ΔΗΜΟΤΙΚΑΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ
Όσα συζητήθηκαν στο Δημοτικό Συμβούλιο για Μετρό και λεωφορεία
Ταλαιπωρίας συνέχεια!
“Δρομείς μεγάλων αποστάσεων γίνονται οι κάτοικοι, λόγω έλλειψης δρομολογίων από
και προς το ΜΕΤΡΟ “Αγία Μαρίνα.” Η φράση αυτή, που ακούστηκε από δημότη στο Δημοτικό Συμβούλιο, συμπυκνώνει την απογοήτευση που έχει απλωθεί στην πόλη, από την ημέρα που άνοιξε ο σταθμός του Μετρό το νότιο άκρο της.
και προς το ΜΕΤΡΟ “Αγία Μαρίνα.” Η φράση αυτή, που ακούστηκε από δημότη στο Δημοτικό Συμβούλιο, συμπυκνώνει την απογοήτευση που έχει απλωθεί στην πόλη, από την ημέρα που άνοιξε ο σταθμός του Μετρό το νότιο άκρο της.
Το θέμα των συγκοινωνιακών συνδέσεων του Χαϊδαρίου με το Μετρό συζητήθηκε στο τελευταίο Δημοτικό Συμβούλιο (22 Ιανουρίου), εξαιρετικά καθυστερημένα φυσικά. Σε κάθε φράση που ακουγόταν και σε κάθε πρόταση που έπεφτε, γινόταν φανερό ότι στο Χαϊδάρι υπάρχουν πολλοί επιμηθείς και όχι αρκετοί προμηθείς. Ήδη έχουν περάσει περισσότερος από ένας μήνας που ξεκίνησε το Μετρό και στην πόλη μας ακόμη “το παιδεύουμε”, ενώ σε γειτονικούς Δήμους αυτά έχουν ξεκινήσει από τον περασμένο Σεπτέμβριο και ήδη έχουν δρομολογηθεί οι κατάλληλες αλλαγές στα λεωφορεία..
Ο επικεφαλής τής Λαϊκής Συσπείρωσης, Μιχάλης Σελέκος, καυτηρίασε την κατάσταση, λέγοντας πως εργαζόμενοι και
συνταξιούχοι, που χρησιμοποιούν τις συγκοινωνίες,
βρίσκονται κυριολεκτικά σε ένα χάλι.
Όπως είπε, πρόκειται για ανθρώπους
που τις έχουν πραγματικά ανάγκη, επειδή δεν
έχουν αυτοκίνητο ή οικονομικά μέσα. «Να πάρουμε πρωτοβουλίες,
γιατί το πρόβλημα δεν μπορεί να
διαιωνίζεται. Τι
ενέργειες κάνουμε για όσα αποφασίζουμε εδώ;», αναρωτήθηκε.
συνταξιούχοι, που χρησιμοποιούν τις συγκοινωνίες,
βρίσκονται κυριολεκτικά σε ένα χάλι.
Όπως είπε, πρόκειται για ανθρώπους
που τις έχουν πραγματικά ανάγκη, επειδή δεν
έχουν αυτοκίνητο ή οικονομικά μέσα. «Να πάρουμε πρωτοβουλίες,
γιατί το πρόβλημα δεν μπορεί να
διαιωνίζεται. Τι
ενέργειες κάνουμε για όσα αποφασίζουμε εδώ;», αναρωτήθηκε.
Από την πλευρά της η Αθηνά
Μπούτση πρόσθεσε πως υπάρχει μεγάλο
πρόβλημα με το παρκάρισμα γύρω από τον σταθμό “Αγία
Μαρίνα”, καθώς οι απέναντι ήσυχες γειτονιές του Χαϊδαρίου και
του Αιγάλεω έχουν αποκτήσει σοβαρό πρόβλημα με
τη στάθμευση. Δεν έχει
λειτουργήσει ακόμη το πάρκινγκ του σταθμού,
που θα μπορούσε να αποσυμφορήσει το
πρόβλημα στη συγκεκριμένη περιοχή.
«Ζητάμε μια ενημέρωση για το τι ενέργειες
έχουν γίνει για το πάρκινγκ, τη συγκοινωνία
από και προς το σταθμό του Μετρό και τι
μέλλει γενέσθαι με τη δημοτική
συγκοινωνία», κατέληξε η κ. Μπούτση.
