ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑΕΙΔΗΣΕΙΣΠΟΛΙΤΙΚΗΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ

Ο Μιχάλης Σελέκος απαντά για το «Πού παρκάρει ο Δήμαρχος;» και τα σεξιστικά σχόλια

Απάντηση του Δημάρχου Μιχάλη Σελέκου, σε δημοσίευμα στην ηλεκτρονική εφημερίδα «Χαϊδάρι Σήμερα», με τίτλο « Πού παρκάρει ο Δήμαρχος;» (27/1/2018)

Διάβασα πριν από λίγες ημέρες ένα άρθρο της κας Μ.Χ. , στο site της εφημερίδας σας «Χαϊδάρι Σήμερα», με τίτλο «Πού παρκάρει ο Δήμαρχος;», το οποίο ήταν επιθετικό και άδικο αφού -όπως φαίνεται και από τη φωτογραφία που παρουσιάζει- το αυτοκίνητο βρίσκεται μπροστά στο γκαράζ του σπιτιού μου και βέβαια δεν κλείνει το πεζοδρόμια, αλλά πατάει στη ράμπα του γκαράζ.

Έχω συνηθίσει βέβαια τα τελευταία χρόνια να διαβάζω άρθρα που παραποιούν συγκαλυμμένα ή και χοντροκομμένα την αλήθεια, με σκοπό να χτυπήσουν τη Δημοτική Αρχή. Και όποιος ασχοληθεί προσεκτικά θα δει ότι είναι συγκεκριμένοι αυτοί που το κάνουν και είτε ανήκουν ή είναι υποψήφιοι με άλλες παρατάξεις, είτε το κάνουν γιατί δεν «εξυπηρετήθηκαν» από το Δήμο, όπως εκείνοι βεβαίως εννοούν την «εξυπηρέτηση».

Υπάρχουν όμως και πολλά δημοσιεύματα συμπολιτών μας που αναδεικνύουν προβλήματα της πόλης και ενεργοποιούν το Δήμο και τις υπηρεσίες του για την επίλυσή τους.

Καλοδεχούμενη είναι επίσης η κριτική για λάθη, παραλήψεις, κωλυσιεργίες και καθυστερήσεις στην επίλυση προβλημάτων.

Αυτά βοηθούν και τη Δημοτική Αρχή να αφουγκραστεί το λαϊκό αίσθημα και να προσπαθήσει να βελτιωθεί προς όφελος της πόλης μας.

Τα ανοιχτά αυτιά και ο διάλογος είναι αρχές τις οποίες εφαρμόζουμε από την πρώτη μέρα ανάληψης των καθηκόντων μας. Κάνουμε Λαϊκές Συνελεύσεις στις γειτονιές, έχουμε αναπτύξει τις καλύτερες σχέσεις με τους Μαζικούς φορείς της πόλης μας (Εθνικοτοπικούς, Πολιτιστικούς, Αθλητικούς κ.ά.), συνεργαζόμαστε αμέσως με όσες επιτροπές δημιουργούν οι κάτοικοι για διάφορα θέματα (κεραίες κινητής τηλεφωνίας, πλημμύρες κ.λ.π.), με τους Συλλόγους Γονέων και τα 15μελή των μαθητών των Σχολείων μας, το Γραφείο του Δημάρχου και των Αντιδημάρχων είναι ανοιχτά σε κάθε κάτοικο του Δήμου μας.

Έχουμε επιλέξει ως Δημοτική Αρχή, να μην απαντάμε σε κάθε δημοσίευμα που ρίχνει λάσπη ή είναι συκοφαντικό. Τα αφήνουμε στην κρίση των συμπολιτών μας.

Γνωρίζουμε ότι πολλές φορές αναπτύσσεται διάλογος κάτω από κάθε κείμενο, όπου γράφονται διάφορα πράγματα και σωστά και λάθος και ήπιας αλλά και επιθετικής μορφής.

Σε αυτό το διάλογο δεν παίρνουμε μέρος σαν Δημοτική Αρχή, γιατί προσπαθούμε με πράξεις και όχι με λόγια να λύσουμε τα προβλήματα που προκύπτουν.

Μεθοδικά, προσεκτικά και αποτελεσματικά.

Σε ό,τι με αφορά σε σχέση με τα σχόλια που γράφτηκαν κάτω από το άρθρο «Πού παρκάρει ο Δήμαρχος;», πρέπει να γνωρίζετε πως δεν έχω προσωπικό Fb και δεν βλέπω τα σχόλια που γίνονται. Μόλις χθες, ενημερώθηκα από το «Χαϊδάρι Σήμερα» γι’ αυτά τα υποτιμητικά και σεξιστικά σχόλια σε βάρος της κας Μ.Χ. και όπως καταλαβαίνετε τα καταδικάζω χωρίς δεύτερη κουβέντα. Αυτά δεν χαρακτηρίζουν ούτε εμένα ούτε τη Δημοτική Αρχή.

Σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να ξεφεύγει ο δημόσιος διάλογος από επιχειρήματα και να μετατρέπεται σε αντιπαράθεση με ύβρεις και απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς, κάτι που γίνεται συνήθως στο Fb.

