Μηνιαίοι λογαριασμοί ρεύματος: Καταγγελίες οργισμένων καταναλωτών για χάος στις μετρήσεις

Καταναλωτές αναφέρουν καθυστερήσεις στις μετρήσεις του ΔΕΔΔΗΕ με αποτέλεσμα να δημιουργείται χάος στους οικιακούς λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος.
Σύμφωνα με το ισχύον πλαίσιο, ο ΔΕΔΔΗΕ οφείλει να μετρά σε μηνιαία βάση αντί του τετραμήνου ώστε να αποφεύγεται η μην επιβαρύνονται οι λογαριασμοί ρεύματος με συσσώρευση κιλοβατωρών και άρα υπέρογκων ποσών, αλλά και για την αποφυγή ρευματοκλοπών. Ο ΔΕΔΔΗΕ όμως δε φαίνεται να είναι τυπικός σχετικά με αυτό, σύμφωνα με τα όσα δηλώνουν πολίτες.
Καθυστερημένες μετρήσεις και μη εκκαθαριστικοί λογαριασμοί ρεύματος
Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει το Financial Report, καταναλωτές αναφέρουν ότι οι μετρήσεις του ΔΕΔΔΗΕ δεν γίνονται εντός του χρονοδιαγράμματος που αναγράφεται στους λογαριασμούς, δηλαδή η μέτρηση δεν πραγματοποιείται την τελευταία μέρα του μήνα 30 ή 31 όπως ισχύει κανονικά και συνεπώς, οι εταιρίες–πάροχοι ηλεκτρικής ενέργειας δε λαμβάνουν έγκαιρα τις μετρήσεις από το ΔΕΔΔΗΕ ώστε να εκδώσουν εκκαθαριστικό λογαριασμό.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι λογαριασμοί ρεύματος, που φτάνουν στα χέρια των καταναλωτών να δείχνουν διαφορετικό διάστημα καταμέτρησης από το μηνιαίο. Για παράδειγμα, αναφέρεται ότι υπήρχαν λογαριασμοί μη εκκαθαριστικοί για διάστημα 7 ή 10 ημερών λόγω μη καταχώρησης των μετρήσεων από το ΔΕΔΔΗΕ, όπως ανέφεραν οι πάροχοι σαν αιτιολογία σε πελάτη και συνεπώς αναγράφεται διαφορετικός αριθμός κιλοβατώρων από αυτές που καταχωρεί ο καταναλωτής.
Ιδιοκτήτης οικίας σε επαρχιακή πόλη βρήκε ένα σημείωμα στην πόρτα του σπιτιού του από συνεργείο του ΔΕΔΔΗΕ, που ενημέρωνε ότι δεν έγινε μέτρηση στο ρολόι του ρεύματος με την δικαιολογία ότι δεν είχε πρόσβαση στο ρολόι ενώ το ρολόι ήταν ακριβώς μπροστά του και εάν έκανε τον κόπο θα μπορούσε να καταγράψει τη μέτρηση.

Λογαριασμοί ρεύματος: Ένας μήνας πίσω
Η κατάσταση αυτή έχει προκαλέσει σύγχυση στους καταναλωτές, καθώς δεν βλέπουν εκκαθαριστικό λογαριασμό τους τελευταίους δυο μήνες. Μετά από επικοινωνία των ιδίων με τους παρόχους τους, αποσαφηνίστηκε ότι οι λογαριασμοί τους θα πηγαίνουν στο εξής κατά ένα μήνα πίσω επιπλέον ώστε να λαμβάνεται η σωστή μέτρηση από το ΔΕΔΔΗΕ. Δηλαδή, στις αρχές Απριλίου θα εκδοθεί ο ορθός λογαριασμός της κατανάλωσης Φεβρουαρίου και όχι του Μαρτίου, όπως συνέβαινε μέχρι προσφάτως.
