ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑΟΙΚΟΝΟΜΙΑΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ

Green Σχιστό ΑΕ: Δεν αρκούν οι ευλογίες

Για την Green Σχιστό ΑΕ φιλοξενεί σήμερα σχόλιο η πάντα καλά στήλη “dark room” του newmoney.gr:

Τα σχέδια για το Σχιστό έμειναν με τις ευλογίες

Ένα φιλόδοξο και εξαιρετικά χρήσιμο για τις τοπικές κοινωνίες σχέδιο αξιοποίησης της εκκλησιαστικής περιουσίας, φαίνεται πως παραπέμπεται στις ελληνικές καλένδες. Παρά το γεγονός ότι είχε ανακοινωθεί με τυμπανοκρουσίες ως υπόδειγμα καλής συνεργασίας Πολιτείας και Εκκλησίας, η επένδυση στο Σχιστό, για την ανάπτυξη ενός υπερσύγχρονου, φιλικού προς το περιβάλλον κέντρου logistics, μεταφοράς και διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων, με παράλληλη στήριξη των τοπικών κοινωνιών, όλα δείχνουν πως δεν θα προχωρήσει. Στο τέλος κάθε σχεδίου, κάποιος πρέπει να βάλει τα λεφτά και τα λεφτά θέλουν εγγυήσεις όχι ευλογίες…

Green Σχιστό ΑΕ: Υπερβολικά φιλόδοξο…

Green Σχιστό ΑΕ: Δεν αρκούν οι ευλογίες 3

Η δημόσια ανακοίνωση του σχεδίου Green Σχιστό ΑΕ έγινε τον περασμένο Σεπτέμβριο με κοινή εμφάνιση Ιερώνυμου – Μητσοτάκη στον χώρο της επένδυσης, όπου υπογράφηκε η συμφωνία της Εκκλησίας της Ελλάδος και του ΤΑΙΠΕΔ για την αξιοποίηση Κτήματος έκτασης 3.000 στρ. της πρώτης στην περιοχή.

To πρότζεκτ ήταν εξαιρετικά φιλόδοξο (βλέπε Green Σxisto: Η Εκκλησία σχεδιάζει “παπάδες” στη γειτονιά μας), όμως από τα πρώτα βηματα υπήρξαν αντιδράσεις στην Διαρκή Ιερά Σύνοδο διότι υπήρχαν κόστη που δεν μπορούσε να αντέξει η Εκκλησία (πχ εκπόνηση μελετών), ενώ το σχέδιο κρίθηκε υπερβολικά φιλόδοξο. Ένα σημείο που τρόμαξε τους ιεράρχες ήταν η διαπίστωση πως ενώ η Σύνοδος θα έπρεπε να “προικίσει” εκ μέρους της Εκκλησίας την Green Σχιστό ΑΕ με χιλιάδες στρέμματα γης ώστε να υλοποιηθεί η επένδυση, δεν είχε επί της ουσίας καμία ελεγκτική επιρροή στις αποφάσεις της εταιρείας, ενώ την ίδια στιγμή καθίστατο υπόλογη και υπόχρεη για τα όποια χρέη προκύψουν στο μέλλον (πιο αναλυτικά Ταφόπλακα στο “Green Σχιστό” – Ολική μεταστροφή Ιερώνυμου).

Green Σχιστό ΑΕ

Το πολυδιαφημισμένο έργο Green Σχιστό ΑΕ ουσιαστικά στόχευε στην κάλυψη των αναγκών της κινεζικής Cosco, η οποία από τη μία ασφυκτιά στους χώρους που διαθέτει στο λιμάνι, αλλά από την άλλη δεν επιθυμεί να εξυπηρετηθεί στις ειδικά χωροθετημένες εδώ και πολλά χρόνια εγκαταστάσεις στο Θριάσιο, οι οποίες βρίσκονται σε φάση ανάπτυξης (για χάρη των οποίων κατασκευάστηκε και η εμπορική σιδηροδρομική γραμμή Νέο Ικόνιο – Ασπρόπυργος, που διέρχεται από το Χαϊδάρι).

Green Σχιστό ΑΕ: Δεν αρκούν οι ευλογίες 6

Η άλλη μεγάλη ιδιωτική επένδυση στα Δυτικά είναι τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, για τα οποία όμως δεν υπάρχουν νέα. Ο ίδιος ο επενδυτής Γιώργος Προκοπίου έχει προχωρήσει ακόμη σε οριστικές ανακοινώσεις σχετικά με το αντικείμενο των εργασιών που θα έχει το Ναυπηγείο ούτε για χρονοδιαγράμματα, ενώ από την πλευρά του και το κράτος δεν έχει καταλήξει στην κορβέτα που θα επιλέξει για το Πολεμικό Ναυτικό, πρόγραμμα που ενδιαφέρει άμεσα τόσο τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά (έχουν συμφωνία με την γαλλική Naval Group για την κορβέτα Gowind) όσο και τα Ναυπηγεία Ελευσίνας (έχουν συμφωνία με την ιταλική Ficantieri για την κορβέτα κλάσης Doha).

Οι απολυμένοι εργαζόμενοι του Σκαραμαγκά ήλπιζαν ότι θα προσληφθούν μέχρι τις 30 Ιουνίου. Μένουν λίγες μέρες για να δούμε αν αυτό θα γίνει.

Παρόμοια Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button