ΕΙΔΗΣΕΙΣΚΟΙΝΩΝΙΑΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ

Χαϊδάρι: Νέα συγκοινωνιακή υποβάθμιση!

 

Υπάρχει περιθώριο και για παρακάτω στις δημόσιες συγκοινωνίες του Χαϊδαρίου; Από ότι φαίνεται ναι! Αντί να προστεθούν δρομολόγια σε προβληματικές γραμμές, βλέπε 803,  έγιναν επιζήμιες αλλαγές στις γραμμές 811 και 876, που εξυπηρετούν τη σύνδεση του κεντρικού Χαϊδαρίου με τον Σταθμό Αγία Μαρίνα. 

Στην διαρκή υποβάθμιση των δημόσιων συγκοινωνιών του Χαϊδαρίου αναφέρεται ο συμπολίτης Ηλίας Κοπανάς, με εμπεριστατωμένο άρθρο που έστειλε στο “Χαϊδάρι Σήμερα”.

Κύριε διευθυντά,

Χειρότερη από κάθε άλλη φορά είναι σήμερα η κατάσταση της αστικής συγκοινωνίας του Χαϊδαρίου. Ήδη από αρχές Απριλίου, ο ΟΑΣΑ προχώρησε σε αλλαγή δρομολογίων της γραμμής 811, φυσικά προς το χειρότερο, με ταυτόχρονη μείωση και αραίωση δρομολογίων. Επίσης από 1ης Μαΐου, η γραμμή 876 έπαψε να διέρχεται μέσα από το Χαϊδάρι, η οποία διέρχεται πλέον μέσω Ιεράς Οδού.

Κι ενώ ελπίζαμε τουλάχιστον ότι τα νέα δρομολόγια σχεδιάστηκαν προκειμένου να τηρηθούν, επιτέλους, διαπιστώσαμε ότι ο ΟΑΣΑ εξακολουθεί να κοροϊδεύει τους κατοίκους του Χαϊδαρίου, καθώς τα νέα δρομολόγια  είναι μόνο “για τα μάτια του κόσμου” και εξακολουθούν να μην τηρούνται.  

Συγκεκριμένα, τα δρομολόγια εκτελούνται σύμφωνα με το πρόγραμμα καθημερινά μόνο μέχρι τις 11.15 π.μ., ενώ από εκεί και μέχρι το τέλος της ημέρας, ο ΟΑΣΑ ακολουθεί δικό του “κρυφό” σύστημα διεξαγωγής δρομολογίων. Από τα τρία λεωφορεία που είναι δρομολογημένα στην γραμμή, μετά τις 12 το μεσημέρι παραμένουν μόνο τα δύο, καθώς το τρίτο αποσύρεται παράνομα. Το γεγονός αυτό μεταφράζεται σε περαιτέρω αραίωση των προγραμματισμένων δρομολογίων, τα οποία διαμορφώνονται ανά 25΄ κατά τις ώρες αιχμής και φτάνουν ανά 35΄ τις απογευματινές ώρες.

Κάτι ανάλογο συμβαίνει και στην γραμμή 803, όπου κι εκεί δρομολογείται σε καθημερινή βάση ένα λεωφορείο λιγότερο απ’ αυτά που απαιτούνται. Η συχνότητα δρομολογίων της συγκεκριμένης γραμμής είναι ανά 40’-60’ τις καθημερινές και ανά 45΄-60΄ τα Σάββατα. Το φαινόμενο να κυκλοφορούν δύοκαι μόνο λεωφορεία -και μάλιστα στις ώρες αιχμής- δεν συμβαίνει πουθενά αλλού, τουλάχιστον στην ευρύτερη περιοχή.  

Χαϊδάρι: Νέα συγκοινωνιακή υποβάθμιση! 3
Η γραμμή 876 Ελευσίνα – Αγία Μαρίνα κατέβαινε από Λ. Αθηνών και έστριβε δεξιά στην Καραϊσκάκη (και το αντίστροφο). Τώρα ανεβοκατεβαίνει από την Ιερά Οδό, αφήνοντας εκτός δρομολογίου το κεντρικό Χαϊδάρι. Ήταν προβληματική σύνδεση του Δάσους με το Μετρό, τώρα επιδεινώνεται και για την υπόλοιπη πόλη.

Φαίνεται ότι μας θεωρούν πολίτες Γ’ κατηγορίας ή θεωρούν την πόλη μας αραιοκατοικημένη περιοχή. Για τους κατοίκους του Χαϊδαρίου θεωρείται από τον ΟΑΣΑ “πολυτέλεια” να έχουν τακτικά δρομολόγια και να επιστρέφουν από τη δουλειά τους νωρίς στα σπίτια τους.

Μπορεί οποιοσδήποτε να παρακολουθήσει την εφαρμογή τηλεματικής του ΟΑΣΑ, ούτως ώστε να διαπιστώσει την ορθότητα και εγκυρότητα των ανωτέρω πληροφοριών. Αυτή τη στιγμή, η συγκοινωνία στην περιοχή μας έχει καταντήσει χειρότερη από τις γραμμές Ελευσίνας και Ασπροπύργου, καθώς και από τις τοπικές τους γραμμές. Στον ίδιο χρόνο που κάποιος Χαϊδαριώτης περιμένει στη στάση, ο αντίστοιχος κάτοικος Ελευσίνας έχει ήδη φτάσει στο σπίτι του! Επιπλέον υπάρχει μεγάλη διάκριση και αδικία μεταξύ του Δήμου μας και της Αγίας Βαρβάρας, καθώς τα δρομολόγια της αντίστοιχης γραμμής 837 είναι τακτικότατα (10’-20’) και τηρούνται απόλυτα.

Ας ελπίσουμε ότι θα υπάρξει κινητοποίηση του Δήμου, ούτως ώστε να αποκτήσουμε επιτέλους σωστή συγκοινωνία, με μόνιμη τήρηση δρομολογίων.

Παρόμοια Άρθρα

2 Σχόλια

  1. Και να μην ξεχνάμε πως την μια και μοναδική δημοτική συγκοινωνία που είχαμε εξαφανίστηκε και αναζητείτε μέχρι και σήμερα. Κανεις δεν έμαθε πως, τι και γιατί, απλά δεν ξανά πραγματοποιήθηκε δρομολόγιο μέχρι σήμερα, την ίδια στιγμή που στο site στην κεντρική σελίδα προβάλουν ως πρώτη καρφιτσωμένη ανακοίνωση την ύπαρξη δημοτικής συγκοινωνίας για τα μάτια του κόσμου.

  2. Επίσης να μην ξεχνάμε ότι τα δημόσια μέσα συγκοινωνίας που εξυπηρετούν το Χαϊδάρι είναι προσδεδεμένα στους σταθμούς των Μετρο (Αγία Μαρίνα, Σταθμός Λαρίσης). Ετσι, όταν απεργεί το Μετρο (όπως πρόσφατα) οι Χαϊδαριώτες βασανίζονται για να φτάσουν στο κέντρο αφού πρέπει να χρησιμοποιήσουν εναλλακτικά ΜΜΜ στα οποία δεν έχουν όλοι άμεση πρόσβαση. Χρειάστηκα 3 ώρες αναμονή στις στάσεις + τη διαδρομή μέχρι τον Ευαγγελισμό και αντίστροφα (15′ μέσω Μετρο) επειδή για τιμωρία μάλλον, την ημέρα της απεργίας τα δρομολόγια του Α15 το απόγευμα απείχαν 30΄ μεταξύ τους (του Ασπροπύργου 15′) διαψεύδοντας και την telematics!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button