ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ

Συνέντευξη, ΜΙΧΑΛΗΣ ΣΕΛΕΚΟΣ: “Η πόλη θα αλλάξει προς το καλύτερο!”

Από τον Σεπτέμβριο του 2014, που η λαϊκή Συσπείρωση Χαϊδαρίου ανάλαβε τη διοίκηση του Δήμου μετά από μια θριαμβευτική νίκη στις δημοτικές εκλογές, πέρασαν δύο και πλέον χρόνια. Φτάνοντας σχεδόν στο μέσο της δημαρχιακής του θητείας, ο Μιχάλης Σελέκος μιλάει στο “Χαϊδάρι Σήμερα” για όσα έκανε στο προηγούμενο διάστημα, αλλά και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η δημοτική αρχή της Λαϊκής Συσπείρωσης. Κυρίως, ανοίγει τα χαρτιά του για την επόμενη τριετία, περιγράφει τους στόχους του για την πόλη και τον οδικό χάρτη για να τους υλοποιήσει. Υπόσχεται ότι τα καλύτερα για το Χαϊδάρι είναι μπροστά.
Ερωτήματα για την καθημερινότητά μας, την καθαριότητα, τις συγκοινωνίες, αλλά και την πολιτική αντιπαράθεση, έχουν τις ενδιαφέρουσες απαντήσεις τους.

 

– Κύριε Δήμαρχε
στα δύο χρόνια διοίκησης του Δήμου 

ποια είναι τα μεγαλύτερα
επιτεύγματά σας;
Πιστεύουμε
ότι πετύχαμε να κάνουμε ένα Δήμο που ο
δημότης θα τον νιώθει σαν δικό του σπίτι.
Να νιώθει ότι το Δημαρχείο δεν είναι
ένα απόμακρο κτήριο και μπορεί ανά πάσα
στιγμή να πλησιάσει τον δήμαρχο, τον
αντιδήμαρχο ή κάποιο δημοτικό σύμβουλο.
Ο καθένας πλέον έχει πρόσβαση και μπορεί
να συζητήσει μαζί τους το πρόβλημά του.
Εμείς δεν βλέπουμε το Δήμο σαν επιχείρηση,
που κοιτάει πως θα αυτοδιαχειριστεί εις
βάρος του λαού. Αντίθετα πιστεύουμε πως
με την πολιτική μας αξιοποιούμε τη
δημοτική αρχή για να πάρουμε μέτρα
ελάφρυνσης των δημοτών και προσπαθούμε
να αναπτύξουμε τις κοινωνικές δράσεις
του Δήμου, σε συνδυασμό με αυτές του
πολιτισμού και του αθλητισμού και
παράλληλα με τα έργα υποδομών που έχει
ανάγκη η πόλη μας.
-Από την άλλη, τι
νομίζετε πως δεν καταφέρατε στα δύο αυτά χρόνια;
Δεν έχουμε
καταφέρει αρκετά πράγματα, γιατί αυτό
είναι ένα μικρό διάστημα μέσα στα
προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι Δήμοι.
Όπως ξέρετε, εμείς αναλάβαμε σε μια
χρονικά δύσκολη συγκυρία, σε
μια περίοδο που γίνονται τεράστιες
περικοπές στις κρατικές επιχορηγήσεις,
οι οποίες αγγίζουν το 45% στον προϋπολογισμό. Αναλάβαμε ένα Δήμο όπου
υπήρχαν παρά πολλά προβλήματα. Επειδή
δεν λύνονταν τα προηγούμενα χρόνια,
σκάνε σε αυτή την περίοδο. Είχαμε, λοιπόν, να διαχειριστούμε μια «καυτή πατάτα»,
σε ένα δύσκολο πλαίσιο που έχει
διαμορφωθεί στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Δεν έχουμε κάνει ακόμα αρκετά έργα που
χρειάζεται η πόλη. Τα έχουμε όμως
σχεδιάσει και θα γίνουν το επόμενο
διάστημα.
 
