ΚΟΙΝΩΝΙΑΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ

6 ερωτήματα για τον “φόρο αίματος στη Λεωφόρο”, μετά το νέο σοβαρό τροχαίο στο Παλατάκι

Το χιλιόμετρο του θανάτου” στη Λεωφόρο Αθηνών συνεχίζει να τρώει κόσμο χωρίς κανένας να αντιδρά.

Αυτή τη φορά η κάμερα ασφαλείας του περιπτέρου στη διασταύρωση Καραϊσκάκη και Λ. Αθηνών μάς έδωσε μια καρέ καρέ ένα συγκλονιστικό τροχαίο συμβάν, που προκάλεσε τον σοβαρό τραυματισμό Χαϊδαριώτη.

Παρόμοια τροχαία έχουν γίνει -δυστυχώς- πάρα πολλά, αλλά η αναφορά τους έχει καταντήσει ρουτίνα στην πόλη μας. Οι ειδήσεις για τέτοιου είδους δυστυχήματα έρχονται και φεύγουν σαν να πρόκειται για ασήμαντα γεγονότα, χωρίς να χτυπούν το καμπανάκι στα αρμόδια όργανα της Πολιτείας, αλλά και χωρίς να ενεργοποιούν τα αντανακλαστικά του Δήμου.

Ουσιαστικά η καρμανιόλα του κεντρικού αυτού άξονα λειτουργεί με το κράτος απόν.

Καταγράφουμε και μεταφέρουμε σήμερα ερωτήματα της εφημερίδας και αναγνωστών (εκφράστηκαν σαν δημόσιος σχολιασμός ή με μηνύματα):

  1. Ως πότε η Τροχαία θα εμφανίζεται μετά το ατύχημα, αντί να ασκεί τακτική αστυνόμευση σε έναν τόσο επικίνδυνο δρόμο με αμέτρητες παραβάσεις;
  2. Γιατί δεν τοποθετούνται κάμερες ελέγχου στα φανάρια, ώστε να “κοπεί ο βήχας” για τη θανατηφόρα παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη και του ορίου ταχύτητας;
  3. Αληθεύει ότι είναι ανενεργή η κάμερα ασφαλείας στην τσιμεντένια κολόνα απέναντι από το Παλατάκι, σε έναν τόσο πολυσύχναστο κόμβο; Οι πληροφορίες μας αναφέρουν ότι τοποθετήθηκε στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 και σήμερα είναι “νεκρή”, με αποτέλεσμα οι συγγενείς θυμάτων να ψάχνουν για οπτικό υλικό από γειτονικά καταστήματα.
  4. Με δεδομένο ότι το κράτος και η Περιφέρεια δεν υπηρετούν τον ρόλο τους και το Χαϊδάρι πληρώνει φόρο αίματος στη Λεωφόρο, γιατί ο Δήμος δεν ενεργοποιείται ώστε να αναδειχτεί το πρόβλημα στις πραγματικές του διαστάσεις; Έστω μια Ημερίδα Οδικής Ασφάλειας με προσκεκλημένους αρμόδιους υπουργούς, τον περιφερειάρχη και τον διοικητή της Τροχαίας θα μπορούσε να έχει γίνει. Φυσικά υπάρχουν και άλλοι τρόποι.

Από πολίτες μπαίνουν και τα παρακάτω ερωτήματα:

  1. Είναι σχεδόν καθιερωμένη η μη χρήση ζώνης ασφαλείας στα ταξί. Γιατί δεν γίνεται καμπάνια, όπως και συστηματικός έλεγχος για τη μη χρήση της;
  2. Αληθεύει ότι κάποιοι ιδιοκτήτες ταξί απενεργοποιούν τους σάκους ασφαλείας για να μην επιβαρύνονται με την αποκατάστασή τους μετά από μικροατυχήματα; Έχει κάνει σχετικούς ελέγχους η Τροχαία;

Το θέμα της οδικής ασφάλειας δεν εξαντλείται ασφαλώς με τα παραπάνω ερωτήματα. Υπάρχουν πολλά που μπορούν και πρέπει να συζητηθούν.

ΔΕΙΤΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΤΕΛΕΤΑΙΟΥ ΤΡΙΜΗΝΟΥ:

Παρόμοια Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button