ΑΓΟΡΑΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ

Λύσεις οργάνωσης για τα Σαλόνια Ομορφιάς

Σαλόνια ομορφιάς: Η στροφή στην αισθητική βελτίωση της εικόνας μας σήμερα, ενισχύει τον κλάδο και δημιουργεί έντονο ανταγωνισμό – Λύσεις οργάνωσης

Ανήκετε και εσείς στον κλάδο της Αισθητικής & της Κοσμετολογίας; Δώστε στην επιχείρησή σας ολοκληρωμένες λύσεις οργάνωσης για την αναβάθμιση της εμπειρίας πελάτη και κάντε την να ξεχωρίσει!

Αριθμώντας ένα ολοένα και αυξανόμενο πλήθος επιχειρήσεων, ο κλάδος της ομορφιάς και της περιποίησης, σημειώνει μια σταθερά ανοδική πορεία, ιδιαιτέρως τα τελευταία χρόνια. Σε σύγκριση με παλαιότερες εποχές, διαπιστώνουμε αδιαμφισβήτητα ότι η σύγχρονη γυναίκα φροντίζει περισσότερο την εμφάνισή της. Προσφέρει στον εαυτό της απολαύσεις που αφορούν τους τομείς της περιποίησης και της αισθητικής. Επιπλέον, ενημερώνεται, αναζητά και δοκιμάζει νέες υπηρεσίες. Και ο λόγος; Να είναι πάντα όμορφη και λαμπερή, Λύσεις οργάνωσης για τα Σαλόνια Ομορφιάς 3να νιώθει καλά και να έχει αυτοπεποίθηση. Όλα αυτά θα τη βοηθήσουν να ανταποκριθεί στον πολύπλευρο ρόλο της.

Τα παραπάνω επιβεβαιώνουν σημαντικές έρευνες. Από αυτές προκύπτει ότι μεγάλο μέρος του ελεύθερου χρόνου τους, το αφιερώνουν στη περιποίησή τους. Επίσης και μεγάλο μέρος των προσωπικών δαπανών τους αφορά υπηρεσίες ομορφιάς.

Επιπρόσθετα, δυναμική παρουσία στον κλάδο παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια και το ανδρικό grooming. Δεν είναι τυχαίο ότι μεγάλα brands διαθέτουν, πλέον, ολοκληρωμένες σειρές ανδρικής περιποίησης. Η φιλοσοφία του άνδρα για τον καλλωπισμό έχει αλλάξει ριζικά. Ο σημερινός νέος άνδρας αφιερώνει χρόνο για τον εαυτό του, προσέχει την επιδερμίδα του, φροντίζει το σώμα του και τα μαλλιά του. Είναι δεκτικός στην ενημέρωση, στην εφαρμογή νέων προϊόντων και γενικότερα επιδιώκει καθετί που θα τον αναζωογονήσει και θα τον ανανεώσει.

Λύσεις οργάνωσης για τα Σαλόνια Ομορφιάς 5
Λύσεις οργάνωσης

Με βέλτιστες πρακτικές για τη διαχείριση της εμπειρίας του και ανθρωποκεντρική προσέγγιση είναι σίγουρο ότι ο πελάτης σας θα επιστρέψει!

Ως απόρροια των παραπάνω προκύπτει ότι σήμερα ο ανταγωνισμός του κλάδου είναι μεγάλος, το κοινό είναι ιδιαιτέρως απαιτητικό και ενημερωμένο. Ενώ έχει στη διάθεσή του μέσα που του επιτρέπουν να προβεί σε έρευνα αγοράς και σε σύγκριση υπηρεσιών, τιμών και αξιολογήσεων.

Ο σύγχρονος επιχειρηματίας θα πρέπει απαραίτητα να εστιάσει στην εξατομικευμένη εμπειρία πελάτη που είναι κρίσιμης σημασίας, προκειμένου να υπερισχύσει έναντι του ανταγωνισμού.

Τα ποιοτικά προϊόντα, ο σύγχρονος τεχνολογικός εξοπλισμός και οι καλές τιμές φαίνεται να μην είναι, πλέον, αρκετά για μια επιχείρηση που δραστηριοποιείται σε έναν κλάδο με σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης. Πολύς λόγος γίνεται τα τελευταία χρόνια για την Εμπειρία Πελάτη (Customer experience). Οι επιχειρήσεις που ξεχωρίζουν σήμερα για να είναι βιώσιμες και να έχουν πιστούς πελάτες, έχουν υιοθετήσει κορυφαίες πρακτικές για τη διαχείριση της εμπειρίας τους με ανθρωποκεντρική προσέγγιση, επιτυγχάνοντας να προσφέρουν πολλά παραπάνω από τα αναμενόμενα και τα συνηθισμένα. Στόχος τους ο πελάτης να φεύγει χαρούμενος, να επιστρέφει και να γίνεται ο καλύτερος διαφημιστής τους.

