ΕΙΔΗΣΕΙΣΠΟΛΙΤΙΚΗΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ

Να απαντήσει ο Δήμος στα σοβαρότατα ερωτήματα για την Κεντρική Αποθήκη των υλικών του

Πριν από πέντε μέρες δημοσιεύσαμε επιστολή του κ. Δημήτρη Σταυρίδη, Γραμματέα Εργαζομένων του Δήμου Χαϊδαρίου με εξαιρετικά σοβαρά ερωτήματα για τον τρόπο λειτουργίας της Κεντρικής Αποθήκης του Δήμου, όπου γίνεται η διαχείριση υλικών αξίας εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ (5 «καυτά» ερωτήματα για την Κεντρική Αποθήκη του Δήμου Χαϊδαρίου). Η διοίκηση του Δήμου δεν απάντησε. Λυπηρό το ότι δεν διέψευσε, καθώς και ότι ούτε καν προσπάθησε να προσπάθησε να καθησυχάσει.

Το “Χαϊδάρι Σήμερα” οφείλει να κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου, θυμίζοντας ότι στο παρελθόν, επί άλλων διοικήσεων, συνέβησαν σε αποθήκες του Δήμου σοβαρότατες εγκληματικές ενέργειες (κλοπές). Και τονίζει ότι ο πολίτης, που πληρώνει γογγύζοντας, δικαιούται να γνωρίζει αν τα χρήματά του είναι πια εξασφαλισμένα με την τήρηση σύγχρονων, ορθών τρόπων διαχείρισης των προμηθειών.

Επειδή ο Δήμος δεν πήρε θέση, αν και το οφείλει στους δημότες, δημοσιεύουμε, προς το παρόν, τον διαδικτυακό διάλογο στην ιστοσελίδα μας μεταξύ του κ. Σταυρίδη και του Κίμωνα Φουντούλη, που προχωράει τον δημόσιο διάλογο ένα βήμα παρακάτω. Παράλληλα υποσχόμαστε ότι θα προκαλέσουμε απάντηση της διοίκησης του Δήμου επί του θέματος, που αφορά την αποτελεσματική και χρηστή διαχείριση.  
 
Η τοποθέτηση του Κίμωνα Φουντούλη:

Διαχείριση προμηθειών.
Τα όσα αναφέρει ο κ. Σταυρίδης απαιτούν άμεσες απαντήσεις, θέτουν όμως και περισσότερα ερωτήματα.

1. Από πότε είναι έτσι τα πράγματα; 
2. Υπήρξε καλύτερη κατάσταση στο παρελθόν;
3. Υπάρχουν έγγραφα (όχι λόγια) προς τη(τις) διοίκηση(-εις) από υπαλλήλους ή το σύλλογο;
4. Ενημερώθηκαν και πότε οι δημοτικές παρατάξεις;
5. Απευθύνθηκε ο Σύλλογος Εργαζομένων σε ελεγκτικούς θεσμούς;
6. Έχουν αναληφθεί πρωτοβουλίες για διασφάλιση ων προμηθειών, της αποθήκευσης και διάθεσης τους;

Η απάντηση του Γραμματέα Εργαζομένων του Δήμου:

Avatar

1. Από πότε είναι έτσι τα πράγματα; Από όσο θυμάμαι, περίπου έτσι είναι εδώ και πολλά, πολλά χρόνια.
2. Υπήρξε καλύτερη κατάσταση στο παρελθόν; Για το θέμα αυτό να ρωτήσετε τον αποθηκάριο και τις εμπλεκόμενες Υπηρεσίες.
3. Υπάρχουν έγγραφα (όχι λόγια) προς τη(τις) διοίκηση(-εις) από υπαλλήλους ή το σύλλογο; Αν υπάρχουν έγγραφα, αυτά πρέπει να αναζητηθούν από τις συναρμόδιες Υπηρεσίες. Εγώ πάντως δεν βρήκα. Σε ό,τι αφορά στο Σύλλογο Εργαζομένων, αυτός (με δεδομένη την πλειοψηφία του ΠΑΜΕ στο Διοικητικό Συμβούλιο) περί άλλα τυρβάζει.
4. Ενημερώθηκαν και πότε οι δημοτικές παρατάξεις; Όχι, από όσα γνωρίζω. Από ποιόν άλλωστε;
5. Απευθύνθηκε ο Σύλλογος Εργαζομένων σε ελεγκτικούς θεσμούς; Όχι, αλλά αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση, μάλλον η μειοψηφία του Δ.Σ. πρέπει να το κάνει.
6. Έχουν αναληφθεί πρωτοβουλίες για διασφάλιση των προμηθειών, της αποθήκευσης και διάθεσης τους; Από ποιους άραγε; Η ερώτηση είναι μάλλον ακαδημαϊκού χαρακτήρα.


 

Παρόμοια Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button