ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ

“Επί τον τύπον των ήλων”! Οι Πολίτες σε Δράση Χαϊδαρίου για την εκπαίδευση, με τα μάτια και τη γνώση των εκπαιδευτικών

με τον Βασίλη Τσίτσο, υποψήφιο Δήμαρχο 
Πολίτες σε Δράση Χαϊδαρίου»
#HaidariGiaOLous

Επενδύουμε στην εκπαίδευση, επενδύουμε στο παρόν και στο μέλλον των παιδιών μας1.

Αν δεν φροντίσουμε κατά προτεραιότητα να βελτιώσουμε τις σχολικές υποδομές, τότε ποια η ποιότητα εκπαίδευσης των παιδιών μας και η αντιστοίχιση του εκπαιδευτικού έργου στις ανάγκες του παρόντος και του μέλλοντος;

Αν δεν επενδύσουμε στη νέα γενιά και στην εκπαίδευση, στο μέλλον και στην ελπίδα, τότε τι άλλο θετικό κάνουμε σαν μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου;

Ως μέλη της Δημοτικής Παράταξης «Πολίτες σε Δράση» Χαϊδαρίου και υποψήφιοι, υποψήφιες δημοτικοί σύμβουλοι εκθέτουμε δημόσια τις θέσεις της παράταξής μας για τα ζητήματα παιδείας.

Στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του Υπουργείου Παιδείας και Αθλητισμού διεκδικούμε και απαιτούμε:

  • Mε την έναρξη της σχολικής χρονιάς την έγκαιρη και επαρκή κάλυψη των σχολικών μονάδων του δήμου μας με το κατάλληλο εκπαιδευτικό προσωπικό Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καθώς και την στελέχωση των τμημάτων ένταξης, των ειδικών σχολείων και της παράλληλης στήριξης μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
  • Tη μείωση των μαθητών ανά τμήμα στις σχολικές μονάδες για τη διευκόλυνση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Δεν συναινούμε σε οποιαδήποτε προσπάθεια σύμπτυξης- συγχώνευσης τμημάτων των σχολείων του δήμου μας.
  • Την πρόσληψη καθαριστριών πλήρους απασχόλησης και φυλάκων ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε σχολικής μονάδας.
  • Την πρόσληψη νοσηλευτή/ιατρού, ψυχολόγου, κοινωνικού λειτουργού σε κάθε σχολική μονάδα για την υγεία, την ασφάλεια και την υποστήριξη – ενδυνάμωση της μαθητικής κοινότητας.
  • Την ανακαίνιση των σχολικών κτηρίων για την ασφάλεια όλων και τη διασφάλιση της προσβασιμότητας στις ευάλωτες ομάδες καθώς και τη χρηματοδότηση για τον αντισεισμικό έλεγχο όλων των σχολικών κτιρίων με προτεραιότητα σε όσα κτήρια έχουν ανεγερθεί πριν το 1985.
  • Επίσης εγκατάσταση διαδραστικών πινάκων, αντικατάσταση απαρχαιωμένων ηλεκτρονικών υπολογιστών και εγκατάσταση projectors σε όλα τα σχολεία του δήμου μας, καθώς και αναβάθμιση της ταχύτητας του διαδικτύου σε κάθε σχολική μονάδα, για την αξιοποίηση των ψηφιακών εφαρμογών.
  • Την επαρκή και έγκαιρη κάλυψη των εργαστηριακών αναγκών των σχολικών μονάδων.
  • Την αυξημένη και έγκαιρη χρηματοδότηση των λειτουργικών αναγκών των σχολείων!
  • Την αναβάθμιση με κατάλληλο τεχνολογικό εξοπλισμό της αίθουσας εκδηλώσεων κάθε σχολικής μονάδας καθώς και της βιβλιοθήκης σε κάθε σχολείο.
  • Την εξασφάλιση επαρκούς θέρμανσης σε όλα τα σχολεία του δήμου μας και την εγκατάσταση air-condition στις σχολικές τάξεις, με προτεραιότητα ιδιαίτερα εκεί όπου διαπιστώνεται αφόρητη ζέστη και δημιουργούνται αντίξοες συνθήκες στις πανελλαδικές εξετάσεις είτε κατά τη λειτουργία ως εξεταστικά κέντρα.
  • Την εγκατάσταση φωτοβολταϊκών πάνελ στις στέγες για την παραγωγή φθηνής ηλεκτρικής ενέργειας και τη μείωση σημαντικού λειτουργικού κόστους!

Στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του Δήμου, της σχολικής επιτροπής και της τεχνικής υπηρεσίας του δήμου μας προτείνουμε  :

  • Την έγκαιρη συντήρηση υδραυλικών και ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων κάθε σχολικής μονάδας καθώς και την αντικατάσταση παλαιών και επικίνδυνων κιγκλιδωμάτων του προαύλιου χώρου.
  • Τη λειτουργική αποκατάσταση όλων των κοινόχρηστων χώρων στα W.C. με πρόβλεψη για την κατασκευή W.C. για τις ανάγκες ατόμων από ευάλωτες κοινωνικά ομάδες – ΑμεΑ.
  • Δημιουργία ειδικού χώρου εστίασης στα νηπιαγωγεία και στα δημοτικά σχολεία στις ώρες λειτουργίας του ολοήμερου σχολείου.
  • Την αντικατάσταση των δαπέδων του προαύλιου χώρου με κατάλληλο υλικό για αθλοπαιδιές καθώς και την αναμόρφωση του προαύλιου χώρου του νηπιαγωγείου και δημοτικών σχολείων ώστε να είναι πιο φιλικά για τη μαθητική κοινότητα. Τη φροντίδα και τον ευπρεπισμό του εξωτερικού περιβάλλοντος σχολικού χώρου.
  • Τον έγκαιρο και τακτικό ελαιοχρωματισμό όλων των χώρων κάθε σχολικής μονάδας του δήμου μας.
  • Την ενεργειακή αναβάθμιση όλων των σχολικών κτιρίων με χρήση λαμπών LED, ενεργειακών κουφωμάτων και ενεργειακά κελύφη καθώς και κατασκευή υγρομόνωσης σε όλες τις σχολικές στέγες.
  • Την τοποθέτηση φωτεινών σηματοδοτών και ειδικής σήμανσης στους χώρους υποδοχής των μαθητών έξω από το σχολείο και την μόνιμη πρόσληψη σχολικών τροχονόμων στις αντίστοιχες διαβάσεις σε σχολεία της πρωτοβάθμιας.
  • Τη μέριμνα και ενίσχυση με σωστό προγραμματισμό του Κοινωνικού Φροντιστηρίου κυρίως στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Την πολυεπίπεδη – αμφίδρομη αξιοποίηση της βιβλιοθήκης του Δήμου μας στο μέγιστο βαθμό και αντιστοίχιση με τις εκπαιδευτικές ανάγκες των σχολείων. Την εγκατάσταση και λειτουργία ηλεκτρονικών υπολογιστών στη βιβλιοθήκη για τους μαθητές και φοιτητές της πόλης μας.
  • Την κατανομή κονδυλίων σύμφωνα με τις ανάγκες των σχολικών μονάδων.
  • Αξιοποίηση του Κολυμβητηρίου για την κολύμβηση των μαθητών έτσι ώστε να διευκολυνθεί και να υποστηριχθεί η παιδαγωγική διαδικασία στο τρίπτυχο Αθλητισμός- Παιδεία – Υγεία.
  • Την ενημέρωση και την προώθηση της ανακύκλωσης στα σχολεία. Η όποια εξοικονόμηση δαπανών θα επιστρέφεται στο ακέραιο και ανταποδοτικά στα σχολεία.
  • Την επιμόρφωση ενδοσχολικά στην τεχνική Α΄ Βοηθειών (CPR ή ΚΑΡΠΑ) για τη δυνατότητα καρδιοπνευμονικής ανάνηψης.
  • Την αναζήτηση έκτασης για κατασκευή σχολείου και νηπιαγωγείου αφού οι ανάγκες δεν καλύπτονται επαρκώς πλέον από τις υφιστάμενες κτηριακές υποδομές, αρκετές εξ αυτών ξεπερασμένες έναντι των σύγχρονων εκπαιδευτικών αναγκών.
  • Ανοιχτές αυλές στα σχολεία το απόγευμα με την επίβλεψη των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων για να παίζουν τα παιδιά.

1 Η UNESCO απευθύνει κάλεσμα να τεθεί η ποιοτική εκπαίδευση ως κύρια προτεραιότητα. Η ποιοτική εκπαίδευση μπορεί να δώσει στα παιδιά τη δυνατότητα να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των καιρών. Η αυτοδιοίκηση έχει ρόλο και σημαντικό μάλιστα! Τα ασφαλή και σύγχρονα σχολεία αποτελούν βασική μας προτεραιότητα τόσο για την υλοποίηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας όσο και ως δείγμα πολιτισμού για την πόλη μας. Στα διδακτήρια οφείλουμε να διασφαλίζουμε την υγεία, την ασφάλεια των μαθητών και των εκπαιδευτικών. Η εκπλήρωση του δικαιώματος στην εκπαίδευση απαιτεί επενδύσεις που στοχεύουν στην παροχή κατάλληλης και χωρίς αποκλεισμούς εκπαίδευση για όλα τα παιδιά, ανεξάρτητα από την κοινωνικοοικονομική τους κατάσταση, την προέλευση, καταγωγή ή οποιασδήποτε αναπηρία μπορεί να έχουν.

Οι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι, εκπαιδευτικοί στην Α΄βάθμια και Β΄βάθμια εκπαίδευση στην πόλη μας,

Μαστρογιάννη Πηνελόπη, Β΄ βάθμια εκπαίδευση 
Βενετσάνου Ιωάννα, -“- 
Σταθόπουλος Ανδρέας, -“- 
Μεντεσίδης Θεόφιλος, Α΄βάθμια εκπαίδευση
Φυσίκα Ελένη,                         -“-    
Παντελιού Σοφία,                    -“-  
Μπαρού Χριστίνα
Ορδόλης Γιάννης                  -“-                  

Παρόμοια Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button