ΕΙΔΗΣΕΙΣΟΙΚΟΝΟΜΙΑΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ

AB Βασιλόπουλος: Έρχεται το σούπερ μάρκετ του μέλλοντος – Τα ρομπότ και οι άλλες αλλαγές

Το “σούπερ μάρκετ του μέλλοντος” παρουσίασε ο Βασίλης Σταύρου, Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος, θυγατρική της Delhaize. Ταυτόχρονα γιορτάστηκαν τα 80 χρόνια της αλυσίδας, στον “Ελληνικό Κόσμο” , στις 18 Σεπτεμβρίου. 

Armonia, για όσους “ψάχνονται”

Μία από τις βασικές διαφοροποιήσεις είναι ότι συγκεντρώνονται σε ένα χώρο όλα τα τρόφιμα που αφορούν καταναλωτές που “ψάχνονται” για την διατροφή τους. Αφορά για παράδειγμα προϊόντα με μικρότερη περιεκτικότητα σε ζάχαρη, χωρίς γλουτένη, αλλά και ροφήματα ευεξίας. Οι συγκεκριμένες γωνιές θα ονομάζονται Armonia. Θα παρέχεται στους πελάτες η δυνατότητα παρασκευής smoothies στο Juice bar με φρούτα της επιλογής τους.

Παράλληλα μεγαλώνει η ποικιλία τυριών με την La Fromagerie, που θα φιλοξενεί τυροκομικά προϊόντα από όλο τον κόσμο. Ένας ειδικός σύμβουλος θα ενημερώνει για τις ιδιαιτερότητες και τα γευστικά χαρακτηριστικά κάθε τυριού. Επίσης θα προτείνει στους καταναλωτές πιθανούς συνδυασμούς συνοδευτικών όπως κρασιά και αλλαντικά.

Ιδιαίτερα βαρύτητα θα δoθεί και στον τομέα του έτοιμου ή ημιέτοιμου φαγητού. Ησειρά του Άκη Πετρετζίκη θα εμπλουτιστεί με έθνικ και ιδιαίτερης διατροφικής αξίας γεύματα. Τα έτοιμα γεύματα και τα σνακ έρχονται σε χώρο κοντά στις εισόδους των σούπερ μάρκετ της ΑΒ Βασιλόπουλος και όπου υπάρχει η δυνατότητα θα δημιουργηθεί ξεχωριστή είσοδος για όσους θέλουν να πάρουν αποκλειστικά προϊόντα από την συγκεκριμένη κατηγορία (grab and go).

Κοινωνικό και περιβαλλοντικό αποτύπωμα στα ΑΒ Βασιλόπουλος

Ο Βασίλης Σταύρου ανακοίνωσε και μία σειρά από δεσμεύσεις με κοινωνικό και περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Μεταξύ αυτών είναι η μείωση της σπατάλης των τροφίμων κατά 50% έως το 2025 με αύξηση των δωρεών τροφίμων, 50% μείωση του πλαστικού έως το 2025, κατάργηση των πλαστικών μιάς χρήσης που πωλούνται στα καταστήματα εντός του 2020, καθώς και μείωση του βάρους των πλαστικών.

Ρομπότ και ειδοποιήσεις

Παράλληλα θα προστεθούν αρκετές τεχνολογικές καινοτομίες ανάμεσα στις οποίες ξεχωρίζει η Pepper, το ρομπότ το οποίο θα υποδέχεται και θα ενημερώνει τους πελάτες αλλά και η δυνατότητα ενημέρωσης στο κινητό του πελάτη για το πότε έρχεται η σειρά του να εξυπηρετηθούν σε διάφορα τμήματα, ώστε να μπορούν να πραγματοποιούν παράλληλα τις αγορές τους.

Οι πρώτες αλλαγές θα δοκιμαστούν μέσα στις επόμενες εβδομάδες σε δύο μεγάλα σούπερ της αλυσίδας (σ.σ. στο Ελληνικό και στο Μακεδονία, στην Θεσσαλονίκη) και σταδιακά αναμένεται να επεκταθούν στα περισσότερα από τα καταστήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος.

Τέλος όπως ανέφερε ο κ. Σταύρου στόχος είναι να μειωθούν οι μαζικές προσφορές σε κατηγορίες και να αντικατασταθούν από προσωποποιημένες προτάσεις. Στο πλαίσιο αυτό θα αναβαθμιστεί η κάρτα πιστότητας, ΑΒ Plus.

Παρόμοια Άρθρα

Εγγραφή
Notify of
guest
0 Comments
Παλαιότερα
Νεότερα Δημοφιλέστερα
Inline Feedbacks
Δείτε όλα τα σχόλια
Back to top button
0
Πάρτε μέρος στη συζήτηση!x