ΔΗΜΟΤΙΚΑΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ

Χαϊδάρι: Σημειακές παρεμβάσεις σε πεζοδρόμια και οδοστρώματα

Η γενική “θεραπεία” του προβλήματος των πεζοδρομίων στο Χαϊδάρι απαιτεί πολλά εκατομμύρια ευρώ, όπως βέβαια και στους περισσότερους δήμους της Αθήνας. Πρόκειται για ποσά τα οποία μπορούν να βρεθούν μόνο από εξωτερική χρηματοδότηση. Το ίδιο ισχύει και για τα οδοστρώματα.

Η δημοτική αρχή προωθεί την υλοποίηση δύο σχετικών μεγάλων προγραμμάτων στο κεντρικό Χαϊδάρι, αλλά αυτά τα έργα απαιτούν χρόνο (βλέπε πιο κάτω). Γι’ αυτό και μέχρι να μπουν σε φάση υλοποίησης ρίχνει το βάρος σε σημειακές παρεμβάσεις, σε διάφορα σημεία της πόλης.

Το νεότερο είναι ότι αυτές υλοποιούνται όχι μόνο από τα συνεργεία της Αυτεπιστασίας, όπως γινόταν μέχρι τώρα, αλλά και από ιδιωτικά συνεργεία, με ίδιους πόρους του Δήμου, ώστε να υπάρχει πλουσιότερο αποτέλεσμα. Επισκευάζονται πεζοδρόμια, ρείθρα, αλλά και τμήματα οδοστρωμάτων από εξογκώματα που προκαλούν δέντρα με τις ρίζες τους.

Τα σημεία στα οποία μέχρι στιγμής έχουν γίνει εργασίες είναι τα εξής:

Γρηγορούσα: Μελίτας (πεζοδρόμια και οδόστρωμα), Οδυσσέως, όπως και πεζοδρόμια γύρω από το ΚΑΠΗ.
Δάσος: Αθ. Διάκου, Μπουμπουλίνας, Σωκράτους (οδόστρωμα).
Κεντρικό Χαϊδάρι: Καραϊσκάκη, Σκύρου, Νικομηδείας, Υψηλάντου, Π. Μελά.
Δαφνί: Πλατεία Δαφνίου επί της Βουλγαροκτόνου.

    Παράλληλα κατασκευάζονται και ράμπες ΑμεΑ σε σχολεία και άλλα σημεία.

    Ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών, Βασίλης Καρατζαφέρης, είπε στην εφημερίδα μας ότι οι συντηρήσεις και αποκαταστάσεις πεζοδρομίων θα συνεχιστούν.

    Η πραγματική λύση στα “άβατα” πεζοδρόμια

    Όπως σημειώσαμε σε προηγούμενο άρθρο μας, το “κυρίως πιάτο” των αστικών αναπλάσεων είναι μπροστά μας με δύο πολύ μεγάλες παρεμβάσεις, συνολικού προϋπολογισμού άνω των 13.000.000 ευρώ.

    Η πρώτη και πιο ώριμη, εντάχθηκε στο Πρόγραμμα Αντώνης Τρίτσης με χρηματοδότηση ύψους 8.866.819 ευρώ για έργο Αστικής Ανάπλασης από την οδό Στρ. Καραϊσκάκη μέχρι και τα Κουνέλια. Το λιγότερο που μπορούμε να περιμένουμε από αυτή είναι η διαπλάτυνση των πεζοδρομίων στο 1,5 μ (από 0,80 μ. που ήταν μέχρι τώρα το ελάχιστο, ενώ πολλά είναι ακόμη μικρότερα, ακόμη και 30 εκατοστά!) όπως προβλέπουν οι σύγχρονες προδιαγραφές προσβασιμότητας. Για κάποιους δρόμους, υπάρχουν σκέψεις για μεγαλύτερη διαπλάτυνση των πεζοδρομίων. Το έργο είναι με το σύστημα μελέτη – κατασκευή. Έχει πάρει όλες τις εγκρίσεις που αφορούν τον Δήμο και έχει εγκριθεί από το Τεχνικό Συμβούλιο της Περιφέρειας Αττικής. Το νεότερο είναι ότι ολοκληρώθηκε η εκπόνηση συγκοινωνιακής μελέτης, η οποία αποτελεί προαπαιτούμενο της δημοπράτησης, η οποία αναμέναται. Περισσότερες πληροφορίες για το έργο αυτό: Ολικό λίφτινγκ στο κεντρικό Χαϊδάρι, με έργο σχεδόν 9.000.000 ευρώ!.

    Χαϊδάρι: Σημειακές παρεμβάσεις σε πεζοδρόμια και οδοστρώματα 3
    Αποτύπωση του χώρου έξω από το Κολυμβητήριο, όπως θα μπορούσε να γίνει με το προαναφερθέν έργο από το “Αντώνης Τρίτσης”

    Η δεύτερη παρέμβαση αφορά τις συνοικίες της Αστυθέας και του Ελαιώνα, αρχικού προϋπολογισμού 4.340.000 ευρώ, που εντάχθηκε στον Προϋπολογισμό και το Τεχνικό Πρόγραμμα της Περιφέρειας Αττικής. Βρίσκεται σε διαδικασία ωρίμανσης, ώστε να φτάσει σε στάδιο δημοπράτησης. Το έργο θα δημοπρατηθεί επίσης με το σύστημα μελέτη – κατασκευή και αυτή την εποχή στέλνεται στο Τεχνικό Συμβούλιο της Περιφέρειας για έγκριση. Περισσότερες πληροφορίες για αυτό το έργο: Εξαγγελία μεγάλης ανάπλασης στο κεντρικό Χαϊδάρι και την Καραϊσκάκη.

    Παρόμοια Άρθρα

    2 Σχόλια

    1. κ Δήμαρχε τα πεζοδρόμια που κατασκευάζονται στην Αγία Γρηγορούσα, Φαβιέρου ακόμη δεν τελείωσαν σε πολλά σημεία έχουν ξεκολλήσει οι πλάκες και υπάρχουν κακοτεχνίες σε πολλά σημεία.Επισης όταν ολοκληρωθεί το έργο δεν πιστεύω να γίνει χώρος στάθμευσης των ΙΧ.Επισης τα φορτηγά που αφήνουν εμπορεύματα ήδη έχουν κάνει καταστροφές στον πεζόδρομο.

    2. αν γίνουν ποτέ με αυτούς τους πολιτικούς που έχει η πολύπαθη δημοκρατία πλωτά πάρκα στον Κηφισό Ιλισσό κ Ιριδανο (όπου στον τελευταίο στέρεψαν ακόμα και την πηγή του στον Κεραμεικό μέσα στον αρχαιολογικό χώρο κατεστρεψαν την πανίδα κ την χλωρίδα ευθύνη των οποίων εχει το υπουργείο πολιτισμού και ς κ η αρχαιολογική υπηρεσία η έφορος οι οποίοι κωφευουν κ δεν απαντούν σε κανενα έγγραφο..λόγω των παράνομων αναρχβν εργασιών που έχουν κάνει με την κατασκευή του σταθμού μετρό και μετά στο Μοναστηράκι)……τότε υπόσχομαι να γίνω η αρχιεπίσκοπος Χρυσούλα…..την καλημέρα μου και πραγματικά πολύ ιδιαίτερο το άρθρο σας….

    Αφήστε μια απάντηση

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

    Back to top button