– Ποιοι είναι οι
πολιτικοί σας στόχοι για τα επόμενα
τρία χρόνια;
Μέχρι σήμερα
κάναμε αρκετές πολιτικές παρεμβάσεις
όπως ότι ξεκαθαρίσαμε τον Δήμο από
διάφορους ιδιώτες, που νέμονταν τους
παιδικούς σταθμούς, τον πολιτισμό και
τον αθλητισμό μέσω των ΚΟΙΝΣΕΠ. Αυτό
φαίνεται σαν αποτέλεσμα στις παροχές
προς τους πολίτες, αλλά και στο οικονομικό
μέρος λ.χ με την κατάργηση και την μείωση
των τροφείων στους παιδικούς σταθμούς.
Αντίστοιχες μειώσεις έγιναν στον
πολιτισμό και τον αθλητισμό. Να σας
τονίσω πως, όταν αναλάβαμε, τα τμήματα
Πολιτισμού παρακολουθούσαν 230 άτομα ενώ φέτος είναι γραμμένα 1.300
άτομα, που πληρώνουν μειωμένες συνδρομές.
Το Κολυμβητήριο λειτουργεί με πολύ
καλές συνθήκες, βάλαμε φυσικό αέριο και
πληρώσαμε ένα χρέος 60.000 ευρώ που άφησε
η προηγούμενη διοίκηση. Μην ξεχνάτε, άλλωστε, πως πριν από τρία χρόνια ήταν
κλειστό για έξι μήνες.“Έχουμε την εμπιστοσύνη του χαϊδαριώτικου λαού”

– Πιστεύετε
πως εξακολουθείτε να
έχετε την εμπιστοσύνη 

της πλειοψηφίας
του Χαϊδαριώτικου Λαού;

Κρινόμαστε
καθημερινά και θέλουμε να μας κρίνει ο
κόσμος, σύμφωνα με το αποτέλεσμα και
με το αν τους λέμε ψέματα ή όχι. Παλεύουμε
διεκδικώντας ορισμένα πράγματα που
είναι υποχρέωση της Πολιτείας να τα
δώσει. Νομίζουμε πως έχουμε την εμπιστοσύνη
του κόσμου, γιατί το έργο που έχουμε
κάνει σε ένα σύντομο χρονικό διάστημα,
είναι θετικό.
– Στοχεύετε
να κάνετε ανασχηματισμό της διοίκησης
το επόμενο διάστημα;
Είναι
συλλογική απόφαση και θα τη συζητήσουμε
όταν έρθει ο καιρός.
– Η μειοψηφία
συνολικά, 
παίζει σωστά το ρόλο της 
στο Δημοτικό Συμβούλιο, κατά την εκτίμησή σας;
Η αντιπολίτευση
πρέπει να λειτουργεί, αλλά επί της ουσίας
και όχι στη βάση εντυπωσιασμού. Δυστυχώς
κάποιες παρατάξεις της αντιπολίτευσης, επειδή δεν μπορούν να πουν ορισμένα
πράγματα επί της ουσίας και να
αντιπαρατεθούν, προσπαθούν με τριτεύοντα
ζητήματα (που έρχονται από το μακρινό
παρελθόν) να προσπαθήσουν να φθείρουν
τη δημοτική αρχή. Για παράδειγμα μια
παράταξη βάζει συνέχει ζήτημα, πως το
Χαϊδάρι δεν έχει μεγάλα πεζοδρόμια, ότι
πέφτουν κάποια κλαδιά από τα δέντρα και
οι δρόμοι έχουν πολλές λακκούβες, λες
και τώρα δημιουργήθηκαν όλα αυτά. Λες
και δεν είναι αποτέλεσμα των πολιτικών
που ασκήθηκαν τα προηγούμενα χρόνια
και των τότε διοικήσεων. Από
την άλλη, μας κατηγορούν και όταν
κλαδεύουμε τα δέντρα!
– Το γεγονός
ότι είστε μέλος του ΚΚΕ, 