Το πρόβλημα από ό,τι φαίνεται ωστόσο δεν εντοπίζεται μόνο στον Πειραιά αλλά και στην περιοχή της Ανατολικής Αττικής. Το ζήτημα τέθηκε με Ερώτηση στη Βουλή από τον ΣΥΡΙΖΑ και τον βουλευτή Ανατολικής Αττικής του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Γιώργο Καραμέρο. Συγκεκριμένα, σε περιοχές της Ανατολικής Αττικής εξακολουθούν να μένουν για μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς μέτρηση της κατανάλωσης από την ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε κατά συνέπεια οι λογαριασμοί ρεύματος να έρχονται υπερφουσκωμένοι στα νοικοκυριά.
Τι αναφέρει ο ΔΕΔΔΗΕ
Κατόπιν επικοινωνίας του Financial Report με τον ΔΕΔΔΗΕ, φάνηκε πως ο ΔΕΔΔΗΕ δεν έχει πλήρη επίγνωση της κατάστασης.

Συγκεκριμένα, πηγές από το ΔΕΔΔΗΕ αναφέρουν όπου υπάρχουν παράπονα, αναθέτουν στα συνεργεία να επαναλαμβάνουν τους ελέγχους στις περιοχές που εντοπίζοναι και επιλύονται τα προβλήματα. Επίσης, ο ΔΕΔΔΗΕ αναφέρει πως καμία εικόνα δεν έχει για τους επιμέρους παρόχους και συνεπώς δε φέρει καμία ευθύνη καθώς υποστηρίζεται ότι οι ενδείξεις στέλνονται απευθείας στους παρόχους.
Σε σχετικό ερώτημα για την περίπτωση που συμβαίνουν λάθη σε μετρήσεις ο ΔΕΔΔΗΕ απάντησε πως οι πολίτες μπορούν να καταχωρίσουν στην σχετική πλατφόρμα τις ενδείξεις τους ή και τηλεφωνικά 800 400 000 και πως αν εκεί υπάρχει διαφορά, λαμβάνεται υπόψιν η μέτρηση του συνεργείου. Ωστόσο, παρατηρείται από μεριάς τους ότι δεν υπάρχουν συχνά τέτοια λάθη, κι όσα υφίστανται διορθώνονται το συντομότερο δυνατό.


Όλα καλά λοιπόν με τις μετρήσεις;
Ο ΔΕΔΔΗΕ, λοιπόν, είναι υπεύθυνος για την καταχώρηση των ενδείξεων που προκύπτουν από τους μετρητές ρεύματος (“ρολόγια”) με σκοπό τη χρέωση των καταναλωτών από τις εταιρείες παροχής ηλεκτρικού ρεύματος. Ωστόσο, σε διάφορες περιοχές καταγγέλλεται ότι ρολόγια μένουν για μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς μέτρηση της κατανάλωσης. Σημειώνεται δε από καταναλωτές πως η καθυστέρηση στην καταγραφή μετρήσεων κατανάλωσης για συνδέσεις με κυμαινόμενο ή μεικτό τιμολόγιο συνεπάγεται και αδυναμία πραγματικής χρέωσης των καταναλωτών σύμφωνα με τις ισχύουσες χρεώσεις των συνδέσεων ανά μήνα ή ημέρα.
Καταγγέλλονται όμως και λάθη. Μια πολύ χαρακτηριστική περίπτωση λάθους αναφέρει η ιστοσελίδα bankingnews (Μάρτιος 2025) όπου ο ΔΕΔΔΗΕ έστειλε κατανάλωση 46.491Kwh σε πελάτη προμηθευτή με τη συνολική χρέωση να αγγίζει τα 12.793,58 ευρώ. Το τραγελαφικό της υπόθεσης είναι ότι ο καταναλωτής είχε ζητήσει την διακοπή ηλεκτροδότησης καταστήματος τον Ιούνιο του 2022 η οποία πραγματοποιήθηκε από την υπηρεσία. Ωστόσο, με το πέρασμα του χρόνου ο προμηθευτής ενέργειας με βάση τις μετρήσεις του ΔΕΔΔΗΕ που ήταν εξωπραγματικές, έστειλε φουσκωμένο λογαριασμό για τον μετρητή στον οποίο είχε γίνει διακοπή ηλεκτροδότησης!
