ΚΟΙΝΩΝΙΑΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ

803: Λοιπόν, ο ΟΑΣΑ μάς κοροϊδεύει κατάμουτρα – Ιδού οι αποδείξεις της απάτης

Η λεωφορειακή γραμμή 803 Δάσος – Πειραιάς έχει κομβικό ρόλο στις μετακινήσεις στην πόλη μας. Όμως επί πολλά χρόνια στην ουσία υπολειτουργεί και ο ΟΑΣΑ το παραδέχεται, επικαλούμενος έλλειψη οδηγών και λεωφορείων. Όμως μία αναγνώστρια, η καθημερινότητα της οποίας καταστρέφεται από αυτή τη “δήθεν” γραμμή, αποκαλύπτει το μέγεθος της απάτης, σε βάρος του Χαϊδαρίου και της ζωής χιλιάδων ανθρώπων.

Όπως φαίνεται με απόλυτη ενάργεια από το υλικό του ίδιου του ΟΑΣΑ, το οποίο επισυνάπτει, σε άλλες γραμμές του Πειραιά κυκλοφορούν 5-6 λεωφορεία ενώ στη δική μας μόλις ένα!

Η επιστολή της αναγνώστριας (θέλει να διατηρήσει την ανωνυμία της):

Σε συνέχεια του δημοσιεύματός σας σχετικά με επιστολή αναγνώστριας και με τίτλο “Μία δήθεν λεωφορειακή γραμμή” σας αποστέλλω screenshots από την εφαρμογή oasa telematics στις 23/1/2024 και ώρα 14:53 / 14:56 στα οποία φαίνονται οι θέσεις των  λεωφορείων των λεωφορειακών γραμμών 703, 845, 731, 803 που όλες κάνουν δρομολόγια από Πειραιά και διέρχονται από τη Θηβών. Επίσης περιλαμβάνω και το ημερήσιο πρόγραμμα όλων των παραπάνω.

Να σας ενημερώσω ότι εργάζομαι στον Αγ. Ι. Ρέντη, ο οποίος δεν εξυπηρετείται από Μετρό και η μόνη επιλογή είναι το λεωφορείο.

Θα παρατηρήσετε λοιπόν την πληθώρα των λεωφορείων που κινούνται στις άλλες γραμμές και στις δύο κατευθύνσεις κατά το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, ενώ στη γραμμή Δάσος – Πειραιάς και Πειραιάς – Δάσος κινείται μόνο ένα σε κάθε κατεύθυνση!!! 

Την ώρα αιχμής δε μεταξύ 14:00-16:00, κατά την οποία ο περισσότερος κόσμος επιστρέφει από τη δουλειά του τα δρομολόγια έχουν απόσταση μεταξύ τους έως και 1 ώρα και 20 λεπτά!!!

Η δικαιολογία των αρμοδίων του OAΣA σε επιστολές διαμαρτυρίας μου είναι μονίμως η έλλειψη ανθρώπινου δυναμικού και οχημάτων. Φαίνεται όμως ότι αυτή η έλλειψη είναι επιλεκτική γιατί συμβαίνει μόνο στη γραμμή 803 και δυστυχώς συμβαίνει για χρόνια. 

Θα πρέπει επιτέλους να μας αιτιολογήσουν οι αρμόδιοι για ποιο λόγο γίνεται αυτή η διάκριση σε σχέση με τις άλλες λεωφορειακές γραμμές και μας αναγκάζουν για μία διαδρομή μισής ώρας  να πρέπει να βρούμε εναλλακτικές που να απαιτούν τη χρήση δύο ή και τριών συγκοινωνιών αυξάνοντας τη διάρκεια μιας διαδρομής μισής ώρας έως και 1 ώρα το λιγότερο.

Αγώνας τώρα!

Η απάτη του ΟΑΣΑ σε βάρος του Χαϊδαρίου είναι κάτι παραπάνω από φανερή. Είναι άγνωστο γιατί συμβαίνει αυτό, αλλά συμβαίνει. Ακόμη και δήμοι που έχουν πάνω από ένα σταθμό Μετρό διαθέτουν πολύ καλύτερες λεωφορειακές γραμμές από το Χαϊδάρι.

Πρέπει αυτή η απαράδεκτη κατάσταση να ανατραπεί. Χρειάζεται αγώνας Δήμου, φορέων και κατοίκων. Δεν έχει πολίτες β΄ κατηγορίας το Χαϊδάρι και είναι χυδαίο να τους κοροϊδεύει κατάμουτρα ένας δημόσιος φορέας.

