Η διανομή φυλλαδίων αποτελεί έναν πολύ διαδεδομένο τρόπο ώστε να προωθήσετε την επιχείρησή σας αποτελεσματικά. Απαιτεί ωστόσο τη συμβολή κάποιου ειδικού, ώστε να έχει επιτυχία και να προβληθεί σωστά η επιχείρησή σας. Λόγω λοιπόν του λάθος τρόπου διανομής φυλλαδίων, μπορεί η ενέργεια αυτή να μην είχε αποτέλεσμα. Οπωσδήποτε λοιπόν θα πρέπει να έχετε υπόψη ότι το ίδιο το φυλλάδιο παίζει πολύ σημαντικό ρόλο για την προσέλκυση πελατών, καθώς πρέπει να αναδεικνύει όλα τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματά σας. Ταυτόχρονα, οφείλει να είναι ξεκάθαρο τι μπορείτε να τους προσφέρετε για την κάλυψη των αναγκών τους και να δίνετε κάποιο κίνητρο έτσι ώστε να σας επισκεφθούν και να θέλουν να αγοράσουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Μετά από πολλά χρόνια που διενεργείται η διανομή φυλλαδίων, καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι προσφέρει 1% απόδοση, ανεξάρτητα του τρόπου διανομής, με το αποτέλεσμα να διαφέρει ενδεχομένως από κλάδο σε κλάδο.

Ενδεχομένως αναρωτιέστε πότε είναι πιο αποτελεσματική η διανομή φυλλαδίων. Η απάντηση είναι ότι δεν παίζει ιδιαίτερο ρόλο για τη διανομή σας είτε οι ημέρες είναι Δευτέρα-Παρασκευή, είτε Σαββατοκύριακο. Αυτό που έχει μεγάλη σημασία είναι η χρονική περίοδος την οποία επιλέγετε να διανέμετε τα φυλλάδια της επιχείρησής σας, ώστε να συμπέσει με την επιθυμία των δυνητικών πελατών σας να αγοράσουν από εσάς.

Στην περίπτωση που δεν ξέρετε πόσα φυλλάδια θα πρέπει να μοιράσετε, σκεφτείτε περίπου πόσα νοικοκυριά διαθέτει η περιοχή στην οποία βρίσκεται η επιχείρησή σας και διαιρέστε το δια του 2. Ρωτώντας έναν έμπειρο σύμβουλο γιατί θα πρέπει να γίνει αυτό, θα σας απαντήσει ότι είναι σημαντικό να διανεμηθούν σε ένοικους οι οποίοι θα τα διαβάσουν και δε θα τα αγνοήσουν. Φυσικά πολύ σημαντικό ρόλο για τον αριθμό των φυλλαδίων που θα διανέμετε παίζει και το κοινό στο οποίο απευθύνεστε.

Προκειμένου το φυλλάδιό σας να έχει τη μέγιστη απόδοση, θα πρέπει να είναι ιδανικά σε διάσταση Α4. Η συγκεκριμένη έχει αποδειχθεί ότι έχει μεγαλύτερη παραλειψημότητα από ένα φυλλάδιο μεγέθους Α5, καθώς σας δίνει τη δυνατότητα να περιγράψετε με μεγαλύτερα γράμματα το προϊόν σας και να χρησιμοποιήσετε πιο μεγάλες φωτογραφίες. Είναι σημαντικό μέσω του φυλλαδίου, ο καταναλωτής να λαμβάνει ένα μήνυμα σχετικά με τις υπηρεσίες ή το προϊόν σας και να είναι ξεκάθαρα τα ανταγωνιστικά του πλεονεκτήματα. Οι περισσότεροι άνθρωποι θα ρίξουν έστω μία ματιά στο φυλλάδιό σας, και έτσι οι εικόνες και το μήνυμά σας σίγουρα θα μείνουν στη μνήμη τους.

Προκειμένου επίσης να μοιράσετε τα φυλλάδιά σας στο κατάλληλο κοινό, δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι υπάρχουν πολλοί τρόποι για αυτό, ανάλογα με το κοινό στο οποίο απευθύνεστε. Επίσης, ο χρόνος διανομής τους μπορεί να περιοριστεί σε μία με δύο ημέρες, στην περίπτωση που απευθυνθείτε σε έναν ειδικό, ώστε να αφιερωθεί ο κατάλληλος αριθμός ατόμων για τη διανομή και να γίνει γρήγορα και αποτελεσματικά.