ΑΓΟΡΑ

SEO VS Google Ads: Τι να επιλέξετε με βάση τους στόχους της επιχείρησής σας

Αν διαθέτετε μια επιχείρηση, τότε σίγουρα θα γνωρίζετε ότι στην σύγχρονη πραγματικότητα η online προώθηση της είναι απαραίτητη προκειμένου να εξασφαλιστεί η ανάπτυξή της. Είστε πρόθυμοι να δαπανήσετε τους πόρους και να αφιερώσετε τον χρόνο που απαιτείται ώστε να επενδύσετε σε διαδικτυακά μέσα προώθησης του brand σας, αλλά δεν ξέρετε τι να επιλέξετε; Βρείτε παρακάτω τις διαφορές δύο εκ των πιο ισχυρών μέσων προώθησης, του SEO και των Google Ads και επιλέξτε το κατάλληλο με βάση τους στόχους που έχετε θέσει για την επιχείρησή σας.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ SEO & GoogleAds

Ενώ και τα δύο αυτά μέσα διαδικτυακής προώθησης μπορούν να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να αναπτυχθεί, το SEO ιστοσελίδας και η διαφήμιση GoogleAds είναι δυο διαφορετικά πράγματα που παρουσιάζουν πλεονεκτήματα, αλλά και μειονεκτήματα.

Το SEO στοχεύει στο να ανεβάσει τον ιστότοπό σας ψηλότερα στις οργανικές κατατάξεις, ώστε να μπορούν οι χρήστες που πληκτρολογούν ερωτήματα σχετικά με το περιεχόμενό σας να βρίσκουν ευκολότερα την ιστοσελίδα σας. Από την άλλη, τα Google Ads συνίστανται σε πληρωμένες διαφημίσεις που στοχεύουν σε συγκεκριμένες φράσεις-κλειδιά. Οι διαφημίσεις αυτές είναι ικανές να προωθήσουν τον ιστότοπο σας μόνο σε χρήστες που πληκτρολογούν τις συγκεκριμένες φράσεις-κλειδιά, ενώ για κάθε click που κερδίζετε χρεώνεστε ένα ποσό.

Ορισμένα πλεονεκτήματα του SEO είναι ότι μακροπρόθεσμα έχει μικρότερο κόστος σε σχέση με τα Google Ads, απαιτεί λιγότερη συντήρηση και παράγει διαρκή, μακροπρόθεσμη επισκεψιμότητα. Ωστόσο, οι διαφημίσεις Google Ads μπορούν να δώσουν πολύ αμεσότερα αποτελέσματα και η στόχευση του κοινού είναι εστιασμένη.

Ποια μέθοδο να επιλέξετε αναλόγως με τους στόχους σας

Έχοντας θέσει τους στόχους που θέλετε να πετύχετε στην επιχείρησή σας μπορείτε πολύ ευκολότερα να επιλέξετε την κατάλληλη στρατηγική διαδικτυακού marketing και να καταλήξετε στο αν θα κάνετε ενέργειες SEO ή θα προτιμήσετε διαφημίσεις Google Ads.

Αν στόχος σας είναι να έχετε γρήγορα αποτελέσματα και άμεσες πωλήσεις, τότε τα Google Ads είναι ο τρόπος που πρέπει να ακολουθήσετε, καθώς οι καταναλωτές τείνουν να μην έλκονται από τις διαφημίσεις που βρίσκονται ψηλά στα αποτελέσματα της Google.

Αντιθέτως αν ο στόχος σας είναι μακροπρόθεσμα να έχετε υψηλές κατατάξεις στα αποτελέσματα της Google, ώστε να αυξήσετε την οργανική επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας θα πρέπει να στραφείτε σε ενέργειες SEO που θα περιορίσουν σημαντικά και το κόστος των προωθητικών ενεργειών σας.

Παρόμοια Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button