Κυριάκος Ντηνιακός: Η θέση μου ήταν το Μετρό να φτάσει στον Σκαραμαγκά

Χαϊδάρι Σήμερα Βόμβα από την Αττικό Μετρό: Αφήνει χαραμάδα ελπίδας για διέλευση γραμμής από Λ. Αθηνών προς Χαϊδάρι! 2


Ο κ. Κυριάκος Ντηνιακός επανέρχεται για το θέμα του Μετρό στο Χαϊδάρι και ανταπαντάει στον Μιχαλη Σελέκο χρησιμοποιώντας στοιχεία που πηγάζουν από πρακτικά του Δημοτικού Συμβουλίου. Τον κατηγορεί ότι παρουσιάζει αποσπασματικά κάποιες φράσεις του για να του καταλογίσει ευθύνες σχετικά με το Μετρό. Παρουσιάζει πρακτικά του ίδιου Δημοτικού Συμβουλίου, όπου συμφωνεί με την έλευση του Μετρό και διατυπώνει την άποψη ότι θα ήταν χρησιμότερη η δημιουργία τερματικού σταθμού στον Σκαραμαγκά.  

γράφει ο Κυριάκος Ντηνιακός 

Μπροστά στην ανυπαρξία ουσιαστικού έργου στα σχεδόν πέντε χρόνια της θητείας του, ο κ. Μιχ. Σελέκος, ευρισκόμενος μάλλον σε κατάσταση απόγνωσης, παρά το ότι έχουν περάσει 13 χρόνια που έχω  αποχωρήσει από τη διοίκηση του Δήμου συνεχίζει τις αήθεις προσωπικές επιθέσεις εναντίον μου.

Μάλιστα είναι χαρακτηριστικό ότι ποτέ δεν έχει αναφερθεί ονομαστικά σε κανένα άλλο Δήμαρχο της πόλης μας, είτε στον Δήμαρχο από τον οποίο παρέλαβε είτε άλλον αιρετό. Ίσως νομίζει ότι με το να κάνει παραπλανητικές αναφορές για το παρελθόν ξεχνιέται από τους πολίτες το παρόν και έτσι βρίσκει διέξοδο στις αγωνίες του.

Ανατρέχει λοιπόν 20 χρόνια πίσω και ανασύρει αποσπασματικά κάποιες φράσεις μου για να μου καταλογίσει αυτάρεσκα ευθύνες σχετικά με το Μετρό. Με ακλόνητα στοιχεία πήρε απάντηση για την επέκταση του Μετρό από τον Εσταυρωμένο στην Αγία Μαρίνα. Έτσι μεταφέρεται τώρα στην άλλη πλευρά προς το Νοσοκομείο Αττικό, το οποίο παρεμπιπτόντως, όταν ξεκινούσε η κατασκευή του προσπάθησε να το παρεμποδίσει.

Τα πλεονεκτήματα του τερματικού στον Σκαραμαγκά

Η πραγματικότητα όμως είναι τελείως αντίθετη από τις επιδιώξεις του. Όλοι γνωρίζουν ότι πάγια θέση μου ήταν το Μετρό να φτάσει στο Σκαραμαγκά, διότι:

  • Έτσι θα εξυπηρετούνται όλες οι Συνοικίες της πόλης.
  • Εκεί ενδείκνυται να είναι ο τερματικός σταθμός.
  • Έτσι εξυπηρετούνται οι Δήμοι του Θριάσιου Πεδίου και κυρίως οι χιλιάδες εργαζόμενοι στις Μονάδες της τεράστιας αυτής βιομηχανικής περιοχής. Λόγοι ιδιαίτερα σοβαροί και πάντα επίκαιροι.
  • Στον Σκαραμαγκά το Μετρό θα λειτουργήσει ως γραμμή αναχαίτισης για όσους έρχονται από την Κορινθία, την Πελοπόννησο και ολόκληρη τη Δυτική Ελλάδα.

Αυτά υποστήριξα και στο Δημοτικό Συμβούλιο της 28.9.1999, τα οποία ο κ. Σελέκος απέκρυψε για να διαστρεβλώσει την αλήθεια. Συγκεκριμένα αναφέρω: «Λοιπόν συμφωνώ το Μετρό και στις δύο πλευρές». Δηλαδή και προς την Ιερά οδό και προς το Αττικό.

Μάλιστα επί λέξει αναφέρω: «Πρέπει να έρθει οπωσδήποτε». Και προσθέτω «Εάν μπορούσε να πάει στο Σκαραμαγκά ακόμα καλύτερα». Διότι έτσι θα εξυπηρετήσει το Δάσος, τα Κουνέλια, το Δαφνί, την , που δεν εξυπηρετούνται αν φτάσει μόνο μέχρι το Αττικό.

Δεν διαφώνησε κανένας!

Στην ίδια συζήτηση στο δημοτικό συμβούλιο, αναφέρθηκα στο ζήτημα της επιβάρυνσης, που προκύπτει στους τερματικούς σταθμούς. Δεν υπήρξε καμία διαφωνία από κανέναν! Ούτε από τον κ. Σελέκο, ο οποίος  συμμετείχε στη συζήτηση και μάλιστα γι΄αυτό τόνισα ότι πρέπει να γίνει μελέτη για τις επιπτώσεις.

Ακριβώς γι΄αυτό το λόγο, με παρέμβαση του Δήμου από τότε (γύρω στο 2005) έχει εκπονηθεί από το ΥΠΕΧΩΔΕ και υπάρχει έτοιμη μελέτη για υπόγειο parking μέσα στο Αττικό. Εκεί όπου υπάρχει σήμερα υπαίθριο Parking. Δυστυχώς ούτε αυτό το έργο προχώρησε.

Μάλιστα για το θέμα αυτό ενημέρωσα πρόσφατα και τον Διοικητή του Νοσοκομείου. Συγκεκριμένα ζητήσαμε τότε να γίνει το υπόγειο parking. Διότι το Αττικό εποφθαλμιούσε και ζητούσε να αποσπάσει από το Πάρκο Ιστορικής Μνήμης τη γειτονική δημοτική έκταση. Δηλαδή εκεί όπου σήμερα είναι τα γήπεδα 5×5 και να την εντάξει στο Νοσοκομείο για επέκταση και χώρους στάθμευσης.

Παρ΄όλα αυτά, προκλητικά ο κ. Σελέκος και στο θέμα αυτό ψεύδεται, ισχυριζόμενος ότι ήμουν αντίθετος στο υπόγειο Parking. Όπως αυθαίρετα επιχειρεί να μετατρέψει σε άρνηση τη ρητή θέση μου: «Συμφωνώ το μετρό και στις δύο πλευρές», όπως ακριβώς έχει καταγραφεί στα πρακτικά.

Σε κάθε περίπτωση όμως θα ήθελα να επισημάνω ότι η γραμμή προς το Αττικό προϋπέθετε την επέκταση του Μετρό στο Περιστέρι, στην Θηβών, στην Ανθούπολη. Αυτό τελικά έγινε με ενέργειες της αρμόδιας Δημοτικής Αρχής Παχατουρίδη. Τον Απρίλη του 2013 ο σταθμός Ανθούπολη λειτούργησε. Από τότε έχουν περάσει έξι (6) χρόνια. Εγώ αποχώρησα το 2006, πριν από 13 χρόνια. Και ερωτώ: Αυτά τα 13 χρόνια τι έγινε για την επέκταση μέχρι το Αττικό;

Καμία ουσιαστική παρέμβαση

Τι διεκδικητικές ενέργειες έκανε ο κ. Σελέκος; Ίσως έστειλε κάποιο έγγραφο. Ουσιαστική όμως παρέμβαση καμμία. Και φυσικά, κατά την προσφιλή του τακτική, δεν αναφέρεται στις δύο θητείες της προηγούμενης από εκείνον Δημοτικής Αρχής.

Ο στόχος είμαι εγώ. Προσπαθεί με αθέμιτο τρόπο να απαξιώσει μια κατά κοινή ομολογία θετική περίοδο για την πόλη μας, μήπως παρηγορηθεί για την σημερινή απραξία του.

Δείχνει έτσι πόσο σέβεται την ιστορία αυτού του τόπου. Προσπαθεί να λεηλατήσει μια δημιουργική εποχή. Τότε που πολίτες και Δημοτική Αρχή δώσαμε μαζί σκληρούς αγώνες για τον τόπο που ζούμε και αγαπάμε.

Έστω και τώρα ο Κ. Σελέκος ας ασχοληθεί με το παρόν και τα προβλήματα της πόλης. Και αν δεν μπορεί να κάνει κάποιο έργο, τουλάχιστον ας συντηρήσει αυτά που βρήκε. Αρκετά ασχολήθηκε με μένα -και μάλιστα μόνο με μένα από τους προηγούμενούς του δημάρχους. 

Κλείνω διατυπώνοντας την πίστη μου στις στις δυνάμεις της πόλης να την οδηγήσουν σε ένα καλύτερο μέλλον. Και έχει αποδειχτεί ότι αυτό πράγματι μπορεί να γίνει, όταν υπάρχει αγάπη για το Χαϊδάρι και αφοσίωση στα συμφέροντα των κατοίκων του και την ποιότητα ζωής τους.

Πρακτικά του Δημοτικού Συμβουλίου, 28 Σεπτεμβρίου 1999.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ

Κυριάκος Ντηνιακός: “Η αλήθεια για το Μετρό στο Χαϊδάρι και οι αναμεταδότες συκοφαντικών διαδόσεων”

Γιατί δεν ήρθε το ΜΕΤΡΟ στο Χαϊδάρι; Οι τεράστιες ευθύνες του κ. Ντηνιακού

Κώστας Σπηλιόπουλος: Η αλήθεια και «η αλήθεια» για το Μετρό στο Χαϊδάρι!