Πηγές από τον ΔΕΔΔΗΕ αναφέρουν όπου υπάρχουν παράπονα, αναθέτουν στα συνεργεία να επαναλαμβάνουν τους ελέγχους στις περιοχές που εντοπίζοναι και επιλύονται τα προβλήματα. Επίσης, ο ΔΕΔΔΗΕ αναφέρει πως καμία εικόνα δεν έχει για τους επιμέρους παρόχους και συνεπώς δε φέρει καμία ευθύνη καθώς υποστηρίζεται ότι οι ενδείξεις στέλνονται απευθείας στους παρόχους, από τους οποίους και εκδίδονται οι λογαριασμοί ηλεκτρικού ρεύματος ρεύματος.
Δείτε πιο κάτω μερικά από τα εκατοντάδες σχόλια που άφησαν στην ιστοσελίδα μας πολίτες-που διάβασαν το άρθρο μας: Μηνιαίοι λογαριασμοί ηλεκτρικού ρεύματος: Καταγγελίες οργισμένων καταναλωτών για χάος στις μετρήσεις:
Σε εμένα είχαν 4 μήνες να κάνουν καταμέτρηση και μάλιστα για τους 2 επόμενους δεν μου ερχόταν καν λογαριασμός. Έφτασα μέχρι την ΡΑΕ για να έρθει λογαριασμός. Όταν ήρθαν να κάνουν καταμέτρηση, τους ρώτησα τον λόγο που δεν έρχονται και μου είπαν πως φταίει ένας εργολάβος από το γραφείο 32 και μια διαδικασία αλλαγής. Ακόμα και σήμερα δεν έρχονται και έχουν περάσει 2 μήνες.
Δεν τους νοιάζει να μην παίρνουν μηνιαίες καταμετρήσεις γιατί σε αυτές τις περιπτώσεις έχουν δικαίωμα να στέλνουν ΕΝΑΝΤΙ λογαριασμό. Αργοτερα, κάποια στιγμή στέλνουν και ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ. Αλλά στο μεταξύ έχεις πληρώσει και τους φόρους του ΈΕΝΑΝΤΙ οι οποίοι ΔΕΝ αφαιρούνται από τον επόμενο εκκαθαριστικό. Μόνο η κατανάλωση του ΕΝΑΝΤΙ αφαιρείται… Άρα αυτοί έχουν διπλοεισπράξει τους φόρους!
Αποδεδειγμένα έλειπα από το σπίτι 2 μήνες και μου έστειλαν λογαριασμό 700 ευρώ. Πήρα, ξαναπήρα τη ΔΕΔΔΗΕ να έρθουν να δουν το μετρητή ΤΙΠΟΤΑ. Και η ΔΕΗ ό,τι και να τους είπα πάλι τα ίδια λεφτά λογαριασμό μου έστειλαν…. ΕΛΕΟΣ
Κατά τ’ άλλα, θα τους πληρώνουμε επιπλέον και 16kwh ανα 100kwh που θα καταναλώνουμε γιατί λέει η ΡΑΕ ότι δεν μπορούν να εξαλείψουν/περιορίσουν το κλέψιμο ενέργειας. Δηλαδή για 1350kwh περίπου σε ένα τετράμηνο θα μας χρεώνουν άλλες 210 περίπου “αέρα”.
Αυτά δεν συμβαίνουν μόνο με τους οικιακούς μετρητές. Και με τις επιχειρήσεις τα ίδια λάθη κάνουν. Για κατανάλωση μηνός σε εποχιακή επιχείρηση που δεν ήτανε πάνω από 300 kwh μας ήρθε λογαριασμός για 1.600 kwh ενώ είχαν τις μηνιαίες καταναλώσεις σε απόλυτους αριθμούς. Και ως συνήθως ο ιδιοκτήτης πρέπει να βγάλει το φίδι από την τρύπα. Τους μιλάς στο τηλέφωνο και σου απαντούν λες και είναι βιονικά όντα από άλλο σύμπαν.
