Εδώ και τρεις ημέρες έχει ανοίξει μια έντονη συζήτηση στο Χαϊδάρι, μετά τη δημοσίευση από την εφημερίδα μας παράπονου πολίτη ότι για ένα γνήσιο της υπογραφής το ΚΕΠ Χαϊδαρίου του όρισε ραντεβού μια εβδομάδα μετά! Ακολούθησε μια καταιγίδα αντίστοιχων καταγγελιών πολιτών. Δηλώνουν αγανακτισμένοι, αλλά πού να γνώριζαν κιόλας ότι η άμεση εξυπηρέτησή τους είναι η προβλεπόμενη διαδικασία από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης…

Είναι αυτονόητο ότι η θεώρηση του γνησίου της υπογραφής αποτελεί συνήθως πιεστική ανάγκη, η οποία στην συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων δεν επιδέχεται αναβολή -αλλιώτικα χάνεται κάποια δουλειά του πολίτη. Επίσης απαιτεί ελάχιστο χρόνο. Για τους λόγους αυτούς το αρμόδιο Υπουργείο σε εγκύκλιό του (Οκτώβριος 2020) προβλέπει: “Σχετικά με την εξυπηρέτηση πολιτών για τη διενέργεια γνησίου της υπογραφής, δύναται αυτοί να εξυπηρετούνται, με μέριμνα του εκάστοτε προϊσταμένου ΚΕΠ, χωρίς ραντεβού εφόσον κατά την δεδομένη χρονική στιγμή προσέλευσης είναι δυνατή η είσοδός τους στο ΚΕΠ με βάση τα ισχύοντα μέτρα τήρησης αποστάσεων και του μέγιστου επιτρεπόμενου αριθμού παριστάμενων εντός του χώρου του ΚΕΠ”.

Αντ’ αυτού, στο ΚΕΠ Χαϊδαρίου δίνονται ραντεβού για 7 μέρες μετά!!! Ενώ θα έπρεπε να εξυπηρετούνται οι πολίτες για το γνήσιο της υπογραφής χωρίς ραντεβού, με την τήρηση ασφαλώς των μέτρων που εφαρμόζονται για την πανδημία, όπως αποστάσεις, μάσκα, καθορισμένος αριθμός εξυπηρετούμενων. Παρόλα αυτά κάποιοι δημότες καταγγέλλουν ότι δεν έγιναν δεκτοί, παρόλο που το ΚΕΠ ήταν εντελώς άδειο.

Σημαντική πληροφορία

Στο μεταξύ, επιβεβαιώσαμε ότι στο κτήριο του Δημαρχείου οι πολίτες που προσέρχονται για το γνήσιο της υπογραφής εξυπηρετούνται άμεσα. Μπορούν, λοιπόν, οι ενδιαφερόμενοι να προσφεύγουν εκεί. Όσο για το ΚΕΠ, την “πρώτη γραμμή της εξυπηρέτησης του πολίτη”, την υπηρεσία όπου τρέχει πρώτα πρώτα η σκέψη μας όταν μας απασχολούν τέτοιες υποθέσεις, ας βρει την άκρη η διοίκηση του Δήμου.

ΣΧΕΤΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ: Απάντηση του Δήμου για τη καθυστερημένη εξυπηρέτηση των δημοτών στο ΚΕΠ Χαϊδαρίου