ΕΙΔΗΣΕΙΣΔΗΜΟΤΙΚΑΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ

Δήμος Χαϊδαρίου: Έκτακτες ανακοινώσεις για Καθαριότητα και λειτουργία υπηρεσιών

Δήμος Χαϊδαρίου: Έκτακτες ανακοινώσεις για Καθαριότητα και λειτουργία υπηρεσιών 3ΔΕΝ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΟΓΚΩΔΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΚΛΑΔΙΑ ΟΣΟ ΔΙΑΡΚΟΥΝ ΤΑ ΕΚΤΑΚΤΑ ΜΕΤΡΑ

Ο Δήμος Χαϊδαρίου ενημερώνει τους κατοίκους να μην βγάζουν στον δρόμο ογκώδη αντικείμενα, μπάζα ή κλαδιά για όλο το διάστημα που ισχύουν τα μέτρα πρόληψης της διάδοσης του κορωνοϊού.

Η υπηρεσία καθαριότητας μέσα στην υγειονομική κρίση αντιμετωπίζει αυξημένο φορτίο λόγω πρόσθετων εργασιών απολύμανσης πεζοδρομίων, παγκακιών κλπ, ενώ λειτουργεί με προσωπικό ασφαλείας. Ας μην την επιβαρύνουμε χωρίς πραγματικό λόγο.

Η δύσκολη κατάσταση που όλοι αντιμετωπίζουμε δεν είναι ευκαιρία να κάνουμε εργασίες στο σπίτι και να βγάζουμε αντικείμενα στον δρόμο.

Η διευκόλυνση των υπηρεσιών που εργάζονται ώστε να προστατευτεί η δημόσια υγεία είναι υποχρέωση όλων μας.

……………………………………………………

Δήμος Χαϊδαρίου: Έκτακτες ανακοινώσεις για Καθαριότητα και λειτουργία υπηρεσιών 3Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΧΑΪΔΑΡΙΟΥ ΑΠΟ 16 ΕΩΣ 30 ΜΑΡΤΙΟΥ

Ο Δήμος Χαϊδαρίου επί πλέον των μέτρων που έχουν ήδη ληφθεί, στην προσπάθεια του να προστατεύσει στο μέγιστο βαθμό την δημόσια υγεία κατοίκων και επισκεπτών της πόλης  και ακολουθώντας τις αποφάσεις του υπουργείου Υγείας και του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας, προχωρά σε μια σειρά νέων επικαιροποιημένων μέτρων προς αυτή την κατεύθυνση και ενημερώνει τους δημότες του, ότι από Δευτέρα 16/3/2020 έως τη Δευτέρα 30/3/2020, θα λειτουργήσει ως εξής:

Α. Λειτουργία των Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου που εξυπηρετούν το κοινό.

Ειδικότερα:

  1. Το Ταμείο του Δήμου θα είναι κλειστό για το κοινό και οι πληρωμές προς το Δήμο για ρυθμίσεις, οφειλές, πρόστιμα κλπ μπορούν να πραγματοποιηθούν μόνο μέσω Τραπέζης στο λογαριασμό με ΙΒΑΝ GR 03 0110 1870 0000 18754005033 της Εθνικής Τράπεζας & στο λογαριασμό με IBAN GR 42 0260 0660 0008 8020 0948928 της Τράπεζας EUROBANK. Αντίγραφο της τραπεζικής συναλλαγής πρέπει να αποσταλεί αυθημερόν στην ηλεκτρονική διεύθυνση kypriou@haidari.gr.

  2. Πληρωμές προς προμηθευτές γίνονται αποκλειστικά μέσω Τραπέζης. Τηλέφωνα επικοινωνίας: 213 2047312,309.

  3. Η δήλωση για επιπλέον τετραγωνικά ακινήτων, η προθεσμία για την οποία έχει παραταθεί μέχρι 30/6/2020, θα υποβάλλεται αποκλειστικά ηλεκτρονικά στην πλατφόρμα https://tetragonika.govapp.gr/

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 213 2047325,327,301 & Email: esoda@haidari.gr

  1. Η χορήγηση βεβαίωσης περί μη οφειλής ΤΑΠ μπορεί να γίνεται ηλεκτρονικά στην ηλεκτρονική διεύθυνση esoda@haidari.gr και κατόπιν επεξεργασίας από την Υπηρεσία σε περίπτωση έγκρισης, θα αποδίδεται με προκαθορισμένο ραντεβού. Τηλέφωνα επικοινωνίας: 213 2047325, 327 ,301

Β. Λειτουργία των Διοικητικών Υπηρεσιών του Δήμου που εξυπηρετούν το κοινό

Ειδικότερα:

  1. Πιστοποιητικά και βεβαιώσεις του Τμήματος Δημοτολογίου θα εκδίδονται μόνο μετά από τηλεφωνική αίτηση στα τηλέφωνα 213 2047257 – 8 ή με αποστολή της αίτησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση dimotologio @haidari.gr.Οι πολίτες θα ενημερώνονται τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά για την ημερομηνία παραλαβής του πιστοποιητικού.