Σε αποθήκη 25 τετραγωνικών μου στείλανε 1.500€ ρεύμα… Υποτίθεται εκκαθαριστικός για 6 μήνες που κάθε μήνα πλήρωνα περίπου 50 με 60€. Και ο αμέσως επόμενος λογαριασμός ήρθε 200€. Όταν τους κάλεσα μου είπανε ότι δεν είχανε πρόσβαση, που πάντα συγκεκριμένη αποθήκη υπάρχει άνθρωπος καθημερινά από τις 8:00 το πρωί μέχρι τις 4:00 το μεσημέρι… Το έχουν φτάσει στο απροχώρητο ντροπή τους.
Και να ήταν μόνο ο ΔΕΔΔΗΕ; ΚΑΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ ΣΤΙΣ ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΧΡΕΩΝΟΥΝ ΠΟΣΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΠΑΘΑΙΝΕΙΣ ΤΟ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ!!! ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΑΘΟΥΣΑ ΤΕΤΟΙΑΣ ΠΕΡΊΠΤΩΣΗΣ… ΧΩΡΙΣ ΘΕΡΜΑΝΣΗ, ΧΩΡΙΣ ΖΕΣΤΟ ΜΕΡΟ ΓΙΑ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ: 830 ΕΥΡΩ! ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΑ… ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΓΙΑΤΙ. ΑΝΑΚΡΙΣΗ ΠΡΩΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΜΕ ΠΕΡΑΣΑΝ… ΧΑΟΣ ΤΕΛΕΙΩΤΙΚΟ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.
Σαν παλιός καταμετρητής αυτό που έχω να πω είναι ότι όλες οι δικαιολογίες του ΔΕΔΔΗΕ είναι βλακείες!! Στην Κορινθία, που ήμουν εγώ, αυτό που γίνεται με τους εργολάβους και τα ανώτερα στελέχη της υπηρεσίας σε βάρος του καταναλωτή δεν έχει προηγούμενο! Όσον αφορά τΙς μετρήσεις δεν γίνονται καν όχι στο μήνα αλλά ούτε καν στο τετράμηνο!!! Ο ένας καλύπτει τον άλλον με τα ανάλογα “δωράκια”!!!
Ήμουν στο πράσινο τιμολόγιο της ΔΕΗ και ενώ τους έδινα τις ενδείξεις του μετρητή όταν Έπρεπε εξέδιδαν έναντι λογαριασμούς ανά δίμηνο και τον εκκαθαριστικό τον εξέδιδαν για ολόκληρο 10μηνο, με αποτέλεσμα οι περισσότερες κιλοβατώρες να υπολογίζονται με την μεγαλύτερη τιμή. Το τελευταίο διάστημα, επειδή το είχα κάνει θέμα στα κεντρικά της ΔΕΗ δεν έστελναν καν τους έντυπους λογαριασμούς. Άλλαξα πάροχο, καταχωρώ την ένδειξη ανά μήνα και εκδίδεται μηνιαίως αναλυτικότατος λογαριασμός. Ησύχασε το κεφάλι μου.
Δηλαδή εσείς περιμένετε 50 υπάλληλοι της ΔΕΔΔΗΕ να περνάνε κάθε μήνας Χαχαχαχα είστε βαθιά νυχτωμένοι. Κατεβείτε ρε στα ρολόγια κάθε πρώτη του μήνα και καταχωρίστε μέτρηση. Ή αλλιώς αίτηση για ψηφιακό μετρητή. Αλλιώς κόφτε το και πάρτε λάμπες. 500 χρόνια πίσω μείνατε.
Έχετε δίκιο για δύο μήνες μου ήρθε για 10.500 κιλοβατώρες 4.040€ λογαριασμός
Σε φέρανε στο αμήν για να παρακαλάς για έξυπνο μετρητή.

Έξυπνοι μετρητές… ΧΘΕΣ!!!!
