ΕΛΛΑΔΑ

Σούπερ μάρκετ: Γιατί αλλάζουν οι προσφορές – Τι γίνεται με τα “1+1 δώρο”

Ο νέος Κώδικας Δεοντολογίας για τις ανακοινώσεις μείωσης τιμών επιφέρει αλλαγές στον τρόπο που πραγματοποιούνται οι προωθητικές ενέργειες στα σούπερ μάρκετ, με στόχο να περιοριστούν οι παραπλανητικές πρακτικές.

Σύμφωνα με τη νέα ρύθμιση, οι προσφορές, είτε αφορούν ποσοστό έκπτωσης, όπως π.χ. -20%, είτε ποσό, όπως για παράδειγμα 2 ευρώ φθηνότερα, θα υπολογίζονται με βάση την χαμηλότερη τιμή που είχε εφαρμόσει ο έμπορος τις τελευταίες 30 ημέρες και όχι την προτεινόμενη τιμή που ισχύει μέχρι σήμερα.

Από τη ρύθμιση αυτή εξαιρούνται και τα νωπά και ευαλλοίωτα προϊόντα και τρόφιμα, όπως φρούτα, λαχανικά, κρέατα, θαλασσινά, φρέσκα γάλατα, τυριά και γιαούρτια, τα οποία από τη φύση τους ή στο στάδιο της μεταποίησης ενδέχεται να καταστούν ακατάλληλα προς πώληση εντός 30 ημερών.

Για τις προωθητικές ενέργειες με τη μορφή «1+1 δώρο» ή «2+1 δώρο», δεν υπάγονται στη ρύθμιση της χαμηλότερης τιμής των τελευταίων 30 ημερών, αλλά θα ελέγχονται με βάση τη νομοθεσία για τις αθέμιτες εμπορικές πρακτικές. Έτσι, ένα προϊόν που πωλείται υπό αυτή τη μορφή προσφοράς, θα πρέπει υποχρεωτικά να διατίθεται και μεμονωμένα στο ράφι.

Παρέμβαση αναμένεται να υπάρξει το επόμενο διάστημα και για την κυριαρχία των μεγάλων προμηθευτικών επιχειρήσεων στα ράφια των σούπερ μάρκετ, με στόχο να ενισχυθεί η θέση των μικρότερων εταιρειών αυξάνοντας τον ανταγωνισμό και οδηγώντας σε αποκλιμάκωση των τιμών.

Παρόμοια Άρθρα

Εγγραφή
Notify of
guest
0 Comments
Παλαιότερα
Νεότερα Δημοφιλέστερα
Inline Feedbacks
Δείτε όλα τα σχόλια
Back to top button
0
Πάρτε μέρος στη συζήτηση!x