Ξέρετε τι θέλουν οι πελάτες σας;  Τι δεν θέλουν; Τι τους ενοχλεί; Τι έχουν ανάγκη; Ποιες είναι οι συνήθειες και οι ιδιαιτερότητες τους; Πώς αξιολογούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας;  Αν η απάντηση είναι ναι ….τότε μπορείτε να επιτύχετε μια θετική εμπειρία πελάτη!

“Σύμμαχος οι νέες τεχνολογίες για εξατομικευμένη εμπειρία πελάτη, κερδοφορία, ανάπτυξη!”

Λύσεις οργάνωσης για τα Σαλόνια Ομορφιάς 7

Οι λύσεις οργάνωσης και ο έλεγχος δίνουν όλη την απαραίτητη πληροφορία που χρειάζεται κάθε στιγμή ο επιχειρηματίας-αισθητικός. Τα σύγχρονα πληροφοριακά συστήματα είναι ο σύμμαχός του για να οργανώσει το σύνολο της διαθέσιμης πληροφορίας και να τη μετουσιώσει σε πραγματική γνώση. Ένα ολοκληρωμένο σύστημα μηχανογράφησης αποτελεί αδιαμφισβήτητα σημείο διαφοροποίησης και οργάνωσης των επιχειρήσεων που ξεχωρίζουν στον κλάδο και επιτυγχάνουν εξατομικευμένη εμπειρία πελάτη, κερδοφορία και ανάπτυξη! Το σύστημα αυτό είναι φτιαγμένο για να διαχειρίζεται έναν τεράστιο όγκο δεδομένων και να παρέχει όλη τη χρήσιμη πληροφορία με το πάτημα ενός μόνο πλήκτρου.

Η Megasoft προσφέρει εξειδικευμένη λύση για τα σαλόνια ομορφιάς που καλύπτει κάθε επαγγελματία της αισθητικής & της κοσμητολογίας, αλλά και τους επαγγελματίες της κομμωτικής τέχνης, προσφέροντας οργάνωση και έλεγχο, αφήνοντάς τους όλο τον χρόνο για δημιουργία.

Η εφαρμογή PRISMA Win διαχείριση κέντρων αισθητικής & κομμωτηρίων αποτελεί μία εμπορική διαχείριση που, μεταξύ άλλων, προσφέρει εξειδικευμένες δυνατότητες όπως:

  • Διαχείριση Reception
  • Υπενθύμιση υποχρεώσεων
  • Πλήρες ιστορικό Πελάτη
  • Διαχείριση Συνεργατών (Αισθητικός)
  • Διαχείριση Loyalty card
  • Έκδοση καρτών μέλους για τους πελάτες.
  • Προωθητικές ενέργειες
  • Παρακολούθηση Αποθήκης
  • Εικόνα επιχείρησης
  • Πλούσια πληροφόρηση
Ισχυροποιήστε τη θέση σας και αποκτήστε τη δυναμική που χρειάζεστε για να πάτε την επιχείρησή σας όσο ψηλά θέλετε

Λύσεις οργάνωσης για τα Σαλόνια Ομορφιάς 9

Οι λύσεις οργάνωσης και μηχανογράφησης της Megasoft συμβάλλει αποτελεσματικά στην εξοικονόμηση του χρόνου κατά τη διεκπεραίωση των καθημερινών εργασιών και απαλλάσσει τον επιχειρηματία, αλλά και το προσωπικό του από τις χρονοβόρες διαδικασίες και τη γραφειοκρατία. Όλες οι διαδικασίες αυτοματοποιούνται και γίνονται εύκολα, απλά χωρίς κόπο και λάθη …που κοστίζουν!

 

Λύσεις οργάνωσης για τα Σαλόνια Ομορφιάς 11

Έτσι λοιπόν, ο ευχαριστημένος πελάτης μέσω του word of mouth θα μεταφέρει την εμπειρία του και σε άλλους, προσελκύοντάς τους να επισκεφτούν και εκείνοι τον χώρο που τους έκανε να νιώθουν ξεχωριστοί.

Ο επιχειρηματίας, με την εφαρμογή PRISMA Win έχει ένα ισχυρό εργαλείο στα χέρια του, το οποίο διαχειρίζεται έναν τεράστιο όγκο δεδομένων από όλα τα τμήματα και τους τομείς της επιχείρησής του για να του παρέχει εύκολα και γρήγορα όλη τη χρήσιμη πληροφορία που χρειάζεται. Η οργάνωση του χώρου και του προσωπικού του, ο έλεγχος του ταμείου, της αποθήκης και των παραγγελιών γίνεται μια απλή και εύκολη υπόθεση, ενώ μπορεί να σχεδιάσει τα επόμενα επιχειρηματικά του βήματα με την ασφάλεια και τη σιγουριά που του δίνει η δύναμη της πληροφορίας.  

Οι νέες τεχνολογίες παρέχουν αξία για την επιχείρηση συμβάλλοντας καταλυτικά στην ικανοποίηση των προσδοκιών του πελάτη και κατά συνέπεια στην ενδυνάμωση της σχέση του με την επιχείρηση που αγαπάει να επιστρέφει!

…εσείς θα τις επιλέξετε?

Περισσότερα: megasoft.gr

 

Παρόμοια Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button