σας διευκολύνει
ή σας δυσκολεύει στα δημαρχιακά σας
καθήκοντα;
Είναι τιμή
μου που ανήκω στο ΚΚΕ. Νομίζω πως αυτό
με διευκολύνει, γιατί μπορώ να έχω πολύ
πιο ξεκάθαρη θέση και σκέψη, έχοντας
υπόψη μου πως λειτουργεί σήμερα το κράτος και η τοπική Αυτοδιοίκηση. Έτσι
μπορώ πολύ πιο εύκολα να παίρνω κάποιες
αποφάσεις, έχοντας πάντα ως πλοηγό το
όφελος του λαού και όχι το όφελος όσων
επιθυμούν να νέμονται τους Δήμους.
– Όμως κάποιοι πολιτικοί σας αντίπαλοι σάς κατηγορούν
πως έχετε μετατρέψει το Δήμο σε παράρτημα του Περισσού.
Αφού δεν
έχουν να πουν κάτι άλλο, προσπαθούν να
δημιουργήσουν μια πόλωση, λέγοντας πως
ο Δήμος είναι κομματικός. Ας μας πουν
πώς εκφράστηκε αυτό και με ποιο τρόπο ο Δήμος ανήκει στον Περισσό. Όταν ο
Δήμος κάνει κοινό αγώνα κατά της ανεργίας με τον Δήμο Πάτρας, είναι αγώνας του Περισσού;
Όταν υποδεχτήκαμε τους αγρότες στο
συλλαλητήριο που έκαναν, είναι αγώνας
του Περισσού και όχι των λαϊκών
συμφερόντων; Ποιες είναι οι παρεμβάσεις
που μας εμποδίζουν να κάνουμε το καλό
για τον τόπο μας; Ας μας πουν πού η ιδιότητά μας ως μέλη του ΚΚΕ μας
εμποδίζει να λύνουμε τα λαϊκά προβλήματα;
Δεν μπορώ αυτό να το κατανοήσω. Ίσως
τους πειράζει πως μια διοίκηση του ΚΚΕ
δεν θα έχει συνεργασίες με εργολάβους, που θέλουν να βλάψουν τα συμφέροντα
του Δήμου.Μάχη για την καθημερινότητα

– Ο κόσμος διαμαρτύρεται έντονα για τις ελλιπείς
συγκοινωνίες.
Το θέμα των
συγκοινωνιών είναι θέμα του ΟΑΣΑ.
Γνωρίζοντας το οξύ αυτό πρόβλημα για
όλο το Λεκανοπέδιο, κάναμε επαφές με
τη διοίκηση του ΟΑΣΑ για να διεκδικήσουμε
και άλλα λεωφορεία. Απαντάει πως
δεν έχει οδηγούς, λόγω συνεχών
συνταξιοδοτήσεων, σε συνδυασμό με τη
απαγόρευση προσλήψεων. Καταλαβαίνετε λοιπόν ποιοι έχουν την ευθύνη. Εμείς
πιέσαμε όσο μπορούσαμε. Ελάχιστοι Δήμοι
έχουν κάνει τόσες πολλές κινήσεις για
το συγκοινωνιακό. Υπήρχαν στα σχέδια
του ΟΑΣΑ η κατάργηση της γραμμής Β15 και
η λειτουργία παλαιού στόλου για την
Α15. Μετά από δικές μας ενέργειες,
αποτράπηκαν όλα τα παραπάνω. Έχουμε
κάνει έγγραφα, ζητώντας να συνδεθεί το
Αττικό Νοσοκομείο με το Σταθμό του ΜΕΤΡΟ
«Αγία Μαρίνα». Αυτό που θα κάνουμε το
επόμενο διάστημα είναι η επαναλειτουργία
της Δημοτικής Συγκοινωνίας. Σε συνεργασία
με το ΨΝΑ θα πάρουμε δύο λεωφορεία του,
τα οποία και θα αξιοποιήσουμε. Θα
εκτελούν δρομολόγιο στον εσωτερικό
δακτύλιο της πόλης, για να εξυπηρετείται
ο κόσμος προς το μετρό. Γίνεται στο
πλαίσιο της καλής συνεργασίας με το
Ψυχιατρικό Νοσοκομείο.
– Ποια έργα
θα διεκδικήσετε στο βάθος
της επόμενης τριετίας;
Το επόμενο
διάστημα θα γίνουν δυο πεζογέφυρες στη
Λ. Αθηνών. Η μια στο Παλατάκι,  που
θα ενώνει τη Γρηγορούσα με το Κεντρικό
Χαϊδάρι, και η άλλη στο ύψος της πρώην
Σχολή Προβατά. Έχουν ενταχτεί στις
επιχορηγήσεις του Υπουργείου Υποδομών,
που έκανε και τις μελέτες. Διεκδικούμε πεζογέφυρα στο ύψος
του Γηπέδου “Τ. Χαραλαμπίδης” και
σε άλλα σημεία.
Ακόμα στην Πλατεία Κύπρου
στα Κουνέλια, εντάχτηκε ένα παλιό
διατηρητέο νεοκλασικό κτήριο, σε ένα πρόγραμμα επιχορήγησης για να αναπαλαιωθεί. Θα αξιοποιηθεί
για κοινωνική χρήση.
Επίσης κλιμάκιο στελεχών της Τεχνικής
Υπηρεσίας του ΟΑΕΔ, επισκέφτηκε τον
υπό κατασκευή Παιδικό Σταθμό της Οδού
Βεργίνας, κίνηση που σηματοδοτεί ότι
σύντομα θα μπουν τίτλοι τέλους, σε αυτό
το χρόνιο ζήτημα.
– Προγραμματίζετε τεχνικές παρεμβάσεις στο επόμενο διάστημα;
Θα κάνουμε παρά πολλές
παρεμβάσεις, σε προβλήματα που υπάρχουν
στις γειτονιές μας. Στους πεζόδρομους,
στις λακκούβες, στα πεζοδρόμια, στο
πράσινο, στις παιδικές χαρές. Θα
αξιοποιήσουμε το προσωπικό που θα
προσλάβουμε μέσω ΟΑΕΔ. Αυτό που κάναμε
ήταν να ζητήσαμε τεχνικές
ειδικότητες (οικοδόμοι, ελαιοχρωματιστές, ηλεκτρολόγοι), που θα συμβάλουν σημαντικά.
Προγραμματίζουμε να προμηθευτούμε
άμεσα υλικά, για να δουλέψει αυτό το
προσωπικό από την πρώτη στιγμή και να
μην πάει αναξιοποίητο το πρόγραμμα.
Επίσης έχουμε κάνει με την Τεχνική
Υπηρεσία και την Υπηρεσία Πρασίνου μια μελέτη,
στην οποία έχουν μπει εκατοντάδες
σημεία, στο οποία θα κάνουμε παρεμβάσεις.
Θα αλλάξει η πόλη προς το καλύτερο.

