Επαγγελματίες Χαϊδαρίου: “Φροντίδα για την υγεία πελατών και προσωπικού”
Το Σωματείο Καταστημάτων Υγειονομικού Ενδιαφέροντος Χαϊδαρίου απευθύνει πρόσκληση στα μέλη του να εφαρμόζουν αυξημένα μέτρα προστασίας για τους πελάτες και τους εργαζόμενους και καταθέτει συγκεκριμένες προτάσεις. Αναλυτικά η ανακοίνωση που έστειλαν στην εφημερίδα μας αναφέρει:
Παρακαλούμε όλα τα καταστήματα – μέλη μας, που συνεχίζουν βάσει των κυβερνητικών αποφάσεων να λειτουργούν κανονικά (χασάπικα, μανάβικα, φούρνους, μπακάλικα, μίνι μάρκετ, κάβες κτλ.), αλλά και τα καταστήματα εστίασης που κάνουν Take Away, να προσέχουν ιδιαίτερα πόσους πελάτες έχουν συγχρόνως μέσα στο κατάστημα.
Προτείνουμε:
- Να δουλεύετε με κλειδωμένη πόρτα και να βάζετε 1 έως 3 πελάτες κάθε φορά.
- Να προσπαθείτε να διατηρούν οι πελάτες αποστάσεις μεταξύ τους -αν γίνεται τουλάχιστον 2 μέτρα.
- Να υπάρχει αντισηπτικό στην είσοδο για πελάτες, αλλά και στα πόστα των εργαζομένων.
- Να προμηθεύετε τους εργαζόμενούς σας με τα κατάλληλα γάντια αλλά και μάσκες.
Προέχει η υγεία πελατών και εργαζόμενων.
Στην ανακοίνωση του Συλλόγου, θα θέλαμε να επισημάνουμε και την ατομική ευθύνη του κάθε πελάτη, για αποστάσεις, αποφυγή συνωστισμού, ατομική καθαριότητα, υπομονή. Η πειθαρχία και ο σεβασμός όλων έναντι όλων ας είναι οδηγός μας.