  1. Τα ανωτέρω ισχύουν και για έκδοση αντιγράφων παλαιών ληξιαρχικών πράξεων. Τηλέφωνα επικοινωνίας: 21302047262-3 και email: lix@haidari.gr

  2. Οι πολιτικοί γάμοι που έχουν προγραμματιστεί για τις επόμενες 14 ημέρες, θα γίνουν με την παρουσία ως και 10 ατόμων στην διάρκεια της τελετής

Γ. Διαφοροποιείται η λειτουργία της Υπηρεσίας Καθαριότητας

Ειδικότερα:

  1. Η αποκομιδή των απορριμμάτων μεταφέρεται σε πρωινές και απογευματινές ώρες

  2. Υλοποιείται πρόγραμμα απολύμανσης στους κοινόχρηστους χώρους (πεζόδρομους και πλατείες, στάσεις συγκοινωνίας και παγκάκια) με απολυμαντικό υγρό σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Εθνικού Οργανισμού Υγείας. 

Δ. Κοινωνικές Υπηρεσίες

  1. Η διανομή συσσιτίου, συνεχίζεται κανονικά με ενισχυμένα μέτρα υγιεινής για την προστασία των δικαιούχων αλλά και των εργαζόμενων.

  2. Αναβάλλονται οι προγραμματισμένες διανομές τροφίμων και ειδών βασικής υλικής συνδρομής TEBA και Κοινωνικού Παντοπωλείου. Θα υπάρξει νεότερη ειδοποίηση στους δικαιούχους για τη διανομή μέσω μηνύματος.

  3. Η διαχείριση των αιτημάτων για Προνοιακά Επιδόματα (αίτηση, καταγραφή και ανάρτηση) θα γίνεται αφού ο ενδιαφερόμενος έχει αποστείλει ηλεκτρονικά στην διεύθυνση pronoia@haidari.grη μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας και ραντεβού.

  4. Η εξυπηρέτηση ανήμπορων ευπαθών ομάδων στην προμήθεια φαρμακευτικού υλικού στο πλαίσιο της Βοήθειας στο Σπίτι, μπορεί να επεκταθεί κατόπιν επικοινωνίας και αξιολόγησης από την κοινωνική υπηρεσία. Τηλέφωνα Επικοινωνίας 213 2047 267

Ε. Για οποιαδήποτε άλλη Υπηρεσία ή συναλλαγή με το Δήμο ή το ΚΕΠ οι πολίτες θα πρέπει προηγουμένως να επικοινωνούν τηλεφωνικά στα ακόλουθα τηλέφωνα:

  • Δημαρχείο:  213 2047200 

  • ΚΕΠ : 210 5324624 – 210 5810905 d.haidariou@kep.gov.gr. Ωράριο λειτουργίας, κατόπιν ραντεβού, Δευτέρα – Παρασκευή 07:30- 15:00.

  • Κοινωνική Υπηρεσία:

Η αναστολή της λειτουργίας δεν θα έχει καμία επίπτωση, οικονομική ή άλλη, στην εξέλιξη των υποθέσεων των ενδιαφερόμενων πολιτών.

Όλα τα συλλογικά όργανα του Δήμου Δημοτικό Συμβούλιο, Κοινοτικά Συμβούλια, Οικονομική Επιτροπή και Επιτροπή Ποιότητας Ζωής)  θα λαμβάνουν αποφάσεις δια περιφοράς.  

Ο Δήμος μας σε συνεχή εναρμόνιση με τις οδηγίες του υπουργείου Υγείας και του Υπουργείου Εσωτερικών, εφαρμόζει καθημερινά ένα οργανωμένο σχέδιο για την προστασία κατοίκων και επισκεπτών αλλά και για τους εργαζόμενους του, επικαιροποιώντας καθημερινά όλα τα απαραίτητα μέτρα.

 

Παρόμοια Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button