ΕΙΔΗΣΕΙΣΚΟΙΝΩΝΙΑΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ

Αυτό προτείνει ο ΟΑΣΑ για τη γραμμή 803 – Απάντηση για τις συγκοινωνίες στο “Χαϊδάρι Σήμερα”

 

Το χρονίζον πρόβλημα της σύνδεσης του Δάσους με τον σταθμό Αγία Μαρίνα, αλλά ακόμη και του κέντρου Χαϊδαρίου (μετά την αλλαγή δρομολογίου της γραμμής 876), έθεσε το “Χαϊδάρι Σήμερα στον ΟΑΣΑ. Η επίσημη απάντηση ήρθε σήμερα. Καταλυτική παρέμβαση, δηλαδή αύξηση δρομολογίων δεν δρομολογεί, αλλά με έναν έμμεσο τρόπο υπόσχεται πιο πιστή τήρηση των δρομολογίων του 803.

Απευθυνθήκαμε στον κ. Δημήτρη Αποστολίδη, Διευθυντής Συγκοινωνιακού Έργου του ΟΑΣΑ, ως καθ΄ύλην αρμόδιο για τα δρομολόγια. Θέσαμε υπόψη του τα σφοδρότατα παράπονα των δημοτών, όπως εκφράζονται στις διαδικτυακές μας σελίδες. Το πρόβλημα των λεωφορειακών γραμμών ήταν και το πρωτοσέλιδο του έντυπου φύλλου Μαΐου, με τον τίτλο “Απελπισία – Νέα υποβάθμιση των συγκοινωνιών της πόλης”.

Ρωτήσαμε τον κ. Αποστολίδη τι προτίθεται να κάνει για τη βελτίωση του συγκοινωνιακού έργου του Οργανισμού του στο Χαϊδάρι. Αφού αρχικά παραδέχτηκε δυσλειτουργίες και καθυστερήσεις, μάς απάντησε αναφερόμενος στην πυκνότητα των δρομολογίων της γραμμής Α15, εννοώντας ότι μπορούν οι Δασιώτες να χρησιμοποιούν αυτό προς τον σταθμό Μετρό του Μεταξουργείου. Ο αντίλογος είναι ότι πρόκειται περί παραδοξότητας να αναγκάζεται ένας πολίτης να χρησιμοποιεί όχι τον σταθμό Μετρό που βρίσκεται στα όρια της πόλης του, αλλά έναν άλλο 6 χιλιόμετρα πιο μακριά.

Κυρίως όμως ο κ. Αποστολίδης επαναφέρει μια παλαιότερη πρόταση του ΟΑΣΑ για την περικοπή του δρομολογίου του 803, ώστε να αποφεύγει τις δύσκολες κυκλοφοριακές συνθήκες του κέντρου του Πειραιά (έργα μετρό, τραμ κτλ.), που προκαλούν αστάθεια στα δρομολόγια. Προτείνει, λοιπόν, το 803 να φτάνει μέχρι το Αιγάλεω ή το Γενικό Κρατικό Νίκαιας αντί στο Λιμάνι. Όσοι θέλουν να πάνε εκεί να χρησιμοποιούν από την  Θηβών είτε το 845 (Ελευσίνα – Πειραιάς) είτε το 703 (Αγ. Ελευθέριος – Αγ. Ανάργυροι – Πειραιάς). 

Ας εξεταστεί και πάλι η πρόταση αυτή από την τοπική κοινωνία και τον Δήμο, με τον οποίο άλλωστε ο κ. Αποστολίδης θα συνεξετάσει και άλλες λύσεις, όπως αναφέρει στην απάντησή του. Αλλά και πάλι η συχνότητα των 30’-35’ για τα δρομολόγια του 803 δεν είναι ικανοποιητική.

Ακολουθούν το ερώτημά μας και ολόκληρη η απάντηση του Διευθυντή Συγκοινωνιακού Έργου του ΟΑΣΑ.

Ερώτημα από την εφ. «Χαϊδάρι Σήμερα» και την ενημερωτική ιστοσελίδα xaidarisimera.gr.

Στην εφημερίδα μας φτάνουν καθημερινά από αναγνώστες μας σφοδρά παράπονα για τον τρόπο λειτουργίας της λεωφορειακής γραμμής 803 (ελλιπή δρομολόγια). Μάλιστα όπως υποστηρίζουν, τα Σαββατοκύριακα η ώρα αναμονής των επιβατών για το 803 ξεπερνάει ακόμα και τη μία ώρα. Επίσης η αλλαγή δρομολογίου της γραμμής 876 επιδεινώνει τη συγκοινωνιακή κατάσταση στο κεντρικό Χαϊδάρι. Συνδημότες μας συνεχώς παραπονιούνται χαρακτηρίζοντας ως εξαιρετικά προβληματική την πρόσβαση τους στο σταθμό του ΜΕΤΡΟ «Αγία Μαρίνα», αλλά και σε άλλους προορισμούς. Υπάρχει από πλευράς ΟΑΣΑ σχέδιο βελτίωσης για αυτή την κατάσταση; Ή οι κάτοικοι θα συνεχίσουν να υποστηρίζουν πως δεν υπάρχει Δημόσια Συγκοινωνία; (έτσι την αποτιμούν στην περιοχή του Δάσους και όχι μόνο).

