Αλλάζει ο χάρτης των επιβατικών μεταφορών στην Αθήνα



Μεγάλες αλλαγές ετοιμάζει η κυβέρνηση στον ΟΑΣΑ και ως εκ τού του στις συγκοινωνίες της πρωτεύουσας καθώς σύμφωνα με το σχέδιο θα τοποθετηθούν μπάρες εισόδου στα λεωφορεία και η είσοδος θα γίνεται αποκλειστικά από την μπροστινή πόρτα, ενώ θα υπάρξει διασύνδεση με ττο Τραμ και το Μετρό, πράγμα που σημαίνει ότι το συγκοινωνιακό «πλέγμα» της Αθήνας αλλάζει ως προς τον τρόπο μεταφοράς του επιβατικού κοινού.

Όπως αναφέρεται στην αιτιολογική έκθεση του πολυνομοσχεδίου, η  διαμόρφωση νέας εταιρικής ταυτότητας και νέου brand του ΟΑΣΑ έχει ως στόχο να καταστήσει τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς ελκυστικότερα στις μικρότερες ηλικίες και να τα συνδυάσει με τον κλάδο του τουρισμού, ενώ τέθηκαν στόχοι και για την αύξηση των εσόδων, μέσω μέτρων κατά της εισιτηριοαποφυγής και τη χρήση των μέσων που διαθέτει ο ΟΑΣΑ.
Σε αυτό το πλαίσιο θα γίνει επανασχεδιασμός του δικτύου λεωφορείων και τρόλεϊ έτσι ώστε να λειτουργήσουν με άξονα το Μετρό και θα κατευθύνουν εκεί την επιβατική ροή. Στον τομέα τώρα της πάταξης της εισιτηριοαποφυγής εκτιμάται ότι το ποσό που χάνεται από αυτήν είναι 50 εκατομμύρια ευρώ ετησίως και για το λόγο αυτό θα υπάρξει ένα νέο σώμα Ελεγκτών στις αστικές μεταφορές, με την άμεση συνεργασία της Ελληνικής Αστυνομίας.
Παράλληλα θα ανασχεδιαστεί το σύστημα παραγωγής και διανομής εισιτηρίων με την εισαγωγή του θερμικού εισιτηρίου (e-voucher) και θα επεκταθεί το mobile ticketing. Επίσης, κατά την περίοδο της αναδιάρθρωσης θα εφαρμοστεί το ηλεκτρονικό εισιτήριο, στο οποίο η χρέωση θα είναι ζωνική, ανάλογα με τη διανυόμενη απόσταση, ενώ θα ολοκληρωθεί η τηλεματική.
Πηγή: econews