Ο συμπολίτης κ. Άγγελος Σιώρος εφιστά την προσοχή μας για υψηλές χρεώσεις σε τηλεφωνικές αναμονές, στις οποίες μπορεί να υποχρεωθούμε λόγω της απαγόρευσης προσέλευσης σε τράπεζες, στο πλαίσιο του περιορισμού κυκλοφορίας. Ιστορεί στο “Χαϊδάρι Σήμερα” τη δική του περίπτωση και δίνει δύο σημαντικές πληροφορίες. 
Εύχομαι αρχικά να έχουμε πάνω από όλα υγεία.
Θα ήθελα να μοιραστώ την εμπειρία μου από την παγίδα που έπεσα στην προσπάθειά μου να εξυπηρετηθώ με την τράπεζα. Όπως είναι γνωστό, απαγορεύεται η προσέλευση των πολιτών στα τραπεζικά καταστήματα εκτός σημαντικού λόγου. Έτσι επέλεξα την εξυπηρέτηση για την υπόθεσή μου μέσω email. Η τράπεζα όμως μου ζήτησε να καλέσω στο τηλεφωνικό κέντρο (182838), ώστε να μπορέσει να γίνει ταυτοποίηση των στοιχείων μου και να ολοκληρωθεί η εξυπηρέτηση.
Κάλεσα λοιπόν στο εν λόγω νούμερο, όπως ακριβώς μου δόθηκε η οδηγία. Βρισκόμουν σε αναμονή για 75 λεπτά και αφού δεν το σήκωσε ποτέ κανένας υπάλληλος έκλεισα την γραμμή. Όμως ο τηλεπικοινωνιακός πάροχος όπου βρίσκομαι φαίνεται πως είδε την εν λόγω επικοινωνία με άλλο μάτι και μου έστειλε ραβασάκι με χρέωση 27€ για την συγκεκριμένη κλήση. Επειδή απλά κάλεσα!
Σε αυτό το σημείο πρέπει να αναφέρω πως είμαι φοιτητής και δεν εργάζομαι και προσπάθησα να τους εξηγήσω για πολλές ώρες πως δεν μίλησα ούτε για ένα κλάσμα του δευτερολέπτου με υπάλληλο και πως δεν υπήρχε άλλη δυνατότητα εξυπηρέτησης, αφού είναι σε ισχύ ο νόμος περιορισμού μετακίνησης λόγω covid-19.
Θεώρησα άδικη την παραπάνω χρέωση, οπότε και προχώρησα στην καταγγελία τόσο στον συνήγορο του καταναλωτή όσο και στο Υπουργείο Ανάπτυξης. Η κατάληξη της υπόθεση είναι άγνωστη για την ώρα. Πάντως ένα είναι το μάθημα: η πρόληψη σώζει καταστάσεις! 
Εφιστώ την προσοχή σας στην περίοδο που διανύουμε και θα ήθελα να σας κάνω γνωστές δυο σημαντικές πληροφορίες, που ενδεχομένως να σας φανούν χρήσιμες:
  •  Μπορώ να ορίσω ένα ανώτατο ποσό χρέωσης πάνω από το οποίο να διακόπτεται η παροχή υπηρεσιών;
Η εταιρία σας είναι υποχρεωμένη να διαθέτει προγράμματα που παρέχουν τη δυνατότητα να επιλέξετε ένα ανώτατο μηνιαίο ποσό χρέωσης (ανάμεσα σε όρια χρέωσης που η ίδια έχει καθορίσει) πάνω από το οποίο θα διακόπτεται η παροχή υπηρεσιών, προς αποφυγή υπερχρεώσεων. Ζητήστε αναλυτική ενημέρωση από την εταιρία για τα συγκεκριμένα προ- γράμματα και τους τρόπους που μπορείτε να ενταχθείτε σε αυτά.
  • Κάλεσα αριθμό 801 και περίμενα πολλή ώρα στην αναμονή μέχρι να εξυπηρετηθώ. Η εταιρία μου θα με χρεώσει και για τον χρόνο αναμονής;
Η χρέωση αφορά όλο το διάστημα που διαρκεί η κλήση, συμπεριλαμβανομένου του χρόνου αναμονής. Η εταιρία τηλεφωνίας δεν φέρει καμία ευθύνη για τον χρόνο που σας έθεσε σε αναμονή ο καλούμενος. Η χρέωση γίνεται με βάση τα ισχύοντα τιμολόγια της εταιρίας σας για τις κλήσεις προς αριθμούς 801.
#stayhome #staysafe #menoumespiti