ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ

Να γεμίσει ραντάρ και κάμερες η Λ. Αθηνών – Ή αλλιώς, όποιον πάρει ο χάρος…

Καταιγισμός από σχόλια στο άρθρο μας για το νέο θανατηφόρο τροχαίο στη Λ. Αθηνών. Άλλοι αναφέρθηκαν σε δικό τους παραλίγο ατύχημα, άλλοι στην πεζογέφυρα που όλο φτιάχνεται και ποτέ δεν ξεκινάει, άλλοι τα ρίχνουν στην παιδεία του Έλληνα. Όλα λογικά.

Ένα σχόλιο αναγνώστη αναφέρεται στην τοποθέτηση καμερών και ραντάρ στη Λ. Αθηνών. Να τι γράφει:

Giorgos Hillas Εκτός από πεζογέφυρες σε όλο το μήκος από Δαφνί μέχρι Βοτανικό, πρέπει να μπουν και κάμερες – ραντάρ σε όλα τα φανάρια. Περνάνε τόσοι με κόκκινο, που ο πεζός και σε διάβαση να είναι ΔΕΝ προλαβαίνει να περάσει.

Πριν από δύο χρόνια ακριβώς, μετά από θανατηφόρο ατύχημα στην ίδια Λεωφόρο, όπου είχε χάσει τη ζωή της 40χρονη Δασιώτισσα, το είχε γράψει ένας ακόμη Χαϊδαριώτης: “Μήπως να έμπαιναν κάμερες ελέγχου κυκλοφορίας στη Λ. Αθηνών;“.

Δεν μπορούμε παρά να συμφωνήσουμε και με τους δύο. Το όριο ταχύτητας (60 χλμ) παραβιάζεται συστηματικά και κάποιοι κινούνται σαν να βρίσκονται σε πίστα αγώνων. Το κόκκινο για μερικούς είναι σαν να μην υπάρχει. Και μάλιστα όχι μόνο για οδηγούς, αλλά και για πεζούς.

Η αφροσύνη και η παρανομία στη Λ. Αθηνών οδηγεί στην καταστροφή, αφού εδώ έχουμε 8 λωρίδες κυκλοφορίας, που δίνουν τη δυνατότητα υψηλών ταχυτήτων, δεν είναι ένας συνηθισμένος δρόμος… Οι σακατεμένοι και οι νεκροί είναι αδικαιολόγητα πολλοί.

Αλλά σαν να το έχουμε αποδεχτεί… Συνηθίσαμε να μετράμε χαμένες ζωές. Ποιος θα είναι ο επόμενος;

Με δεδομένη την ελλιπή αστυνόμευση σε όλο το μήκος της Λεωφόρου, που χωρίζει στα δύο την πόλη μας (η Τροχαία έχει αποψιλωθεί τόσο που εμφανίζεται μόνο μετά από τα ατυχήματα), ένα δίκτυο ραντάρ ελέγχου ταχύτητας θα μπορούσε να είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος μείωσης των ταχυτήτων στο νόμιμο όριο. Θα έσωζε ζωές! Ακόμα κι αν γίνει λάθος από πεζό ή οδηγό, η τήρηση του ορίου ταχύτητας των 60 χλμ. δίνει την ευκαιρία να διορθωθεί. Τα 100 χλμ και βάλε είναι συνταγή θανάτου γιατί δεν προλαβαίνεις να διορθώσεις τίποτε, ούτε το δικό σου λάθος ούτε του άλλου. Αλλά τέτοιες ταχύτητες είναι πολύ συνηθισμένες στη Λ. Αθηνών.

Επίσης, η τοποθέτηση κάμερας σε κάθε φανάρι θα έκοβε μαχαίρι τις σοβαρότατες παραβιάσεις του κόκκινου (και από πεζούς, ξαναλέμε). Θα έσωζε ζωές!

Αν άρχιζαν να φτάνουν ταχυδρομικά πρόστιμα και αφαιρέσεις διπλωμάτων και αδειών κυκλοφορίας για παραβιάσεις του ΚΟΚ καταγεγραμμένες από ραντάρ και κάμερες, σε ελάχιστο χρόνο θα επανερχόταν η νομιμότητα, που τόσο βάναυσα την καταπατούν πολλοί.

Προς το παρόν όμως “δεν κινείται” τίποτε. Όποιον πάρει ο χάρος… Μόνο για πεζογέφυρες μιλάει το κράτος (που δεν τις φτιάχνει κιόλας), ενώ ειδικοί υποστηρίζουν ότι αυτές δεν αποτελούν λύση, αλλά μάλλον το αντίθετο. Διότι, πολύ απλά, αυξάνουν κι άλλο τις ταχύτητες εντός αστικού ιστού. Βλέπε εδώ: Καθηγητές ΕΜΠ: “Ευρωπαϊκές πόλεις κατεδαφίζουν τις πεζογέφυρες”!

Παρόμοια Άρθρα

Back to top button