– Η καθαριότητα στον Δήμο μας μπορεί να αναβαθμιστεί;

 

Όταν αναλάβαμε τον Δήμο, βρεθήκαμε μπροστά σε ένα τρομερό πρόβλημα. Τα σκουπίδια ήταν βουνά. Δεν είχαμε προσωπικό, αλλά ούτε και μηχανήματα. Το πρώτο διάστημα υποφέραμε όλοι, κάτοικοι και Δήμος. Αυτή τη στιγμή νομίζουμε πως η κατάσταση είναι πολύ πιο καλή, με δεδομένες τις συνθήκες. Σε άλλες πόλεις, η κατάσταση είναι χειρότερη. Η γενικότερη όμως κατάσταση στην Καθαριότητα και την Αυτεπιστασία,  δεν είναι τυχαία. Είναι αποτέλεσμα μιας πολιτικής που ήθελε να οδηγήσει το Δήμο μας, στην ιδιωτικοποίησή τους. Στην Καθαριότητα «παίζονται» πολλά χρήματα. Στην Αυτεπιστασία ήταν σκόπιμο να μη γίνονται έργα, αλλά να δίνονται στον εργολάβο και να χρεώνονται δέκα φόρες πάνω από την πραγματική τους αξία. Αυτό που κάναμε αρχικά, ήταν να πάρουμε προσωπικό με 8μηνες συμβάσεις, κάτι που μας επιτρέπει ο νόμος. Το πρόβλημα της αποκομιδής λύθηκε εν μέρει. Δεν φτάνει όμως το προσωπικό για να καθαριστούν όλοι οι δρόμοι. Λειτουργήσαμε το γκαράζ και το συνεργείο του Δήμου, για να επισκευάζουμε τα αυτοκίνητα και να γλιτώνουμε όσα χρήματα μπορούμε από τις επισκευές. Αγοράσαμε ένα φορτωτή για να μαζεύει τα μπάζα. Αυτή τη στιγμή είμαστε στη διαδικασία παραλαβής ενός φορτηγού και ενός ανυψωτικού που αγοράσαμε. Στο επόμενο στάδιο θα προμηθευτούμε απορριμματοφόρα, σκούπα, πλυντήριο κάδων και ακόμα ένα φορτωτή, ένα φορτηγό και δυο μικρά φορτηγάκια. Το συνολικό κόστος τους είναι 1.250.000 ευρώ. Θα τα αγοράσουμε με δάνειο από το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων, με χαμηλό επιτόκιο. Να προσθέσω πως λύσαμε ο θέμα της καθαριότητας, δανειζόμενοι οχήματα από άλλους Δήμους. Ήταν ψυχοφθόρο να απευθύνεσαι σε άλλο Δήμο, για να δανειστείς ένα απορριμματοφόρο. Ευτυχώς κάποιοι ανταποκρίθηκαν και έλυσαν προσωρινά το πρόβλημα.
– Τι μέτρα θα πάρει η δημοτική σας αρχή 
για την ανάπτυξη της τοπικής επιχειρηματικότητας;
Λέγονται πάρα πολλά. Παλαιότερε υπήρχαν κάποια προγράμματα. Δίνονταν πολλά λεφτά και το μόνο που έκαναν ήταν ενημέρωση για τη χρήση του διαδικτύου. Για να λειτουργήσουν τα καταστήματα θα πρέπει να υπάρχει κόσμος που θα έχει τη δυνατότητα να ψωνίσει. Με την κρίση που υπάρχει και τα συνακόλουθά της, όσα μέτρα και να πάρεις και όσα λαμπιόνια και να βάλεις, θα είναι όλα φούσκες. Θα περνάει ο κόσμος, θα βλέπει, αλλά δεν θα μπορεί να αγοράσει. Εμείς έχουμε κάνει καμπάνιες σε συνεργασία με τον Εμπορικό Σύλλογο Χαϊδαρίου, καλώντας να προτιμάει ο κόσμος τα τοπικά μας καταστήματα.
Διεκδικούν εκατομμύρια
– Ποιες είναι
οι τελευταίες εξελίξεις σε σχέση 