Δείτε συγκριτικά τις συχνότητες δρομολογίων γραμμών του Πειραιά, την ίδια ώρα:

803: Λοιπόν, ο ΟΑΣΑ μάς κοροϊδεύει κατάμουτρα - Ιδού οι αποδείξεις της απάτης 14

Συγκριτικό ημερήσιο πρόγραμμα δρομολογίων γραμμών του Πειραιά:

Παρόμοια Άρθρα

6 Σχόλια

  1. Υπάρχουν λόγοι που γίνονται αυτά που περιγράφει η αναγνώστρια

    Τόσο το 703, το 845 και το 831 έχουν σημαντικές λειτουργίες. Το 703 είναι η βασικοτερη γραμμή της λεωφόρου Θηβών και η βασικότερη των δυτικών προαστίων. Το 845 συνδεει δύο πολύ μεγάλους δήμους. Το 831 είναι η μοναδική γραμμή που έχει απομείνει (εκτός από την 814 που πηγαίνει πιο δυτικά) η οποία συνδέει τον Πειραιά με μικρότερους δήμους (μετά την έλευση του μετρό τα 809, 810, 830 και 846 έγιναν κυκλικά σε σταθμούς μετρό) οπότε επιτελωντας την βασική γραμμή Πειραιά-μικρότερων δήμων δυτικων προαστίων χρειάζεται πολύ συχνά δρομολόγια

    Απο την άλλη πλευρά έχουμε το 803. Η βασική του διαδρομή είναι η Θηβών όπου περνούν δέκα συνολικά και αθροιστικά 703 και 845 τις ώρες αιχμής. Μετά εξυπηρετεί το Χαϊδάρι όπου υπάρχει το επίσης συχνό (και επίσης σε άλλο αμαξοστάσιο) 811 και πιο πάνω συναντιέται με το Α15 (επίσης συχνό και επίσης σε διαφορετικό αμαξοστάσιο)

    Τα 703 και Α15 ανήκουν στο αμαξοστάσιο της Πέτρου Ράλλη και των Λιοσίων αντίστοιχα και είναι βασικές γραμμές αυτών των αμαξοστάσιων. (Οπότε η σύγκριση με το 703 που γίνεται στο κείμενο είναι αδόκιμη και για αυτόν τον λόγο αφού κάθε αμαξοστάσιο είναι αυτόνομο)

    Τα 803, 831 και 845 ανήκουν στον Πειραιά. Για τους λόγους όμως που ανέφερα πιο πάνω τα 831 και 845 είναι βασικές γραμμές ενώ το 803 όχι

    Η έλλειψη οχημάτων και κυρίως οδηγών έχει οδηγήσει στην παραμέληση ορισμένων γραμμών σε κάθε αμαξοστάσιο, των γραμμών που επικαλυπτονται από άλλες. Στον Πειραιά αυτήν την τύχη έχουν τα Β1, 130 και 803

    Σημειωτεον το γεγονός ότι ο οασα και ο δήμος Χαϊδαρίου έχουν συζητήσει τουλάχιστον 2 φορές την πιθανότητα να γίνει το 803 τοπικό στο Αιγάλεω. Ο Δήμος Χαϊδαρίου δεν θέλει. Αν γινόταν αυτό το 803 κρατώντας τα δύο λεωφορεία του θα περνούσε κάθε μισάωρο και θα γινόταν πιο εύχρηστο. Ο οασα με τις ενστάσεις του Δήμου το αφήνει να πηγαίνει Πειραιά, αλλά αυτό συνεπάγεται την παραμέληση του

    Συμπέρασμα
    Αν είχαμε οδηγούς ίσως το 803 έπαιρνε και τρίτο λεωφορείο
    Αν το 803 γινόταν κυκλικό (που συγκοινωνίακα μιλώντας είναι η καλύτερη λύση) θα γινόταν πιο εύχρηστο

    Μέχρι τότε οι κάτοικοι του Δάσους πρέπει να κάνουν αυτό που έχει στο μυαλό του ο οασα ως λύση αλλά αρκετοί δεν το σκέφτονται. “Αν βλέπεις να αργεί το 803 μπες στο συχνό Α15 κατέβα στη λεωφόρο Αθηνών γωνία με Θηβών και μπες στο συχνό 845 ή στο συχνό 703”. Με τη χρήση της εφαρμογής στο κάνει και πιο εύκολο

    Μαθαίνουμε να κινούμαστε με ότι έχουμε

    1. Και αν μένεις στο κέντρο Χαιδαριου και γυριζεις απο πειραια τι γίνεται? Το έκανα χρόνια και έχω ταλαιπωρηθεί πολύ. Δυστυχώς αυτή η κατάσταση με το 803 κρατάει πάρα πολλά χρόνια και είναι απογοητευτικη.