Κάνω παράκληση, σε όλους τους συμπολίτες μας, να σέβονται όλες τις απόψεις που εκφράζονται και να προσπαθούν με σοβαρότητα και ήπιο τρόπο να εκφράσουν τη συμφωνία ή τη διαφωνία τους. Η συντριπτική πλειοψηφία των συμπολιτών μας έχει κρίση και σωστό αισθητήριο και αυτό το έχει αποδείξει.

ΣΧΟΛΙΟ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ

Ευπρόσδεκτη η ευαισθησία του δημάρχου να τοποθετηθεί σε έναν δημόσιο διάλογο, στον οποίο πήραν μέρος πάρα πολλοί συμπολίτες. Τον ευχαριστούμε πολύ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ

– Πού παρκάρει ο δήμαρχος;

– Έχεις κόμπλεξ, είσαι χοντρή και σου χρειάζεται ένα sex toy

Παρόμοια Άρθρα

2 Σχόλια

  1. η ραμπα είναι μερος του πεζοδρομιου και πρεπει να έχει άδεια , (ΓΟΚ) και σε καμια περιπτωση δεν επιτρέπεται να αποκλείει το ρείθρο όπως φαίνεται στη φωτογραφία ,Εκεινο που επιτρεπονταν και επιτρεπεται ειναι η υποβαθμιση του πεζοδρομιου που γινεται μετα απο υποβολη μελετης και αδεια της τεχνικης υπηρεσιας του Δημου την οποία δεν διαθετει καμια “ράμπα” στο δήμο μας γιατι απλούστατα δεν τη ζηταει ως όφειλε ο Δήμος-η τεχνική υπηρεσία -όπως και τη φύτευση που κανει ο κάθε παρόδιος ιδιοκτήτης στο πεζοδρόμιο του ή τα κολωνάκια μεταλλικα που βλέπουμε παντου γύρω μας.
    Δήμαρχε αντί να δικαιολογείς τα αδικαιολόγητα , κοίτα γύρω σου , κινδυνεύουμε όλοι σε μια πόλη εχθρική , βρώμικη , υποβαθμισμένη, δεν το αξίζουμε ,ξεκίνα από σένα, και σε παρακαλώ εκείνα τα φυτα σου βγαινουν έξω από τη περίφραξη στο πεζοδρόμιο σου , 2,20 είναι το ύψος όδευσης για τα πεζοδρόμια , έστω και για τα ελάχιστα όπως το δικό σου….Δυστυχώς στο FB και εδώ είναι εύκολα τα λόγια , στα πεζοδρόμια όμως και στους δρόμους μας κινδυνεύουμε πραγματικά-οι άνθρωποι —

  2. ως δήμαρχος και κάτοικος θα έπρεπε πρωτα να φτιαξει τη γωνια του πεζοδρομίου για να ανεβαινουν με ασφαλεια ολοι και τα καροτσάκια ειδικά γιατι στο συγκεκριμένο κτίριο είναι το ιατρείο ,όπως προβλέπει η νομοθεσία παρακάτω, αλλά και θα ειχε φροντισει για σχεδιασμο διαβάσεων σ’αυτή και ολες τις άλλες διασταυρώσεις (προς το παρον υπαρχει η ραμπα για το αυτοκίνητο)
    http://www.ypeka.gr/LinkClick.aspx?fileticket=jwvxZe39RGk%3D&tabid=380&..

    2. ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ ΚΙΝΗΣΗΣ

    ΠΕΖΩΝ

    1. Στοιχεία Σχεδιασμού Πεζοδρομίου

    1.1 Γενικά

    1.10. Κάλυψη Υψομετρικών Διαφορών

    Φαλτσογωνιές, ράμπες, βαθμίδες ή μηχανικά μέσα (ανελκυστήρες,
    αναβατόρια, κλπ) χρησιμοποιούνται ανάλογα με την μορφολογία του
    εδάφους για την κάλυψη των υψομετρικών διαφορών κατά μήκος του
    πεζοδρομίου.

    ΠΙΝΑΚΑΣ 1: Κάλυψη υψομετρικών διαφορών κατά μήκος του

    1.9. Διαβάσεις – Νησίδες
    Διαβάσεις θα διαμορφώνονται κάθε 100μ τουλάχιστον και κατά
    προτίμηση κάθετα στην ροή κυκλοφορίας. Σαν ελάχιστο πλάτος
    διάβασης ορίζονται τα 2.50μ.

    Οι διαβάσεις θα χαρακτηρίζονται και με σήμανση στο οδόστρωμα, που θα

    υποδηλώνει την προτεραιότητα των πεζών και με σήμανση STOP επί του

    οδοστρώματος, τουλάχιστον 1μ πριν από την διάβαση. Όπου η σήμανση στις

    διαβάσεις ρυθμίζεται με φωτεινούς σηματοδότες προτείνεται να συνδυάζεται

    και με ηχητική σήμανση από αυτόματους ή ενεργοποιούμενους από τους

    πεζούς σηματοδότες, των οποίων οι μηχανισμοί χειρισμού θα ε

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button