ΕΛΛΑΔΑ

Έπιασαν δουλειά τα υπερσύγχρονα αόρατα ραντάρ της Τροχαίας – Πού τοποθετήθηκαν

Στη διάθεση της Τροχαίας βρίσκονται τα νέα, υπερσύγχρονα ραντάρ, τα οποία εποπτεύουν την κίνηση στους κεντρικούς οδικούς άξονες της χώρας, με σκοπό τον περιορισμό των παραβάσεων που σχετίζονται με την υπερβολική ταχύτητα.

Πρόκειται για συσκευές οι οποίες αποκτήθηκαν πριν από μερικούς μήνες και πλέον έχουν αναλάβει υπηρεσία κατά μήκος του αυτοκινητοδρόμου που συνδέει την Αθήνα με τη Θεσσαλονίκη.

Ειδικότερα έχουμε να κάνουμε με φωτογραφικά συστήματα καταγραφής τα οποία παραδόθηκαν στο Τμήμα Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων Π.Α.Θ.Ε. Μαγνησίας από την Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.

Μάλιστα η εταιρεία διαχείρισης του αυτοκινητοδρόμου «ΠΑΘΕ Μαλιακός-Κλειδί» φρόντισε και για την εκπαίδευση του προσωπικού του εν λόγω τμήματος, ώστε να εξασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργία ενός ιδιαίτερα προηγμένου και αποτελεσματικού «όπλου» στην προσπάθεια ενίσχυσης των ελέγχων.

Το φωτογραφικό σύστημα καταγραφής οχημάτων TraffiStar S290 M τοποθετείται σε τρίποδο, χρησιμοποιούν τεχνολογία ραντάρ 3D τελευταίας τεχνολογίας και κάμερα υψηλής ανάλυσης σε μόνο ένα περίβλημα. Παράλληλα φέρουν έγχρωμη οθόνη TFT 6,5” και αισθητήρα που επιτρέπει τη μέτρηση της ταχύτητας με ιδιαίτερα υψηλή ακρίβεια.

Λειτουργία των ραντάρ της Τροχαίας

Το χαμηλό βάρος τους καθιστά δυνατή την εύκολη εγκατάσταση και αποσυναρμολόγησή τους, την ίδια ώρα που η χρήση τους γίνεται άκοπα, μέσω μόλις τριών κουμπιών.

Παράλληλα, το περίβλημά τους είναι ιδιαίτερα ανθεκτικό στο νερό και τη σκόνη, με την τεχνολογία τους να επιτρέπει τον ταυτόχρονο εντοπισμό των οχημάτων που κινούνται έως και σε 6 λωρίδες κυκλοφορίες, σε αμφότερες τις κατευθύνσεις. Αξίζει, δε, να σημειωθεί ότι οι χειριστές των ραντάρ μπορούν να ορίσουν εύκολα διαφορετικά όρια ταχύτητας για αυτοκίνητα και φορτηγά.

ραντάρ της Τροχαίας

Τα νέα ραντάρ της Τροχαίας βρίσκονται ήδη σε πλήρη λειτουργία και τοποθετούνται από τις ελεγκτικές αρχές κατά μήκος ενός τμήματος περίπου 200 χιλιομέτρων.

Το carandmotor.gr εντόπισε τα νέα ραντάρ της Τροχαίας στο ύψος του Βελεστίνου, όπου οι αστυνομικοί της αρμόδιας αστυνομικής αρχής είχαν τοποθετήσει τη συσκευή πάνω στον ασφαλτοτάπητα, ενώ οι ίδιοι είχαν απομακρυνθεί, πίσω από το μεταλλικό στηθαίο, ώστε σε περίπτωση κάποιου συμβάντος να μην κινδυνεύσουν με τραυματισμό.

Με αυτόν τον τρόπο άλλωστε καθίσταται πρακτικά αδύνατος ο εντοπισμός του «μπλόκου» καθώς μόνον όταν πλησιάσει κανείς πολύ κοντά στο σημείο ελέγχου από τα ραντάρ της Τροχαίας μπορεί κανείς να αντιληφθεί τι ακριβώς συμβαίνει.

Βλέπε και Να γεμίσει ραντάρ και κάμερες η Λ. Αθηνών – Ή αλλιώς, όποιον πάρει ο χάρος…

Παρόμοια Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button