Χαϊδάρι Σήμερα

Νεαρός συμπολίτης, απόφοιτος Επαγγελματικού Λυκείου, που διαγωνίζεται φέτος στις πανελλήνιες εξετάσεις διαμαρτύρεται για τα θέματα του μαθήματος Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης. Σε μήνυμά του στην εφημερίδα μας καταγγέλλει “υστερία του μηχανισμού” κατά των Επαγγελματικών Λυκείων.  

Είμαι μαθητής και υποψήφιος πανελλαδικών εξετάσεων στον δήμο μας. Πιθανότατα να έχετε αγνοήσει την τραγική κλίμακα βαθμολόγησης που ακολούθησαν φέτος η Επιτροπή για το μάθημα Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης στα Επαγγελματικά Λύκεια. Με αφορμή το γεγονός αυτό θα ήθελα να εκφράσω την αδυναμία για ακόμα μια φορά του συστήματος να εφαρμόσει σωστά τον κανονισμό των πανελλαδικών εξετάσεων, όπως και στην περίπτωση των μαθηματικών στα θέματα των Γενικών Λυκείων.

Ολόκληρο το διαγώνισμα είχε μονάχα 2 ερωτήσεις ανάπτυξης, που η κάθε μία βαθμολογούνταν από 25 μονάδες! Το γεγονός αυτό “μαστίγωσε” πολλούς από τους μαθητές. Προπάντων τα αποτελέσματα που αναμένεται να ανακοινωθούν δεν πρόκειται να έχουν καμία σχέση με το πραγματικό υπόβαθρο του μαθητή, αφού δεν εξετάζουν πολύπλευρα τις γνώσεις του, αλλά μόνο από δύο θεωρητικές ερωτήσεις, μία εκ των οποίων ήταν τραγικά προβληματική ως προς την διατύπωσή της, καθιστώντας ασαφές το πραγματικό ερώτημά της. Είναι η πρώτη χρονιά που συμβαίνει κάτι τέτοιο σε ένα θεωρητικό μάθημα συνολικής ύλης 85 σελίδων!

Ελπίζω στην προώθηση του ζητήματος για την ανάδειξη της υστερίας του μηχανισμού κατά των Επαγγελματικών Λυκείων.

1) https://xaidarisimera.gr/wp-content/uploads/2017/06/AODE-EPAL-2017-PANELLHNIES-LYSEIS-new.pdf

2) http://giorgoskamarinos.blogspot.gr/2014/01/aode-panelladikes-domh-thematwn.html

3) https://xaidarisimera.gr/wp-content/uploads/2017/06/AODE-EPAL-2017-PANELLHNIES-8EMATA.pdf