με τον Διαχειριστικό Έλεγχο;
Πιστεύετε πως θα βγάλει κάποια
αποτελέσματα;
Εμείς έχουμε
στείλει όλα τα έγγραφα στο Υπουργείο,
για να προχωρήσει. Έχουν γίνει επαφές με
όλους τους αρμόδιους. Επικαλούνται
φόρτο εργασίας και έναν μικρό ελεγκτικό
μηχανισμό, γεγονός που δεν τους βοηθάει
να προχωρήσουν στους Δήμους. Μετά από
πρόσφατη επαφή, μας είπαν πως θα
προσπαθήσουν να τον βάλουν μπροστά στο
Δήμο μας. Το αν θα βγάλει κάτι ή όχι δεν
μπορώ να σας απαντήσω. Γι’ αυτό εξάλλου
κάνουμε τον έλεγχο. Γίνεται από ανεξάρτητη
αρχή. Θα μπορούσαμε να τον κάναμε με
ορκωτούς λογιστές, που θα τους καθοδηγούσε
ο Δήμος και εκείνος θα μπορούσε να
καθοδηγήσει και το αποτέλεσμα.– Σχετικά με τα δεσμευμένα κατά το παρελθόν οικόπεδα, τι οικονομικό βάρος έχει ο Δήμος;

Οι ιδιοκτήτες οικοπέδων που δεν έχουν απαλλοτριωθεί διεκδικούν πολλά εκατομμύρια. Κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή.Εμείς είμαστε στρατιώτες 