Επιτέλους! Να κάνετε καταγγελίες στους αρμόδιους τομεάρχες της ΔΕΔΔΗΕ σε κάθε περιοχή που διαμένετε. Ψάξτε email και κάντε καταγγελίες και μετά απαιτείστε έξυπνο μετρητή. Παθός και μαθός!!!
Και που έβαλαν έξυπνο μετρητή τι έγινε ; Έχει ένδειξη 118 kwh και κατέγραψαν “έξυπνα” 1700 kwh. Το σπίτι κατοικήθηκε για 15 μέρες από τη στιγμή που τοποθετήθηκε ο έξυπνος μετρητής και έκτοτε είναι κλειστό, αλλά αυτοί στέλνουν κάθε μήνα λογαριασμό για 500 kwh εδώ και τρεις μήνες.
Με έχουν χρεώσει για 90 μέρες 11.204 kwh σε διαμέρισμα και μάλιστα σε ρολόι που μου αφαίρεσαν μετά από αίτηση επαύξησης ρεύματος. 3.000 ευρώ λογαριασμό για 90 μέρες λες κι είναι εργοστάσιο!Κανένας δεν επιλύει το θέμα που αυτοί δημιούργησαν από λάθος! Καμμιά άμεση λύση και μπλεγμένος εξαιτίας τους. 3 μήνες κάθε μέρα αίτηση στην πλατφόρμα κάνω και καμιά απάντηση απολύτως.
Ψέματα λέει και ο ΔΕΔΔΗΕ. Η θεία μου καρκινοπαθής, της έστειλαν να πληρώσει 1147€ για κατανάλωση 3915kw ενώ ο μετρητής έλεγε 43600+ kw και κατέγραψαν 46800+ kw. Κάθε μήνα καίει μέσον όρο 350kw. Ήρθαν μετά από 2 μήνες και κατέγραψαν (παρόντος εμού και της διαχειρίστριας της πολυκατοικίας) και ενώ τους τηλεφώνησα μετά από 10 μέρες της καταγραφής εκείνοι μου δήλωσαν αδυναμία καταγραφής. Τα έχουν δώσει σε εργολάβους και τις μετρήσεις και την τηλεφωνική εξυπηρέτηση. Μας χλευάζουν και μας κλέβουν κανονικά και δεν γίνεται τίποτα!
Σε κλειστό ακίνητο στην επαρχία, μου ερχόταν ο 2-μηνιαιος λογαριασμός 26 €, με τα νέα χρωματιστά τιμολόγια μου έρχεται ο μηνιαίος πλέον 56 € και με χρεώνουν και ΕΡΤ… Ρωτώντας κάτοικο του χωριού που έχει τα κλειδιά του ακινήτου μου, απάντησε πως ενώ είναι συνδεδεμένο το ρολόιμε την κολώνα, δεν πάει ρεύμα στο ακίνητο διότι έχουν αφαιρέσει την ασφάλεια από τον μετρητή. ΕΛΛΑΣ το Μεγαλείο σου!
Ο πολίτης έχει εκατοντάδες υποχρεώσεις. Είναι δουλειά τους να κάνουν τη μέτρηση στην ώρα της. Ειδάλλως, ας μας πληρώνουν να τα κάνουμε όλα εμείς. Μόνο χρήμα ξέρουν να ζητάνε και να μας ενοχλούν με τηλεφωνηματα.
Ούτως ή άλλως τα τέλη και ο ΦΠΑ μπαίνουν και στους έναντι. Το ίδιο πράγμα είναι. Απλά με τη μηνιαία μέτρηση δεν είναι τόσο δυσανάλογα τα έναντι με το εκκαθαριστικό. Εγώ χρησιμοποιώ το app του προμηθευτή μου και στέλνω κάθε μήνα την μέτρηση.
Είμαι διαχειρίστρια σε 5οροφη πολυκατοικία στον Πειραιά 6 διαμερισμάτων. Δυστυχώς από τότε που ανέλαβα τον Ιούνιο του 2024 έρχονται τρελοί λογαριασμοί ειδικά τους τελευταίους 4 μήνες τουλάχιστον 100-120 ευρώ παραπάνω από άλλους μήνες από 200 με 250 τώρα πιάνουμε 360 κ 450 τι γίνεται δεν καταλαβαίνω.
