ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ

Σταθμός “Αγία Μαρίνα” – Χαϊδάρι: Πιο γρήγορα με τα πόδια, παρά με συγκοινωνία!

Σταθμός "Αγία Μαρίνα" - Χαϊδάρι: Πιο γρήγορα με τα πόδια, παρά με συγκοινωνία! 2
Μπορεί να λειτουργούν τέσσερις (!) λεωφορειακές γραμμές προς το σταθμό “Αγία Μαρίνα”, όμως η συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση έχει δυσκολέψει.
Ειδικά τώρα το καλοκαίρι ηλικιωμένοι, παιδιά και εργαζόμενοι, που δεν διαθέτουν δικό τους μεταφορικό μέσο υποφέρουν. Περιμένουν στη στάση με ήλιο και ζέστη, ακόμα και 45 λεπτά για να πάρουν το λεωφορείο. Για μία απόσταση ακόμα και μικρότερη του ενός χιλιομέτρου… Για τις πιο μακρινές γειτονιές, Δάσος, Γρηγούσα κτλ., που δεν είναι λύση το περπάτημα, η κατάσταση είναι απολύτως απογοητευτική. Κάποιοι άλλοι αναγκάζονται παρά την οικονομική κρίση να χρησιμοποιήσουν ΤΑΞΙ, προκειμένου να αποφύγουν όλη αυτή την ταλαιπωρία.

Τάσος Βουρλούμης: “Να συντονιστούν οι τέσσερις γραμμές”

Σταθμός "Αγία Μαρίνα" - Χαϊδάρι: Πιο γρήγορα με τα πόδια, παρά με συγκοινωνία! 4
Ο Τάσος Βουρλούμης διεκτραγωδεί τα βάσανα
των Χαϊδαριωτών για να φτάσουν στο Μετρό.
Δίπλα του η Δήμητρα Δούμουρα.
Στο θέμα αναφέρθηκε στην τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου ο Τάσος Βουρλούμης. Έχει πάρει και άλλες φορές τη σχετική πρωτοβουλία. Όπως ανέφερε, το Χαϊδάρι εξυπηρετείται από τέσσερις γραμμές (803, 811, 876, 892). Και όμως οι μετακινούμενοι κάνουν περισσότερο χρόνο για να μεταβούν με τη συγκοινωνία στο
Αιγάλεω, παρά με τα πόδια!
Υπενθύμισε πως ο ίδιος πριν από ενάμισι χρόνο είχε κάνει αναφορά στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής του Δήμου, ότι χρειάζεται να τοποθετηθεί μία ακόμα στάση στη γραμμή 876 “Ελευσίνα – Αγία Μαρίνα”. Το συγκεκριμένο λεωφορείο κατεβαίνει από την Ελευσίνα και έχει στάση στο “Χωριάτικο”. Μετά στρίβει στην Καραϊσκάκη, με στάση απέναντι από Δημαρχείο,. Ακολούθως κάνει στάση στη συμβολή με την οδό Ακρίτα και ούτω καθ’ εξής. Όταν όμως έρχεται από την “Αγία Μαρίνα” κάνει την τελευταία του στάση στην Ακρίτα και στη συνέχεια αναγκάζει τον κόσμο αυτής της περιοχής να κατέβει στου “Βασιλόπουλου”!
Ο κ. Βουρλούμης θεωρεί πως η στάση πρέπει να γίνει στην Εθνική Τράπεζα, διότι στη συνεχεία το λεωφορείο είναι αναγκασμένο να πιάνει αριστερή λωρίδα για να πάει στην Ελευσίνα. Κατέθεσε μάλιστα πρόταση η νέα δημοτική αρχή και ο αρμόδιος αντιδήμαρχος, μέχρι τις 31 Αύγουστου που λήγει η θητεία του, να παρέμβουν, έτσι ώστε οι λεωφορειακές
γραμμές να συντονιστούν και να φεύγουν από τις αφετηρίες τους σε τέτοιο χρονικό διάστημα, που να μπορούν να περνάνε ανά 5 λεπτά και να εξυπηρετούνται οι συνδημότες μας.
Τόνισε πως ο Δήμος περιμένει ακόμα απάντηση από τον ΟΑΣΑ σχετικά με τη λειτουργία της γραμμής 803 (Δάσος – Πειραιάς), που ενώ όταν κατεβαίνει περνάει έξω από το ΜΕΤΡΟ, όταν γυρίζει μπαίνει μέσα από το Αιγάλεω, γεγονός που δεν εξυπηρετεί τους συνδημότες μας.
Τέλος κάλεσε τους αρμόδιους της δημοτικής αρχής να κάνουν μία βόλτα έξω από το Μετρό, προκειμένου να διαπιστώσουν πως το 90% του κόσμου που περιμένει στη συγκεκριμένη στάση λεωφορείου είναι Χαΐδαριώτες.

Σχετικά δημοσιεύματα: – Καλωσήρθες Μετρό! Να σε φτάναμε και πιο εύκολα… / – Όσα συζητήθηκαν στο Δημοτικό Συμβούλιο για Μετρό και λεωφορεία

 

Παρόμοια Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button