Τι το θέλουμε το Μετρό;
Αγαπητό Χαϊδάρι Σήμερα,
Γράφουμε αυτή την επιστολή για να διαμαρτυρηθούμε για τη συγκοινωνία της πόλης μας.
Είμαστε μια παρέα κοριτσιών που πηγαίνουμε Β΄ Λυκείου και έχουμε μπει στο εντατικό πρόγραμμα προετοιμασίας για τις εξετάσεις. Το περασμένο Σάββατο το απόγευμα αποφασίσαμε μετά το μεσημεριανό φροντιστήριο να κατεβούμε μια βόλτα στην Αθήνα. Περάσαμε πολύ όμορφα, ώσπου ήρθε η ώρα να γυρίσουμε. Φτάσαμε με το μετρό σε λίγα λεπτά στον Σταθμό Αγία Μαρίνα και πήγαμε στη στάση, γύρω στις 8 μμ., για να πάρουμε το λεωφορείο 803 για το Δάσος.
Περιμέναμε σχεδόν 50 λεπτά. Απελπιστήκαμε. Μετανιώσαμε που πήγαμε τη βόλτα. Η προσπάθεια για χαλάρωση μετά από μια πολύ πιεστική εβδομάδα μετατράπηκε σε μεγάλο εκνευρισμό. Φτάσαμε στο σπίτι κατακουρασμένες και αγανακτισμένες.
Νομίζουμε ότι με αυτή τη συγκοινωνία στο Χαϊδάρι ακυρώνεται το έργο του Μετρό. Είναι αντιφατικό να σκάβεις με τόσα έξοδα όλη την Αθήνα και να μην μπορείς να κυκλοφορήσεις μερικά λεωφορεία παραπάνω.
Εκ μέρους όλης της παρέας, Χριστίνα
Αξίζει να δεις:
Εβδομάδα γνωριμίας στο fitness palace!
Μουσικό «μάθημα» για γονείς και μικρά παιδιά στο Δαφνί
45 λεπτάκια με τα πόδια κοριτσάρες μου. Και θα το διασκεδάζατε, και δεν θα περιμένατε, και δεν θα πληρώνατε και κορμάρες θα φτιάχνατε. Στο μυαλό είναι όλα ;-)
ΑΓΑΠΗΤΈ ME
ΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΣ , ΜΕ ΦΑΡΔΙΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ , ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΕΖΟΦΑΝΑΡΑ ΜΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΠΕΖΩΝ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟΥΣ ΠΟΥ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ ΤΩΝ ΟΔΩΝ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΕΙ ΓΙΑ THN ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΝΟΝΩΝ ΣΤΟΥΣ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΟΠΩΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΨΗΦΙΣΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΙ ΤΡΟΧΑΙΑ ΠΟΥ EΠΙΤΕΛΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΚΛΠ , ΝΑΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΠΟΥ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΕ ΑΓΧΟΣ (OI ΜΑΘΗΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΧΩΡΙΣ ΩΡΑΡΙΟ)-ΑΛΛΑ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ Η ΒΟΛΤΑ ΣΤΗ ΠΟΛΗ ΜΑΣ.
ΤΟ 803 ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΚΟΛΛΑΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΙΣ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕΙΣ ΣΑΜΟΥ Κ ΑΓ. ΣΤΡΤΔΟΥ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ ( ΦΟΡΤΗΓΟΠΑΝΩ ΑΠΟ 3,5 ΤΟΝ. ΠΟΥ ΣΤΑΘΜΕΥΕΙ ΓΙΑ ΦΟΡΤΟΕΚΦΟΡΤΩΣΗΟΛΕΣ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ) ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΑΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ-ΚΡΕΟΠΩΛΕΙΟ –ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ ΠΛΑΣΤΗΡΑ ΚΑΙ ΑΓ. ΣΤΡΔΟΥ ΚΑΙ ΔΑΒΑΚΗ -ΑΓ. ΣΤΡΔΟΥ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ ΚΑΙ ΣΑΜΟΥ -ΣΤΡ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗ -ΓΕΝΙΚΑ ΕΝΑ ΧΑΟΣ …..
Β λυκείου ειπε η κοπέλα, όχι δημοτικό. Μια χαρά μπορούν να το πάνε με τα πόδια αμα θέλουν αλλα δεν αποσκοπεί εκεί το ποστ.
ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΕΙ ΠΕΖΟΣ ΣΤΟ ΧΑΙΔΑΡΙ-
ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΕΖΟΣ ΣΤΟ ΧΑΙΔΑΡΙ
Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΠΙΣΩ –
Το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (Σ.Β.Α.Κ.) είναι ένα στρατηγικό σχέδιο το οποίο βασίζεται σε υφιστάμενες πρακτικές σχεδιασμού, λαμβάνοντας υπόψη αρχές όπως είναι η συμμετοχή των πολιτών στις διαδικασίες αποφάσεων, η ολιστική προσέγγιση στην άσκηση πολιτικής καθώς και η συνεχής αξιολόγηση των παρεμβάσεων. Βασικό κριτήριο για την εκπόνηση του σχεδίου είναι η ικανοποίηση των υφιστάμενων και των μελλοντικών αναγκών μετακίνησης προκειμένου να βελτιωθεί η ποιότητα ζωής στα αστικά κέντρα.
