ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ

“Βρόγχος” στην Αθηνών – Κορίνθου: Ταλαιπωρία οδηγών, αλλά και μεγάλο πρόβλημα σε εφοδιαστική αλυσίδα – logistics

Από την Δευτέρα 11 Μαρτίου επικρατεί ένα καθημερινό κυκλοφοριακό έμφραγμα στην Εθνική Οδό Αθηνών – Κορίνθου, τουλάχιστον από το Χαϊδάρι έως τη Χαλυβουργική. Η ουρά των οχημάτων ξεπερνά τα 10 χιλιόμετρα και στις ώρες αιχμής για να φτάσει κάποιος από την αρχή της Λεωφόρου Αθηνών μέχρι την Ελευσίνα θα χρειαστεί δύο ώρες…

Όπως διαβάσατε σε διαδοχικά άρθρα του “Χαϊδάρι Σήμερα”, βρίσκονται σε εξέλιξη έργα του ΑΔΜΗΕ που αφορούν την σύνδεση του υποθαλάσσιου αγωγού ηλεκτροδότησης Κρήτης – Αττικής, ο οποίος έχει φτάσει στην Πάχη Μεγάρων, με το ΚΥΤ Κουμουνδούρου στον Ασπρόπυργο. Το χερσαίο κομμάτι είναι υπόγειο και γίνεται κατά μήκος της Εθνικής Οδού, της οποίας έχουν καταληφθεί δύο λωρίδες σε μήκος 150 μέτρων μετά τη γέφυρα Ασπροπύργου.

Το συγκεκριμένο έργο θα βασανίσει τους οδηγούς που χρησιμοποιούν καθημερινά αυτό το δρόμο για τους επόμενους πέντε μήνες. Για την έξοδο του τριημέρου της Καθαράς Δευτέρας δόθηκε ολόκληρος ο δρόμος σε κυκλοφορίας, επειδή δεν είχαν προλάβει να ξεκινήσοιυν τα έργα και έτσι αποφεύχθηκε η ταλαιπωρία των εκδρομέων. Η άδεια που έχει δοθεί για έργα κατά μήκος του οδικού άξονα έχει ισχύ μέχρι τις 16 Αυγούστου, κάτι που σημαίνει πως οι χρήστες θα πρέπει να είναι εφοδιασμένοι με τρομερά μεγάλη υπομονή.

Από την αρχή είχαμε αναφέρει ότι η ταλαιπωρία της πολύωρης αναμονής των οδηγών δεν είναι το μοναδικό πρόβλημα, καθώς δυσκολίες αντιμετωπίζουν τα ασθενοφόρα για τις εφημερίες του Θριάσιου Νοσοκομείου, τα πυροσβεστικά, τα περιπολικά κ.ά., καθώς δεν θα υπάρχει ελεύθερη λωρίδα.

Όπως έχει επισημανθεί από ειδικούς, πολλοί επαγγελματικοί κλάδοι, όπως και ο μεταφορικός τομέας θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα. Για παράδειγμα, ο κλάδος που ήδη έχει αρχίζει να πιέζεται είναι αυτός των μεταφορών οχημάτων. 

Όπως αναφέρει το newsauto.gr, τα logistics των εταιρειών αυτοκινήτων βρίσκονται στο Θριάσιο και το στένεμα του δρόμου έχει μειώσει κατά 35% τα δρομολόγια, καθώς κατευθύνονται από το λιμάνι του Πειραιά προς τις αποθήκες των εταιρειών.

Στην πράξη μία αυτοκινητάμαξα που πραγματοποιούσε καθημερινά τρία δρομολόγια και μετέφερε 24 οχήματα (8 κάθε φορά), πλέον μετά βίας μπορεί να κάνει δυο. Από τα 24 αυτοκίνητα μεταφέρονται πλέον 16, κάτι που σημαίνει πως κάθε εβδομάδα αντί για 120 αυτοκίνητα μπορούν να μεταφερθούν 80. Αν κάνουμε και τις πράξεις ανά μήνα διαπιστώνουμε πως αντί για 480 αυτοκίνητα (τέσσερις εβδομάδες) μεταφέρονται 320. Το χάσιμο σε χρόνο είναι τεράστιο ενώ σε αυτό δεν συνυπολογίζουμε την ψυχολογική ταλαιπωρία των επαγγελματιών.

Παρόμοια Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button