ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ

Κατάληψη στο 3ο ΓΕΛ Χαϊδαρίου

Σε κατάληψη βρίσκεται σήμερα το 3ο Λύκειο Χαϊδαρίου και οι μαθητές συγκεντρώθηκαν αρχικά έξω από την πόρτα και κατόπιν μπήκαν στο προαύλιο. Συζητούνται θέματα καθημερινότητας του σχολείου και όχι το γενικότερο πλαίσιο των αιτημάτων που τέθηκαν στις χτεσινές μαθητικές κινητοποιήσεις.

Σύμφωνα με πληροφορίες μας, η κατάληψη δεν γίνεται με τη σύμφωνη γνώμη του 15μελούς.

Κινητοποιήσεις έγιναν εχτές σε άλλα σχολεία της πόλης, που πήραν μέρος στη μαθητική συγκέντρωση στο κέντρο της Αθήνας. Σήμερα σήμερα σε κατάληψη βρίσκεται το ΕΠΑΛ.

Παρόμοια Άρθρα

2 Σχόλια

  1. Εάν επιθυμείτε να μάθετε το πρόγραμμα των καταλήψεων δεν έχετε παρά να απευθυνθείτε στα φροντιστήρια της περιοχής. Γνωρίζουν τα πάντα με ακρίβεια. Εντομεταξύ οι μαθητές της τρίτης λυκείου βολεύονται μιά χαρά με τις καταλήψεις. Κάθονται σπίτι και διαβάζουν χωρίς απουσίες πάντα με την απογευματινή υποστήριξη του φροντιστηρίου. Τι και αν τα παιδιά των άλλων δύο τάξεων -ειδικά οι αδύναμοι μαθητές και αυτοί που δεν πάνε φροντιστήριο- πληρώνουν τα σπασμένα. Θα τα θυμηθείτε αυτά όταν οι διευθυντές θα κόβουν εκδρομές και οι καθηγητές θα διδάσκουν άρπα κόλλα για να προλάβουν να καλύψουν τη διδακτέα ύλη….

    Οι αγαπητοί γονείς που ενθαρρύνουν τα μονάκριβά τους να κλειδώνουν τους συμμαθητές τους έξω από το σχολείο χωρίς καν να κρατάνε τα προσχήματα (μαθητική συνέλευση, ενημέρωση και τελικά ψηφοφορία) θα πρέπει να γνωρίζουν ότι:
    1. Απαξιώνουν το δημόσιο σχολείο οδηγώντας τα παιδιά στην ιδιωτική παιδεία (το φροντιστήριο ανήκει επίσης σε αυτή την κατηγορία), 2. Καταδικάζουν στην αμάθεια τους αδύναμους μαθητές και τους μη έχοντες, 3. Ευτελίζουν την ίδια την κατάληψη ως τρόπο διαμαρτυρίας δίνοντας λαβή σε εισαγγελείς και “αγανακτισμένους” γονείς να παρεμβαίνουν, 4. Μαθαίνουν τα παιδάκια τους να γράφουν στα παλαιά υποδήματά τους τις δημοκρατικές διαδικασίες και να λειτουργούν ατομικά αποφασίζοντας για πάρτη τους.

    Να επισημάνω ότι το κλείδωμα ενός σχολείου είναι σοβαρή υπόθεση, ενεργοποιείται ως έσχατη δράση και αφού έχει εξαντληθεί ο διάλογος και απαιτείται πριν η ενημέρωση και η ψηφοφορία του συνόλου της μαθητικής κοινότητας. Δεν αρκεί η απόφαση του 15μελούς.

    Αυτά τα λίγα για να μην παίζουν διάφοροι δήθεν επαναστάτες παιχνίδια στις πλάτες των παιδιών.

    1. ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΩ Ο -Η ΜΕ— ΜΕ ΚΑΛΥΨΕ ΠΛΗΡΩΣ!!!
      ΕΧΟΥΝ ΑΠΑΞΙΩΣΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΞΙΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ΚΑΙ ΥΨΙΣΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΠΛΑΣΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΩΝ -Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ )(ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ ΛΕΓΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΚΟΛΛΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ-Η ΚΡΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΧΤΥΠΗΜΑ-ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ)
      και η δικη μου εμπειρια ως μελος Συλλόγου Γονέων του 2ου Λυκείου η τοτε διευθύντρια (που χρεωνε και ιδιαιτερα μαθηματα όπως με ενημερωσαν μετα)εδινε τα κλειδιά στους καταληψίες και σε μας έλεγε ειμαστε εναντιον της κατάληψης και εκανε και παραπονα για ζημιες στο σχολειο και ειχε απαίτηση να αφήνουμε τις εργασιες μας(εμεις του ιδιωτικου τομεα στο συλλογο γονεων και με οικογενειες) για να φυλαμε το σχολειο γιατι η διευθυνση ειχε και διοικητικο έργο να παράξει -όταν ηρθε μετα ο επομενος διευθυντης -οι καταλήψεις τέλος -το 2008 αν θυμαμαι καλά.
      το ψαρι βρωμάει από το κεφάλι, λεει ο λαός μας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button