Τα ΣΒΑΚ διαφοροποιούνται από τις συνήθεις μελέτες μακροχρόνιου ή βραχυχρόνιου συγκοινωνιακού σχεδιασμού αλλά και τις μελέτες διαχείρισης κυκλοφορίας και στάθμευσης. Οι σημαντικότερες διαφορές των ΣΒΑΚ από τις άλλες μελέτες είναι κατά βάση οι ακόλουθες:
Επικεντρώνονται στον άνθρωπο και όχι στην κυκλοφορία των οχημάτων
Ο βασικός τους στόχος είναι η βελτίωση της προσβασιμότητας και ποιότητας ζωής αντί της βελτίωσης της χωρητικότητας του οδικού δικτύου για την διευκόλυνση της κυκλοφοριακής ροής
Προϋποθέτουν προσεγγίσεις ενιαίου σχεδιασμού (μεταφορών, χρήσεων γης, περιβάλλοντος, κοινωνικής συνοχής, κλπ) και όχι μόνο θεματική προσέγγιση
Βασίζονται σε διεπιστημονική προσέγγιση με συμμετοχή επιστημόνων πολλών ειδικοτήτων
Δεν περιορίζονται από διοικητικά όρια περιοχών αλλά εκτείνονται γεωγραφικά με βάση λειτουργικά κριτήρια
Προϋποθέτουν την συνεχή αξιολόγηση των επιπτώσεων των διαφόρων παρεμβάσεων και τη διαμόρφωση μιας διαδικασίας μάθησης και βελτίωσης
Βασίζονται στη συμμετοχική διαδικασία όλων των εμπλεκομένων φορέων καθώς και άλλων άμεσα ενδιαφερομένων οργανισμών και όχι μόνο στη συμμετοχή του επισπεύδοντος φορέα
2010: Το συμβούλιο της Ευρωπαϊκής ένωσης, ρητά υποστήριξε την ανάπτυξη ΣΒΑΚ
2011: Η Λευκή Βίβλος των Μεταφορών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αναφέρει ότι «οι πόλεις πάνω από ένα συγκεκριμένο πληθυσμιακό όριο θα πρέπει να ενθαρρύνονται να αναπτύσσουν ΣΒΑΚ»
Ειδικά η Λευκή Βίβλος του 2011, προτείνει την εξέταση της δυνατότητας θέσπισης των ΣΒΑΚ ως υποχρεωτική προσέγγιση για πόλεις ενός ορισμένου μεγέθους (> 100.000 κατοίκους), σύμφωνα με τα εθνικά πρότυπα και με βάση τις κατευθυντήριες γραμμές της ΕΕ.
Σύμφωνα με τα παραπάνω και με βάση τις Ευρωπαϊκές Οδηγίες και τις επικρατούσες τάσεις που διαμορφώνονται στην Ε.Ε και στα κράτη μέλη της η ύπαρξη ΣΒΑΚ σε μια αστική ή μητροπολιτική περιοχή αλλά και σε μία περιφέρεια, θα είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τη χρηματοδότηση παρεμβάσεων και έργων με συνδρομή της Ευρωπαϊκής Ένωσης και των διαφόρων ταμείων της. Στο πλαίσιο αυτό η εκπόνηση ΣΒΑΚ θα καταστεί στα αμέσως επόμενα χρόνια υποχρεωτική αλλά και αναγκαία προκειμένου οι ΟΤΑ να μπορούν να απορροφούν οικονομικούς πόρους για την υλοποίηση του προγράμματός τους. Θα απαιτείται δηλαδή η ύπαρξη ολοκληρωμένου και εγκεκριμένου σχεδίου που θα αντιμετωπίζει κατά ενιαίο τρόπο όλα τα ζητήματα που αφορούν την κινητικότητα των προσώπων, τη αλληλεπίδραση με τις χρήσεις γης και τον αστικό χώρο, τις επιπτώσεις στη οικονομία και την κοινωνία, την απασχόληση κλπ.
ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΟΠΟΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΣΕ ΕΙΔΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΓΙΑ ΟΤΑ – ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ –ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ -ΓΚΡΙΝΙΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΖΗΤΙΑΝΕΥΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΑΣ-Ε ΔΕΝ ΜΑΣ ΦΤΑΙΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΑΣ
ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΕΙ ΠΕΖΟΣ ΣΤΟ ΧΑΙΔΑΡΙ-
ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΕΖΟΣ ΣΤΟ ΧΑΙΔΑΡΙ
Η ΠΟΛΗ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΠΙΣΩ – EIDIKA ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕ ΚΙΝΗΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΗ Η ΒΟΛΤΑ ΣΤΗ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΡΤΙΜΕΛΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΤΟ ΕΓΓΥΑΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ; TOMORROW IS PROMISED TO NOONE
Το Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (Σ.Β.Α.Κ.) είναι ένα στρατηγικό σχέδιο το οποίο βασίζεται σε υφιστάμενες πρακτικές σχεδιασμού, λαμβάνοντας υπόψη αρχές όπως είναι η συμμετοχή των πολιτών στις διαδικασίες αποφάσεων, η ολιστική προσέγγιση στην άσκηση πολιτικής καθώς και η συνεχής αξιολόγηση των παρεμβάσεων. Βασικό κριτήριο για την εκπόνηση του σχεδίου είναι η ικανοποίηση των υφιστάμενων και των μελλοντικών αναγκών μετακίνησης προκειμένου να βελτιωθεί η ποιότητα ζωής στα αστικά κέντρα.
Τα ΣΒΑΚ διαφοροποιούνται από τις συνήθεις μελέτες μακροχρόνιου ή βραχυχρόνιου συγκοινωνιακού σχεδιασμού αλλά και τις μελέτες διαχείρισης κυκλοφορίας και στάθμευσης. Οι σημαντικότερες διαφορές των ΣΒΑΚ από τις άλλες μελέτες είναι κατά βάση οι ακόλουθες:
Επικεντρώνονται στον άνθρωπο και όχι στην κυκλοφορία των οχημάτων
Ο βασικός τους στόχος είναι η βελτίωση της προσβασιμότητας και ποιότητας ζωής αντί της βελτίωσης της χωρητικότητας του οδικού δικτύου για την διευκόλυνση της κυκλοφοριακής ροής
Προϋποθέτουν προσεγγίσεις ενιαίου σχεδιασμού (μεταφορών, χρήσεων γης, περιβάλλοντος, κοινωνικής συνοχής, κλπ) και όχι μόνο θεματική προσέγγιση
Βασίζονται σε διεπιστημονική προσέγγιση με συμμετοχή επιστημόνων πολλών ειδικοτήτων
Δεν περιορίζονται από διοικητικά όρια περιοχών αλλά εκτείνονται γεωγραφικά με βάση λειτουργικά κριτήρια
Προϋποθέτουν την συνεχή αξιολόγηση των επιπτώσεων των διαφόρων παρεμβάσεων και τη διαμόρφωση μιας διαδικασίας μάθησης και βελτίωσης
Βασίζονται στη συμμετοχική διαδικασία όλων των εμπλεκομένων φορέων καθώς και άλλων άμεσα ενδιαφερομένων οργανισμών και όχι μόνο στη συμμετοχή του επισπεύδοντος φορέα
2010: Το συμβούλιο της Ευρωπαϊκής ένωσης, ρητά υποστήριξε την ανάπτυξη ΣΒΑΚ
2011: Η Λευκή Βίβλος των Μεταφορών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αναφέρει ότι «οι πόλεις πάνω από ένα συγκεκριμένο πληθυσμιακό όριο θα πρέπει να ενθαρρύνονται να αναπτύσσουν ΣΒΑΚ»
Ειδικά η Λευκή Βίβλος του 2011, προτείνει την εξέταση της δυνατότητας θέσπισης των ΣΒΑΚ ως υποχρεωτική προσέγγιση για πόλεις ενός ορισμένου μεγέθους (> 100.000 κατοίκους), σύμφωνα με τα εθνικά πρότυπα και με βάση τις κατευθυντήριες γραμμές της ΕΕ.
Σύμφωνα με τα παραπάνω και με βάση τις Ευρωπαϊκές Οδηγίες και τις επικρατούσες τάσεις που διαμορφώνονται στην Ε.Ε και στα κράτη μέλη της η ύπαρξη ΣΒΑΚ σε μια αστική ή μητροπολιτική περιοχή αλλά και σε μία περιφέρεια, θα είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τη χρηματοδότηση παρεμβάσεων και έργων με συνδρομή της Ευρωπαϊκής Ένωσης και των διαφόρων ταμείων της. Στο πλαίσιο αυτό η εκπόνηση ΣΒΑΚ θα καταστεί στα αμέσως επόμενα χρόνια υποχρεωτική αλλά και αναγκαία προκειμένου οι ΟΤΑ να μπορούν να απορροφούν οικονομικούς πόρους για την υλοποίηση του προγράμματός τους. Θα απαιτείται δηλαδή η ύπαρξη ολοκληρωμένου και εγκεκριμένου σχεδίου που θα αντιμετωπίζει κατά ενιαίο τρόπο όλα τα ζητήματα που αφορούν την κινητικότητα των προσώπων, τη αλληλεπίδραση με τις χρήσεις γης και τον αστικό χώρο, τις επιπτώσεις στη οικονομία και την κοινωνία, την απασχόληση κλπ.
εχετε παλαβώσει τελειως ρε? με τα ποδια απο Αγ. Μαρινα στο Δασος? Αυτο δεν ειναι βολτα, ειναι μαραθωνιος. 3/4 διαδρομη το λιγοτερο
το εχουν παρακανει με τα δρομολογια