Ο αντιδήμαρχος Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών, Γιώργος Αργυρόπουλος, απαντά στο χτεσινό δημοσίευμά μας ΚΕΠ Χαϊδαρίου: “Μου έπεσε το τηλέφωνο από τα χέρια…”. Κεντρικό επιχείρημα του αντιδημάρχου είναι ότι το πρόβλημα με τα ραντεβού, που φτάνουν και την μία εβδομάδα για ολιγόλεπτη εργασία, οφείλεται στο αυστηρό πλαίσιο των περιοριστικών μέτρων κατά του κορωνοϊού.

Η απάντηση του κ. Αργυρόπουλου:

Αναμφισβήτητα, βρισκόμαστε εν μέσω μιας πρωτοφανούς υγειονομικής κατάστασης εδώ και 1 χρόνο, όχι μόνο στην Χώρα μας αλλά και σε όλο τον πλανήτη. Το διοικητικό σύστημα οργάνωσης των Δημοσίων Φορέων λειτουργεί κατόπιν καθορισμού ημερομηνίας αυτοπρόσωπης εξυπηρέτησης (ραντεβού) και για επείγουσες περιπτώσεις. Οι Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου (Π.Ν.Π.), οι Υπουργικές Αποφάσεις (ΥΑ), οι Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις (ΚΥΑ) καθώς και κάθε σχετικός Νόμος είναι το υποχρεωτικό θεσμικό πλαίσιο εντός του οποίου οφείλουν να λειτουργούν οι Υπάλληλοι των Δημοσίων Φορέων και ειδικότερα, εν προκειμένω, οι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης Α’ Βαθμού (Δήμοι).

Η Διοίκηση Βαγγέλη Ντηνιακού κι εγώ προσωπικά είμαστε προσηλωμένοι στην εξυπηρέτηση του δημοσίου συμφέροντος υπό το πρίσμα των περιοριστικών, πάντα, διατάξεων για την αποτροπή διασποράς της νόσου Covid-19. Ειδικά και υπό το αυστηρό lockdown στο οποίο βρισκόμαστε εδώ και 1 μήνα.

Κατόπιν επικοινωνίας με την αρμόδια υπηρεσία (Κ.Ε.Π.), έλαβα την διαβεβαίωση ότι τα άκρα όρια της διακριτικής ευχέρειας για τον καθορισμό ραντεβού και η αξιολογική κρίση του «επείγοντος» του κάθε ζητήματος είναι πάντα υπέρ του διοικουμένου, υπέρ των πολιτών ώστε οι τελευταίοι να διεκπεραιώσουν τις υποθέσεις τους. Να επισημάνουμε ότι το Κ.Ε.Π. Χαϊδαρίου εδώ και μήνες υλοποιεί με επιτυχία την εφαρμογή myKEPlive, με απομακρυσμένη εξυπηρέτηση μέσω βιντεοκλήσης. Η οποιαδήποτε αναστάτωση δημιουργείται, δυστυχώς, έχει να κάνει με το νομικό πλαίσιο των μέτρων κατά του κορονοιού το οποίο είναι πολύ αυστηρό, μόνο με καθαρισμό ραντεβού και για επείγοντα μόνο ζητήματα.

Υπομονή έως να ξεπεράσουμε όλοι μαζί από κοινού την Υγειονομική Κρίση!

Ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών και Διοικητικών Υπηρεσιών,

Γιώργος Β. Αργυρόπουλος.