      1. 845 και Περπάτημα ή μετρό μέχρι αγία Μαρίνα και Περπάτημα αν δεν έχεις την αντοχή να περιμένεις. Ο οασα δεν δύναται να αυξήσει τα δρομολόγια σε κάθε περιθωριακή γραμμή. Και που την κρατάει ακόμα σε λειτουργία είναι πολύ

        Αν ήμουν κάτοικος Χαϊδαρίου θα προσπαθούσα να πείσω τον οασα να γίνει το 803 τοπική στο Αιγάλεω, και όχι να αυξηθούν τα δρομολόγια. Το πρώτο γίνεται εύκολα και θα γίνει κάποια στιγμή αν δεν έρθουν οδηγοί θέλει δε θέλει ο δήμος. Το να αποκτήσει το 803 4+ λεωφορεία δεν θα γίνει

  2. Πείτε και για το 811 που κάνει την διαδρομή από το Δαφνί μέχρι το μέτρο που δεν περνάει ποτέ σχεδόν από τον σταθμό Αγία Μαρίνα η κάνει 25 λεπτά μιλάμε για κοντινες αποστασεις

  3. Ποσα θα μπορουσα να πω…ας προσπαθησω να κανω ενα ρεζουμε!!
    Καταρχας δεν εχω δει να γινεται καμια απεργια ή σταση εργασιας για αυτον το λογο ή για αναλογους(και υπαρχουν πολλοι)
    Κατα δευτερον τι εστι “περιθωριακη γραμμη” μεσα στην αττικη;;;;;
    Επισης θα ηθελα να αναφερω και αλλα περιστατικα με το τρολεύ 21 ας πουμε που οταν εχει πορεια στο κεντρο ενω κανει τα 2/3 της διαδρομης(γυρναει στο γκαζι συνηθως) εχω περιμενει παμπολλες φορες σχεδον 1 ωρα,λες και οι ανθρωποι γυρω απο το κεντρο που το χρησιμοποιουν εξαϋλωνονται οταν εχει πορεια και δεν υπαρχουν αναγκες μετακινησης,και οταν περασει οπως καταλαβαινετε γινεται το αδιαχωρητο και παμε σαν τα ζωα!!!!
    Και τωρα που υπαρχει και η τεχνολογια ξερετε πως ειναι να βλεπεις 4-5 οχηματα στην αφετηρια και εσυ να περιμενεις!!
    Ασε τις φορες που γραφει το τηλεματικο 10 -15 λεπτα π.χ. περιμενεις,και τελικα περναει σαν εκτος υπηρεσιας και το τηλεματικο να σου γραφει για το επομενο κανα μισαωρο!!!!
    Αν το ηξερα απο την αρχη δεν θα περιμενα!!!@!!!!!!
    Και αλλες φορες πανε 2-2 ,για να μην τα πειραξει κανενας μαλλον,και αν τα χασεις μετα τρεχα γυρευε…το θεατρο του παραλογου!!
    Μπορω να γραφω μεχρι αυριο…μακαρι ολοι να κανανε αυτο που εκανε η κυρια με αποδειξεις και ντοκουμεντα για να καταλαβουννοι συγκοινωνιες τα χαλια τους!!!!
    Τους διαφευγει το πιο σημαντικο πραγμα…οτι ειναι δημοσια υπηρεσια και εξυπηρετουν κοσμο και πρεπει να ειναι υπολογοι για οτι κανουν και να υπαρχουν συνεπειες!!!
    Αντε.μηπως δουμε καμια σταση εργασιας για αυτους τους λογους!!!!!
    Δεν θα ξεχασω που κοντευα να κατσω στα γονατα του οδηγου απο τον κοσμο που ειχε μεσα λογω στασης εργασιας και ο οδηγος κανονιζε για ουζακια στο τηλ για την επομενη ημερα επειδη θα ειχαν και απεργια!!!!

    1. Οι αποδειξεις της κυριας μονο αποδειξεις δεν ειναι αφου οι συγκρισεις ειναι αδοκιμες και δεν λαμβανουν σοβαρα υποψιν τις αναγκες καθε γραμμης που παρουσιαζει
      4-5 οχηματα στην αφετηρια δε ξερω που τα βλεπεις, μονο στο Χ96 γινεται αυτο για ειδικοτερους λογους. Στις αφετηριες συνηθως καθονται μεχρι 2 οχηματα, ενα που ειναι ετοιμο να φυγει και ενα που κανει διαλλειμα. Αντε μια στις 20 να ειναι τρια, αν το οχημα εκανε την διαδρομη γρηγοροτερα και εφτασε νωριτερα. Το προγραμμα δρομολογιων δε μπορει να βασιστει ομως σε τετοιες τυχαιοτητες (και οσον αφορα το διαλειμμα ειναι 20 λεπτο σε καθε βαρδια σε καθε οχημα, δεν κανει μονο ενας οδηγος ολη μερα διαλειμμα)
      Για τα εκτος υπηρεσιας ειναι ενα θεμα που αντιμετωπιζει η τηλεματικη αλλα ακομα και για αυτο υπαρχει λυση, να κοιτας το προγραμμα δρομολογιων. Αν εκεινη την ωρα η γραμμη δεν χει δρομολογιο τοτε το οχημα θα ειναι εκτος υπηρεσιας οποτε μη κατσεις να το περιμενεις

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button