ΚΟΙΝΩΝΙΑΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ

Μετέφεραν τις ουρές έξω από τις τράπεζες… Και άσε τον πελάτη να “κουρεύεται”

Για τη συρρίκνωση των υποκαταστημάτων των τραπεζών τα τελευταία χρόνια, αλλά και του προσωπικού τους, που έχει πάρει μορφή χιονοστιβάδας, μιλήσαμε σε πρόσφατο άρθρο μας (βλέπε Συρρίκνωση “δίχως αναισθητικό”), όπου σημειώναμε ότι τα συγκριτικά στοιχεία με τις δυτικοευρωπαϊκές χώρες δεν δικαιολογούν το “μαχαίρι” που έχουν πάρει οι διοικήσεις των ελληνικών τραπεζών, με δικαιολογία την ψηφιοποίηση.

Πιο συγκεκριμένα, το 2021 στο Χαϊδάρι έκλεισε το υποκατάστημα της Πειραιώς στην Κερασούντος, ενώ είχαν προηγηθεί τα προηγούμενα χρόνια λουκέτα σε άλλες τράπεζες. Αν θεωρήσουμε ότι το μέλλον δείχνει η κατάσταση στην Αγία Βαρβάρα, τα πράγματα είναι μαύρα: Δεν έχει μείνει εκεί ούτε ένα κατάστημα οποιασδήποτε τράπεζας, αλλά και ούτε ένα ΑΤΜ! Οι άνθρωποι που δεν επαφή ή εξοικείωση με το ίντερνετ και οι ηλικιωμένοι ταλαιπωρούνται αφάνταστα.

Μετέφεραν τις ουρές έξω από τις τράπεζες... Και άσε τον πελάτη να "κουρεύεται" 3
Τράπεζα Πειραιώς, Αγωνιστών Στρατοπέδου.

Πώς γίνεται λοιπόν η εξυπηρέτηση όλου αυτού του κόσμου; Βασικά από τις Aυτόματες Tαμειολογιστικές Μηχανές (ΑΤΜ).

H Τράπεζα Πειραιώς, που έχει τους περισσότερους πελάτες, έχει μείνει με ένα υποκατάστημα και δύο Aυτόματες Tαμειολογιστικές Μηχανές (ΑΤΜ), εκ των οποίων καταθέσεις δέχεται μόνο η μία. Πιο συγκεκριμένα, πλήρεις εργασίες παρέχει αυτό στην Αγωνιστών Στρατοπέδου, ενώ μόνο για αναλήψεις προσφέρεται αυτό στην Αγίας Παρασκευής (Mymarket), στο Δάσος.

Οι διοικήσεις μείωσαν δραστικά τα έξοδά τους (όχι φυσικά τις αμοιβές των υψηλόβαθμων στελεχών) με τις περικοπές υποκαταστημάτων – προσωπικού και… “άσε τον πελάτη να κουρεύεται”. Μας βάζουν να περιμένουμε στις ουρές βρέξει – χιονίσει, όπως τώρα με την κακοκαιρία, όπως και πάντα. Το ίδιο και στην Εθνική Τράπεζα στην Καραϊσκάκη, από όπου και η πρώτη φωτογραφία. Κάθε μέρα, όλη μέρα, βρέξει – χιονίσει…

“Στην ουσία, αυτό που έκαναν είναι να μεταφέρουν τις ουρές έξω από την Τράπεζα και να μας έχουν να περιμένουμε εδώ στο πεζοδρόμιο”, μας είπε επαγγελματίας που κάθε μεσημέρι πρέπει να περιμένει να κάνει κατάθεση τις εισπράξεις της ημέρας στο ΑΤΜ.

Αυτό, μόνο σεβασμός στον πελάτη δεν λέγεται και το κάνουν τα μεγαλύτερα “μαγαζιά” της αγοράς… Θα το έκανε ποτέ ένας μικρός επαγγελματίας στον πελάτη ή τον συνεργάτη του;

Παρόμοια Άρθρα

Back to top button