, σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας και την σημαντική αύξηση των ορίων ταχύτητας, όπως συμβαίνει στις Λ. Συγγρού και Κηφισίας, όπου το όριο είναι 90 χλμ. Όμως στην περίπτωσή μας δεν υπάρχουν παράδρομοι, οπότε μια τέτοια κίνηση από την πλευρά της Τροχαίας δεν κρίνεται πιθανή.

Πεζογέφυρες εδώ και τώρα
Υπάρχουν σημεία στην Λ. Αθηνών όπου η εγκάρσια κίνηση πεζών είναι πυκνή, όπως για παράδειγμα στο παλατάκι. Εδώ έχουν σημειωθεί σοβαρά δυστυχήματα
και κάποιοι συμπολίτες μας έχουν αφήσει την τελευταία τους πνοή στην άσφαλτο.Λύση αποτελούν οι πεζογέφυρες. Την άποψη αυτή έχουν υιοθετήσει πολλές δημοτικές παρατάξεις. Το σημαντικότερο είναι ότι υπάρχουν και στον σχεδιασμό του ΥΠΕΧΩΔΕ, στο πλαίσιο του επιχειρησιακού προγράμματος “Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας”.
Εκεί προβλέπεται η κατασκευή δύο πεζογεφυρών στη Λ. Αθηνών, με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ.Συγκεκριμένα, προτείνεται μία πεζογέφυρα στο Παλατάκι, μήκους 55 μέτρων, και μία στο Δάσος, στο ύψος της οδού Σατωβριάνδου, μήκους 40 μέτρων. Το μέτρο αυτό έχει εξαγγελθεί εδώ και  τρία χρόνια, αλλά δεν έχει προχωρήσει η υλοποίησή του. Ο Μιχάλης Σελέκος στο παρελθόν πρότεινε την κατασκευή πεζογέφυρας και στην Ιερά Οδό, στο ύψος του γηπέδου “Τ. Χαραλαμπίδης”, ώστε να μην κινδυνεύουν τα εκατοντάδες παιδιά που διασχίζουν κάθε μέρα το δρόμο πηγαίνοντας για προπόνηση.

Ο Δήμος σε συνεργασία με την Τροχαία Αιγάλεω και
το ΥΠΕΧΩΔΕ έχουν το λόγο.

Γιώργος Παπαπαναγιώτου

Παρόμοια Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button