Εάν κοιτάξεις τον λογαριασμό σου θα δεις ότι είναι καταχωρημένος σαν Γ21 επαγγελατικός. Όλα τα κοινόχρηστα είναι σε αυτήν την κατηγορία καθώς και τα ηλεκτροφωτισμένα γκαράζ (κλειστές θέσεις στάθμευσης) που έχουν δικό τους ρολόι. Η ΔΕΔΔΗΕ χρεώνει 40 ευρώ τη διμηνία πάγιο περίπου συν ένα ποσοστό επί των κιλοβατωρών. Οπότε για τις λίγες κιλοβατώρες που καταναλώνει η πολυκατοικία το κιλοβάτ στοιχίζει από 1.50 έως 4 ευρώ. Έχω αρχίσει να κάνω ενέργειες πριν 2 εβδομάδες με αναφορές σε ΠΟΜΙΔΑ, Σύλλογο Καταναλωτών, ΙΝΙΚΑ και περιμένω απαντήσεις. Από ΔΕΗ και ΔΕΔΔΗΕ δεν παίρνεις απάντηση. Σε στέλνει ο ένας στον άλλο. Διαδώστε το πρόβλημα σε όλους τους διαχειριστές. Ο κόσμος δεν γνωρίζει και αυτοί βασίζονται στο ότι τα κοινόχρηστα τα μοιράζονται πολλά διαμερίσματα.
Ο ΔΕΔΔΗΕ ΔΕΝ ΜΕΤΡΑ ΠΟΤΕ. ΕΧΩ ΛΑΒΕΙ ΛΟΓ/ΣΜΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΔΙΜΗΝΩΝ. ΕΚΚΑΘΑΡΙΚΟ ΛΟΓ/ΣΜΟ ΛΑΜΒΑΝΩ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΠΑΙΡΝΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΝΩ ΤΗΝ ΕΝΔΗΞΗ ΤΟΥ ΜΕΤΡΗΤΗ ΜΟΥ. ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΝΟΜΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟΥ ΔΕΔΔΗΕ ΧΩΡΙΣ ΠΛΗΡΩΜΗ?
Εγώ, αν δεν κάνω καλά τη δουλειά μου, έχω επιπτώσεις. Δεν καταλαβαίνω τι πατέντα είναι αυτή με τον ΔΕΔΔΗΕ. Από τη στιγμή που για τη μη σωστή μέτρηση φταίει ο ΔΕΔΔΗΕ, να επωμιστεί και τη ζημιά.

Υπάρχει και εφαρμογή για το κινητό “myDEDDIEapp” η οποία είναι αρκετά χρήσιμη και προσωπικά με έχει διευκολύνει γιατί μπορώ να στέλνω τις μετρήσεις κατανάλωσης ρεύματος και να υπολογίζω τις kw που έχω καταναλώσει και να συγκρίνω με προηγούμενες περιόδους,να επικοινωνώ όμως και για αλλά θέματα όπως τυχόν διακοπή ρεύματος σε περιπτώσεις βλάβης κ.α. Την συστήνω ανεπιφύλακτα!
Μέτραγαν κανονικά κάθε μήνα, λογαριασμοί έρχονταν έναντι και στο τέλος μου φόρτωσαν 1.600Kw τετραμηνίας σαν να τα έκανα σε έναν μήνα. Έκανα του κόσμου τη φασαρία, βρήκα μισή άκρη, άλλαξα πάροχο, ΞΑΝΑ ΤΑ ΙΔΙΑ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΟΜΟΣ για τον ΔΕΔΔΗΕ; Ξαναάλλαξα πάροχο, ελπίζω να στρώσει, επειδή κάθε μήνα στέλνω εγώ τις μετρήσεις. Στα διάλα, 2,5 χρόνια τώρα έχω τρελαθεί.
Εδώ μπορείτε να δείτε Χρήσιμες Πληροφορίες σχετικά με την Καταμέτρηση, από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ.