ΑΠΟΨΕΙΣΑΡΘΡΑΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ

Γιατί δεν ήρθε το Μετρό στο Χαϊδάρι; Οι τεράστιες ευθύνες του κ. Ντηνιακού

Άρθρο του δημάρχου Μιχάλη Σελέκου

Ο πρώην Δήμαρχος, κ. Κυριάκος Ντηνιακός, με μια πολυσέλιδη επιστολή του προσπαθεί να δικαιολογηθεί για τις τεράστιες ευθύνες που έχει, σχετικά με την άρνησή του να δεχθεί σταθμούς ΜΕΤΡΟ στο Χαϊδάρι, με συνέπεια την ακύρωσή τους.

Έτσι το Χαϊδάρι είναι πλέον ο μοναδικός Δήμος της Δυτικής Αθήνας, που είτε δεν έχει σταθμό ΜΕΤΡΟ, είτε δεν περιλαμβάνεται στις άμεσες επεκτάσεις του, με όλες τις αρνητικές συνέπειες που έχει αυτό για τους κατοίκους, που ταλαιπωρούνται καθημερινά, τους επισκέπτες, τα καταστήματα, τα Νοσοκομεία και γενικότερα για την ανάπτυξη, την αναβάθμιση και την ποιότητα ζωής της πόλης μας.

Ο κ. Ντηνιακός ήταν Δήμαρχος για 20 σχεδόν χρόνια και στο ενδιάμεσο της θητείας του ήταν Πρόεδρος του Οργανισμού Ρυθμιστικού Σχεδίου και Προστασίας Περιβάλλοντος» γνωστού ως Οργανισμού Αθήνας, Γενικός Γραμματέας στο Υπουργείο Ανάπτυξης και υποψήφιος βουλευτής του ΠΑΣΟΚ.

Όταν λοιπόν σχεδιάζονταν και υλοποιούνταν οι Σταθμοί του ΜΕΤΡΟ, ο κ. Ντηνιακός είχε τέτοιες υπεύθυνες θέσεις και τέτοια πολιτική επιρροή, που θα μπορούσε να έχει επηρεάσει την απόφαση για επέκταση του ΜΕΤΡΟ στο Χαϊδάρι.

Όμως εκ του αποτελέσματος αποδεικνύεται, ότι ο κ. Ντηνιακός δεν ήθελε να έρθει το ΜΕΤΡΟ στο Χαϊδάρι, κάτι που γνωρίζουν όσοι συμμετείχαν παλιότερα στο Δημοτικό Συμβούλιο, πολλοί Χαϊδαριώτες, αλλά βεβαίως και οι Πρόεδροι της «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.», που γίνονταν οι αποδέκτες αυτής της άρνησης.

Βέβαια, ο κ. Ντηνιακός αναφέρεται στο κείμενό του, στο σταθμό ΜΕΤΡΟ «ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ», για τον οποίο έγινε προσπάθεια να «βαπτιστεί» «Σταθμός Χαϊδάρι», για να φανεί ότι το ΜΕΤΡΟ έφτασε στην πόλη μας!

Όμως δυστυχώς δεν έγινε καμία προσπάθεια για την επέκταση του προς το Χαϊδάρι, παρότι υπήρχαν προτάσεις να φτάσει μέχρι το Σκαραμαγκά.

Ποιος ήταν τότε Πρόεδρος του Οργανισμού Αθήνας που καθόριζε τις επεκτάσεις του ΜΕΤΡΟ;

Ο κ. Ντηνιακός φυσικά!

Ποιος ήταν ο επόμενος Δήμαρχος από το 1999 μέχρι το 2006 που δεν έκανε καμία ενέργεια για να έρθει το ΜΕΤΡΟ στο Χαϊδάρι;

Ο κ. Ντηνιακός φυσικά!

Ας δούμε όμως τι έγινε και ακυρώθηκε, ακόμα και η προγραμματισμένη επέκταση του ΜΕΤΡΟ στο Χαϊδάρι…

Το γεγονός είναι ότι υπήρχε σχεδιασμός να έρθει το ΜΕΤΡΟ στο Νοσοκομείο «ΑΤΤΙΚΟΝ» και από εκεί να συνδεθεί με την «ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ» με ενδιάμεση στάση στο Κεντρικό Χαϊδάρι.

Προς πιστοποίηση αυτής της πραγματικότητας παραθέτω τα εξής:

1. Χάρτη, που είναι ακόμα αναρτημένος στα γραφεία της «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.», ο οποίος δείχνει τον αρχικό σχεδιασμό με στάση ΜΕΤΡΟ στο Νοσοκομείο («ΑΤΤΙΚΟΝ»).

2. Δελτίο Τύπου με ημερομηνία 4/7/1998 της «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ» που αναφέρεται σε Σταθμό στο χώρο του Νοσοκομείου Δυτικής Αθήνας (Νοσοκομείο «ΑΤΤΙΚΟΝ»)

3. Φωτοτυπία Πρακτικού, από τοποθέτηση του Δημάρχου κ. Ντηνιακού στο Δημοτικό Συμβούλιο (10η Έκτακτη, 28-9-1999) όπου φαίνεται ότι το ΜΕΤΡΟ θα έρθει στο Νοσοκομείο «ΑΤΤΙΚΟΝ», αλλά «δυστυχώς θα έρθει και θα είναι οδυνηρό»…. !!!

4. Σε μία από τις επισκέψεις αντιπροσωπείας του Δήμου στην «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ», συναντηθήκαμε με τον τότε Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο, ο οποίος μας δήλωσε ότι δύο (2) Δήμαρχοι στην Αττική διαφώνησαν (χρησιμοποίησε την λέξη «εγκλημάτησαν») με την επέκταση του ΜΕΤΡΟ στην πόλη τους.

Ο ένας εξ αυτών ήταν ο κ. Ντηνιακός.

Αυτό, το μετέφερα και στο Δημοτικό Συμβούλιο μετά τη συνάντηση και το έχω επαναλάβει και άλλες φορές.

5. «Ξεχνάει» ο κ. Ντηνιακός την αντίθεσή του στην κατασκευή υπόγειου πάρκινγκ 500 θέσεων, στο προαύλιο του Νοσοκομείου «ΑΤΤΙΚΟΝ», στα πλαίσια των έργων για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, που θα κατασκευάζονταν στα σημεία που είχαν χωροθετηθεί σταθμοί ΜΕΤΡΟ.

Αυτά και πολλά άλλα, αποδεικνύουν ότι ο κ. Ντηνιακός όχι μόνο δεν ήθελε αλλά στην πραγματικότητα μεθόδευσε την ακύρωση επέκτασης της Γραμμής 2 προς το Χαϊδάρι (Νοσοκομείο «ΑΤΤΙΚΟΝ»).

Η γραμμή μετά από αυτό, άλλαξε κατεύθυνση και πήγε προς τους Δήμους Ιλίου και Πετρούπολης.

Ο κ. Ντηνιακός στο πολυσέλιδο κείμενό του δεν βρήκε να πει ούτε μία λέξη για την ακύρωση της Γραμμής 2 προς το Νοσοκομείο «ΑΤΤΙΚΟΝ». Γιατί άραγε;

Οι συμπολίτες μας ας βγάλουν τα συμπεράσματά τους.

Σαν Δημοτική Αρχή είχαμε το χρέος να παρουσιάσουμε τα γεγονότα και τις ευθύνες που υπήρξαν και οδήγησαν στην ακύρωση δημιουργίας ΜΕΤΡΟ στο Χαϊδάρι.

Παράλληλα, όμως, μ’ επαναλαμβανόμενες επαφές, απαιτήσαμε και διεκδικούμε από την “ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ” την υλοποίηση σχεδιασμού για την επέκταση του ΜΕΤΡΟ στην πόλη μας.

ΜΕΤΡΟ, που είναι απαραίτητο για τις ανάγκες μετακίνησης καθημερινά χιλιάδων συνανθρώπων μας, που κάποιοι τους στέρησαν αυτή τη δυνατότητα με τις λάθος επιλογές που έκαναν τα προηγούμενα χρόνια.

 

Παρόμοια Άρθρα

Ένα Σχόλιο

  1. επιτελους, ετσι ετσι να βγαινει η αληθεια! Η μεγαλύτερη και μοναδική είσοδος της Αθήνας που εξυπηρετεί ΟΛΗ την Πελοποννησο και Δυτική Ελλαδα και ΔΕΝ εχει Μετρό! Τι Εγκληματα γιναν ρε! Τι κατσαπλιαδες περασαν απ αυτον αυ Δήμο?

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button