ΘΕΜΑ

“Στα σκαριά” αστική οδική σήραγγα 3 χλμ. στην Αθήνα

Σε φάση ωρίμανσης βρίσκεται το μεγάλο έργο υποδομής για την Οδική Σήραγγα Ηλιούπολης και την ανισοπεδοποίηση της Λεωφόρου Βουλιαγμένης που θα καταφέρει να συνδέσει τον Καρέα με το Ελληνικό. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι μελέτες της Lamda Development εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθούν και θα παραδοθούν στο ΥΠΟΜΕ το πρώτο εξάμηνο του 2024, συμπληρώνοντας το παζλ των μελετών και έχοντας πλέον στα χέρια του την υπόθεση της υλοποίησης του μεγάλου αυτού έργου.

Θυμίζουμε ότι όσον αφορά έργα υπογειοποιήσεων λεωφόρων, αυτή την ώρα τρέχει με μεγάλη ταχύτητα έργο στη Λ. Ποσειδώνος (3 χλμ, 500 εκατ.).

Σε κάθε περίπτωση, είναι ο κατάλληλος χρόνος να διεκδικηθεί η υπογειοποίηση της Λ. Αθηνών.

Ποια είναι η Οδική Σήραγγα Ηλιούπολης

Η αστική σήραγγα Ηλιούπολης θα ξεκινά περίπου από τα στρατόπεδα Σακκέτα και θα καταλήγει στη Λ. Βουλιαγμένης. Για την κατάληξη της εξετάζονται διάφορα σενάρια για το που θα καταλήξει, δηλαδή σε ποιο ύψος της Λεωφόρου Βουλιαγμένης καθώς αυτό εξαρτάται από την τεχνική λύση η οποία θα επιλεγεί βάσει των μελετών που εκπονούνται. Όπου και αν κουμπώσει η σήραγγα, θα είναι με ανισόπεδο κόμβο στην Λεωφόρο Βουλιαγμένης. Στη συνέχεια το έργο περιλαμβάνει ανισοπεδοποίηση όλων των κόμβων μέχρι το ύψος του Ελληνικού

Όνειρο απατηλό οδική σήραγγα
Προχωράει ταχύτατα η οδική σήραγγα της Λ. Ποσειδώνος

Η οδική σήραγγα θα έχει μήκος περίπου 3 χιλιόμετρα και θα αποτελείται από δύο διακριτούς κλάδους, έναν για το κάθε ρεύμα κυκλοφορίας. Θα διαθέτει τρεις λωρίδες ανά ρεύμα κυκλοφορίας και την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε θέματα οδικής ασφάλειας. Στο project θα εφαρμοσθούν σύγχρονες τεχνικές , όσο και η τεχνολογία BIM, για να συγκρατηθεί το κόστος που σήμερα υπολογίζεται σε περίπου 450-500 εκατ. ευρώ, σε τρέχουσες τιμές.

Εξίσου σημαντική θα μπορούσε να είναι και η σύνδεση του δικτύου του Τραμ με τον σταθμό Μετρό στη Λ. Βουλιαγμένης καθώς θα επιτρέψει την σύνδεση των δύο μεγάλων λεωφόρων που διασχίζουν τον πόλο του Ελληνικού, αποτρέποντας τη χρήση του ι.χ. Εντός του χώρου σχεδιάζεται η μετακίνηση της γραμμής που οδηγεί από την Λ. Ποσειδώνος στο Αμαξοστάστιο του Τραμ, εντός του διαδρόμου του μεγάλου περιπάτου από την Βουλιαγμένης στην Ποσειδώνος.


Για την οδική αστική σήραγγα της Λ. Αθηνών δείτε και αυτό το άρθρο:

Υπογειοποίηση της Λ. Αθηνών: Τοπικός ανισόπεδος κόμβος στη Γ. Παπανδρέου ή σήραγγα όση στην Ποσειδώνος, την Ηλιουπόλεως και τη Λ. Κύμης;

Με την σύνδεση του Τραμ με το σταθμό Μετρό θα επιτευχθεί η εύκολη μετάβαση εντός των διάφορων περιοχών εντός του Ελληνικού και κυρίως από την περιοχή της Βουλιαγμένης στην τουριστική ζώνη του Αγίου Κοσμά.

“Ανάσα” στην κίνηση της πόλης

Εκτός από το Ελληνικό, σημαντικό όφελος θα έχουν και άλλες περιοχές των νοτίων προαστίων. Για παράδειγμα, ο χρόνος που απαιτείται με την οδική σήραγγα για να φτάσει ένας οδηγός από τα νότια, στο αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» στα Σπάτα, θα περιοριστεί τουλάχιστον κατά 15 λεπτά χάρη στο νέο έργο.

"Στα σκαριά" αστική οδική σήραγγα 3 χλμ. στην Αθήνα 3

Παρόμοια Άρθρα

Εγγραφή
Notify of
guest
0 Comments
Παλαιότερα
Νεότερα Δημοφιλέστερα
Inline Feedbacks
Δείτε όλα τα σχόλια
Back to top button
0
Πάρτε μέρος στη συζήτηση!x