Μπούτση πρόσθεσε πως υπάρχει μεγάλο
πρόβλημα με το παρκάρισμα γύρω από τον σταθμό “Αγία
Μαρίνα”, καθώς οι απέναντι ήσυχες γειτονιές του Χαϊδαρίου και
του Αιγάλεω έχουν αποκτήσει σοβαρό πρόβλημα με
τη στάθμευση. Δεν έχει
λειτουργήσει ακόμη το πάρκινγκ του σταθμού,
που θα μπορούσε να αποσυμφορήσει το
πρόβλημα στη συγκεκριμένη περιοχή.
«Ζητάμε μια ενημέρωση για το τι ενέργειες
έχουν γίνει για το πάρκινγκ, τη συγκοινωνία
από και προς το σταθμό του Μετρό και τι
μέλλει γενέσθαι με τη δημοτική
συγκοινωνία», κατέληξε η κ. Μπούτση.
Ο δημότης κ. Βασίλης Τριανταφυλλίδης
στην τοποθέτησή του είπε πως θεωρεί
ντροπή τόσο καιρό που έχει ανοίξει το
Μετρό, να πηγαίνει με τα πόδια 300 μέτρα
στο πήγαινε και άλλα τόσα στο έλα. «Δεν
είναι δυνατό να έχουμε στείλει μια
επιστολή στον ΟΑΣΑ κατόπιν πιέσεων,
μόλις πριν από δέκα μέρες. Να μας πείτε,
ποτέ θα μας δώσετε μια απάντηση και να
μην ταλαιπωρούμαστε».
στην τοποθέτησή του είπε πως θεωρεί
ντροπή τόσο καιρό που έχει ανοίξει το
Μετρό, να πηγαίνει με τα πόδια 300 μέτρα
στο πήγαινε και άλλα τόσα στο έλα. «Δεν
είναι δυνατό να έχουμε στείλει μια
επιστολή στον ΟΑΣΑ κατόπιν πιέσεων,
μόλις πριν από δέκα μέρες. Να μας πείτε,
ποτέ θα μας δώσετε μια απάντηση και να
μην ταλαιπωρούμαστε».
Ο συγκοινωνιολόγος
και πρώην πρόεδρος του Πολιτιστικού
Συλλόγου Άνω Δάσους, Στράτος Καπετανίδης,
τόνισε πως δεν έχει γίνει καμία μελέτη
για το θέμα αυτό και ακούγονται διάφορες
προτάσεις.
και πρώην πρόεδρος του Πολιτιστικού
Συλλόγου Άνω Δάσους, Στράτος Καπετανίδης,
τόνισε πως δεν έχει γίνει καμία μελέτη
για το θέμα αυτό και ακούγονται διάφορες
προτάσεις.
Δήμαρχος: “Μας αδικείτε. Είχαμε ενεργήσει έγκαιρα”
Απαντώντας ο δήμαρχος
Δημήτρης Μαραβέλιας είπε πως αυτό που ζήτησαν οι κάτοικοι είναι η άμεση
πρόσβαση στο νέο σταθμό. Χαρακτήρισε
άδικο για τη δημοτική αρχή να κατηγορείται
πως έδειξε το ενδιαφέρον την τελευταία
στιγμή. Αντίθετα ισχυρίστηκε είχαν γίνει οι απαραίτητες ενέργειες
και πως τα προβλήματα προήλθαν από
αλλαγή δρομολογίων και αραίωμα
συγκεκριμένων γραμμών.
Δημήτρης Μαραβέλιας είπε πως αυτό που ζήτησαν οι κάτοικοι είναι η άμεση
πρόσβαση στο νέο σταθμό. Χαρακτήρισε
άδικο για τη δημοτική αρχή να κατηγορείται
πως έδειξε το ενδιαφέρον την τελευταία
στιγμή. Αντίθετα ισχυρίστηκε είχαν γίνει οι απαραίτητες ενέργειες
και πως τα προβλήματα προήλθαν από
αλλαγή δρομολογίων και αραίωμα
συγκεκριμένων γραμμών.
Στη συνεχεία
αναφέρθηκε στη προσέγγιση με το σταθμό
της Αγίας Μαρίνας, λέγοντας πως είχε
γίνει λίγο πριν τις γιορτές μια επικοινωνία
με τη νέα διοίκηση του ΟΑΣΑ, που ζήτησε συγκεκριμένες αλλαγές. «Προχτές μας
έστειλαν την πρόταση του ΟΑΣΑ. Αυτά ότι
έχει να κάνει με δρομολόγια της ΕΘΕΛ. Χρειάζεται η Δημοτική Συγκοινωνία να αποκτήσει δικά της μέσα.. ‘Έχουμε πει στη ΕΘΕΛ να
νοικιάσουμε μικρά λεωφορεία και
περιμένουμε την επόμενη εβδομάδα
συνάντηση με τον νέο πρόεδρό της. Δεν μπορούμε να τα αγοράσουμε, αλλά θα
καταφύγουμε σε μακροχρόνια μίσθωση,
έτσι ώστε με δικές μας δυνάμεις να
φτιάξουμε μια διαδρομή που θα βολεύει ευρύτερες περιοχές της πόλης μας. Πρέπει να έχουμε ως σκοπό την απευθείας σύνδεση
συγκεκριμένων περιοχών με τον σταθμό «Αγία Μαρίνα». Για να
είμαστε 100% σίγουροι, θα πρέπει να έχουμε
καταλήξει σε συμφωνία χρόνιας μίσθωσης
με την ΕΘΕΛ, αλλιώς δεν μπορεί να
ανταποκριθεί με τον υπάρχοντα στόλο»,
κατέληξε ο δήμαρχος.
αναφέρθηκε στη προσέγγιση με το σταθμό
της Αγίας Μαρίνας, λέγοντας πως είχε
γίνει λίγο πριν τις γιορτές μια επικοινωνία
με τη νέα διοίκηση του ΟΑΣΑ, που ζήτησε συγκεκριμένες αλλαγές. «Προχτές μας
έστειλαν την πρόταση του ΟΑΣΑ. Αυτά ότι
έχει να κάνει με δρομολόγια της ΕΘΕΛ. Χρειάζεται η Δημοτική Συγκοινωνία να αποκτήσει δικά της μέσα.. ‘Έχουμε πει στη ΕΘΕΛ να
νοικιάσουμε μικρά λεωφορεία και
περιμένουμε την επόμενη εβδομάδα
συνάντηση με τον νέο πρόεδρό της. Δεν μπορούμε να τα αγοράσουμε, αλλά θα
καταφύγουμε σε μακροχρόνια μίσθωση,
έτσι ώστε με δικές μας δυνάμεις να
φτιάξουμε μια διαδρομή που θα βολεύει ευρύτερες περιοχές της πόλης μας. Πρέπει να έχουμε ως σκοπό την απευθείας σύνδεση
συγκεκριμένων περιοχών με τον σταθμό «Αγία Μαρίνα». Για να
είμαστε 100% σίγουροι, θα πρέπει να έχουμε
καταλήξει σε συμφωνία χρόνιας μίσθωσης
με την ΕΘΕΛ, αλλιώς δεν μπορεί να
ανταποκριθεί με τον υπάρχοντα στόλο»,
κατέληξε ο δήμαρχος.
“Πάρκινγκ στο γήπεδο της
Ιεράς Οδού”
Ιεράς Οδού”
Ο δημοτικός σύμβουλος
Τάσος Βουρλούμης, αφού έκανε λόγο για
δυσλειτουργία ανάμεσα σε υπηρεσιακούς του Δήμου και στους πολιτικούς τους
προϊσταμένους, πρότεινε, μεταξύ άλλων, τη δημιουργία δημοτικού χώρου στάθμευσης στην έκταση ανάμεσα στο γήπεδο “Τ. Χαραλαμπιδης” και την πύλη του Δρομοκαΐτειου.
Τάσος Βουρλούμης, αφού έκανε λόγο για
δυσλειτουργία ανάμεσα σε υπηρεσιακούς του Δήμου και στους πολιτικούς τους
προϊσταμένους, πρότεινε, μεταξύ άλλων, τη δημιουργία δημοτικού χώρου στάθμευσης στην έκταση ανάμεσα στο γήπεδο “Τ. Χαραλαμπιδης” και την πύλη του Δρομοκαΐτειου.
“Να απαιτήσουμε πιο συχνά τα δρομολόγια”
Ο αντιδήμαρχος Τάσος
Λυμπέρης έδωσε συγχαρητήρια στον Τάσο Βουρλούμη για
την ενασχόλησή του με το θέμα των λεωφορείων και ξεκαθάρισε ότι αμέσως μετά την
επιστολή Βουρλούμη προς τη δημοτική
αρχή για αυτό το οξύ πρόβλημα, συνήλθε
η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής του Δήμου. Ο
κ. Λυμπέρης πρότεινε να “πιέσουν” τον
ΟΑΣΑ προκειμένου τα δρομολόγια του να
είναι πιο συχνά στις συγκεκριμένες
διαδρομές.
Λυμπέρης έδωσε συγχαρητήρια στον Τάσο Βουρλούμη για
την ενασχόλησή του με το θέμα των λεωφορείων και ξεκαθάρισε ότι αμέσως μετά την
επιστολή Βουρλούμη προς τη δημοτική
αρχή για αυτό το οξύ πρόβλημα, συνήλθε
η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής του Δήμου. Ο
κ. Λυμπέρης πρότεινε να “πιέσουν” τον
ΟΑΣΑ προκειμένου τα δρομολόγια του να
είναι πιο συχνά στις συγκεκριμένες
διαδρομές.
Τα νέα αιτήματα του
Δήμου
Δήμου
Σε επιστολή που απέστειλε
ο δήμαρχος στον ΟΑΣΑ (με ημερομηνία
23/1/2014) ζητάει από τη διοίκηση τα εξής:
ο δήμαρχος στον ΟΑΣΑ (με ημερομηνία
23/1/2014) ζητάει από τη διοίκηση τα εξής:
1. Η επιστροφή στο
δρομολόγιο 803 να γίνεται περνώντας από
την Αγία Μαρίνα, Ιερά Οδό και δεξιά στην
Καραϊσκάκη, δεδομένου ότι εξυπηρετεί
50.000 κατοίκους.
δρομολόγιο 803 να γίνεται περνώντας από
την Αγία Μαρίνα, Ιερά Οδό και δεξιά στην
Καραϊσκάκη, δεδομένου ότι εξυπηρετεί
50.000 κατοίκους.
2. Οι κάτοικοι των οδών
Έβρου, Κορυτσάς, Πίνδου, Δελφών και ΤΕΙ
Αθήνας να εξυπηρετούνται από τα λεωφορεία
831 και 829 και τις επιστροφές των 837,866,876.
Έβρου, Κορυτσάς, Πίνδου, Δελφών και ΤΕΙ
Αθήνας να εξυπηρετούνται από τα λεωφορεία
831 και 829 και τις επιστροφές των 837,866,876.
3. Στην αφετηρία των
γραμμών 803 και 811 να αναγράφετε ο χρόνος
εκκίνησης τους.
γραμμών 803 και 811 να αναγράφετε ο χρόνος
εκκίνησης τους.
4. Προτείνουν ακόμα το
892 να στρίβει όπως τώρα από Ιερά Οδό,
δεξιά στην Ελευθερίου Βενιζέλου, να
διασχίζει όποιο τμήμα της Αγίας Βαρβάρας
θεωρεί χρήσιμο ο ΟΑΣΑ, αλλά στην επιστροφή
να περνά από την Αγία Μαρίνα, ή το ακριβώς
αντίθετο.
892 να στρίβει όπως τώρα από Ιερά Οδό,
δεξιά στην Ελευθερίου Βενιζέλου, να
διασχίζει όποιο τμήμα της Αγίας Βαρβάρας
θεωρεί χρήσιμο ο ΟΑΣΑ, αλλά στην επιστροφή
να περνά από την Αγία Μαρίνα, ή το ακριβώς
αντίθετο.
Θυμίζουμε ότι με επιστολή της η διοίκηση του ΟΑΣΑ δέχτηκε αρκετές αλλαγές, με βάση τα αιτήματα του Δήμου, αλλά τίποτε δεν έχει εφαρμοστεί ακόμη. Φυσικά ούτε και η πύκνωση των δρομολογίων.