Απάντηση

Η περιοχή του Δάσους εξυπηρετείται σήμερα από τις γραμμές :

  • Α15 _ ΣΤΑΘΜΟΣ ΛΑΡΙΣΗΣ-ΔΑΣΟΣ
  • 731 _ ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ-ΣΤ.ΑΝΘ/ΛΗ-ΑΤΤΙΚΟ ΝΟΣΟΚ.-ΔΑΣΟΣ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ
  • 803 _ ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΔΑΣΟΣ (μέσω ΙΕΡΑΣ ΟΔΟΥ)

Η γραμμή Α15 συνδέει την περιοχή απευθείας με την Αθήνα και τον σταθμό μετρό «ΜΕΤΑΞΟΥΡΓΕΙΟ» με συχνότητα προγραμματισμένων δρομολογίων ανά 10’ περίπου.

Η γραμμή 731 συνδέει την περιοχή απευθείας με το Αττικό Νοσοκομείο, τον σταθμό μετρό «ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ» και το Περιστέρι με συχνότητα προγραμματισμένων δρομολογίων ανά 25’-30’ περίπου.

Η γραμμή 803 συνδέει την περιοχή απευθείας με το σταθμό μετρό «Αγ. Μαρίνα», το Αιγάλεω και τον Πειραιά με συχνότητα προγραμματισμένων δρομολογίων ανά 30’-35’ περίπου.

Κατά συνέπεια ο σχεδιασμός του ΟΑΣΑ για την περιοχή προβλέπει την σύνδεσή της με όλα τα πιθανά σημεία (Κέντρο, σταθμοί μετρό, γειτονικοί δήμοι) ενδιαφέροντος των κατοίκων.

Όσον αφορά την εκτέλεση των δρομολογίων, μερικές φορές λόγω κυκλοφοριακών προβλημάτων αλλά και λειτουργικών αδυναμιών της ΟΣΥ Α.Ε., η οποία είναι υπεύθυνη για την εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου, είναι πιθανόν να παρατηρούνται δυσλειτουργίες και καθυστερήσεις.

Επισημαίνεται ότι για τη γραμμή 803, λόγω μεγάλου μήκους διαδρομής αλλά κυρίως λόγω της διέλευσής της από το Κέντρο του Πειραιά, στο οποίο λόγω των μεγάλων έργων (τραμ, μετρό) παρατηρούνται έντονα κυκλοφοριακά προβλήματα, οι καθυστερήσεις μπορεί να είναι σημαντικές, ορισμένες ώρες της ημέρας.  Για τον λόγο αυτό ο ΟΑΣΑ έχει προτείνει τη μείωση του μήκους διαδρομής της γραμμής, μέχρι το Αιγάλεω ή μέχρι το Γενικό Κρατικό Νίκαιας, τροποποίηση η οποία εάν πραγματοποιηθεί θα βελτιώσει σημαντικά τη σύνδεση με το σταθμό μετρό «ΑΓ.ΜΑΡΙΝΑ», αφού θα καλυτερεύσει η συχνότητα της γραμμής.

Εξάλλου, όσον αφορά τον Πειραιά, υπάρχουν  οι  γραμμές 845 (η οποία διέρχεται από τη Λεωφ. Αθηνών και τη Θηβών) και η γραμμή 703 (η οποία διέρχεται από τη Λεωφ. Θηβών)  , οι οποίες μπορούν να καλύψουν τις μετακινήσεις των κατοίκων είτε απευθείας, είτε με μετεπιβίβαση.

Το επόμενο χρονικό διάστημα, ο ΟΑΣΑ σε συνεργασία με τον Δήμο θα εξετάσει και άλλες πιθανές λύσεις βελτίωσης της υπάρχουσας συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ

ΜΑΪΟΣ 2018

Σελέκος προς ΟΑΣΑ: “Απαιτούμε σύνδεση της πόλης με Αγία Μαρίνα”

Χαϊδάρι – Νέα συγκοινωνιακή υποβάθμιση

ΙΟΥΝΙΟΣ 2015

Βάσιμες ελπίδες από ΟΑΣΑ: Προβληματικά τα λεωφορεία στο Χαϊδάρι, αλλά θα τα διορθώσουμε…

 

Παρόμοια Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button