– Ο θεσμός των
Λαϊκών Συνελεύσεων πέτυχε;
Την πρωτόγνωρη
διαδικασία για το Χαϊδάρι, τις λαϊκές
συνελεύσεις, την ξεκινήσαμε πριν από
1,5 χρόνο και τη συνεχίζουμε αυτό το
διάστημα. Θέλουμε να έρθουμε σε επαφή
με τον απλό κόσμο, σε όλες τις περιοχές
του Δήμου και να συζητήσουμε τα προβλήματά τους. Κυρίως να ακούσουμε τον κόσμο. Να
μας βάλει τον προβληματισμό του, τις
προτάσεις του, τις παρατηρήσεις του,
τις διαφωνίες. Να γίνει πραγματικά ένας
εποικοδομητικός διάλογος και το
αποτέλεσμα, από κάθε συγκέντρωση, να το
αξιοποιούμε για να λύνουμε τα προβλήματα. Για μας είναι αυτονόητο
ότι πρέπει να γίνεται και πιστεύουμε
πολύ στη λαϊκή συμμετοχή.
– Η συμμετοχή του Δήμου σε κάθε είδους αγωνιστική
κινητοποίηση, 
 τι αποτελέσματα έφερε
για το λαό της πόλης μας;
-Πριν γίνουμε
ακόμα δημοτική αρχή, οι δικές μας
δυνάμεις και οι κάτοικοι της πόλης,
απέτρεψαν την τσιμεντοποίηση των
Στρατοπέδων. Με μεγάλες συγκεντρώσεις
που κάναμε, που δεν είχαν την στήριξη
των τότε δημοτικών αρχών. Αποτρέψαμε
να γίνει λιμάνι στο Σκαραμαγκά, σε
συνεργασία με το σύλλογο της Αφαίας.
Σαν Δήμος το τελευταίο διάστημα πήραμε
μέρος στις κινητοποιήσεις να μην κλείσει
το ΨΝΑ και το Δρομοκαΐτειο. Συμπαρασταθήκαμε
με κάθε τρόπο και οι αγώνες των εργαζομένων,
απέτρεψαν να κλείσουν τα νοσοκομεία
που είχαν καταληκτική ημερομηνία
κλεισίματος( 30/6/2015). Η περυσινή κινητοποίηση
που κάναμε στη Λεωφόρο Αθηνών, έφερε
αποτελέσματα σε σχέση με τα αντιπλημμυρικά
έργα. Αποκλείσαμε την Εθνική Οδό, πήγαμε
στα υπουργεία και συναντηθήκαμε με
αρμόδιους φορείς. Αυτό είχε ως συνέπεια
να ξεμπλοκάρει μετά από 20 χρόνια, το
έργο του κεντρικού αγωγού. Πήραμε μέρος
σε κινητοποίηση για να μην κλείσει το
τοπικό υποκατάστημα του ΙΚΑ, σε συνεργασία
με το Σωματείο Συνταξιούχων. Αποτέλεσμα
δεν υπάρχει χωρίς κινητοποίηση και όταν
κάθεσαι και περιμένεις τη μοίρα σου.
Αρκεί ο κόσμος να πιστέψει στη δύναμή του και να συμμετέχει σε αυτές.
– Θα διεκδικήσετε
εκ νέου το δημαρχιακό αξίωμα;
Εμείς είμαστε
στρατιώτες. Οι αποφάσεις που παίρνουμε
είναι συλλογικές. Μπαίνουν πολλοί
παράγοντες που διαμορφώνουν την απόφαση,
κάθε φορά. Συλλογικές σε τοπικό, αλλά
και σε κεντρικό επίπεδο. Εμείς δεν έχουμε
το άγχος ποιος θα ηγηθεί του ψηφοδελτίου.
Κανένα τέτοιο θέμα, δεν μπαίνει σε
εμάς. Προσπαθούμε να κάνουμε, όσο το
δυνατό, μεγαλύτερο έργο για την πόλη.
Μια μέρα του δημάρχου Χαϊδαρίου
Ξυπνώ γύρω στις επτά το πρωί. Φτάνω στο Δημαρχείο περίπου στις οκτώ. Δεν είμαι πάντα στο γραφείο μου, ανάλογα αν υπάρχουν στην ατζέντα μου κάποιες επαφές στα υπουργεία ή πρέπει να κάνω κάποια επίσκεψη στα έργα. Φεύγω γύρω στις τέσσερις το μεσημέρι. Μετά τις έξι το απόγευμα συνήθως συνεδριάζουν κάποιες επιτροπές και συμβούλια ή κάνω επαφές με κόσμο. Άλλες φορές εξοικονομώ χρόνο για κάποια θέματα του Δήμου, που δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω το πρωί. Επίσης παρακολουθώ όλες τις εκδηλώσεις που γίνονται, στην πόλη μας. Το πρόγραμμά μου καθημερινά και Σαββατοκύριακα είναι φορτωμένο. Κοιμάμαι πάντα μετά τα μεσάνυχτα. Κινούμαι καθημερινά με το δικό μου ΙΧ.

 

Παρόμοια Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button