ΔΗΜΟΤΙΚΑΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑ
Ο Αλέξης Τσίπρας ΥΠΕΡ της παράδοσης της ακτής Σκαραμαγκά στο Χαϊδάρι!
Τι κάνουν η δημοτική αρχή, η αντιπολίτευση
και οι πολίτες;
και οι πολίτες;
Ακτή Σκαραμαγκά. Μέρος της τεράστιας παράνομης προβλήτας και το λιμανάκι. Ο νυν πρωθυπουργός υποστήριζε το 2009 επίσημα και με ακλόνητο σκεπτικό όχι μόνο την παράδοση της ακτής, αλλά και την χρηματοδότηση της ανάπτυξης αναπτυξιακών – φιλολαϊκών δραστηριοτήτων. |
Ο καλύτερος σύμμαχός μας για την απόδοση της ακτής Σκαραμαγκά στον λαό της πόλης και της δυτικής Αθήνας είναι ο ίδιος ο πρωθυπουργός! Δεν θα μπορούσε να υπάρξει ιδανικότερη συγκυρία για μάς, αρκεί βέβαια να μένει πιστός ο Αλέξης Τσίπρας σε όσα ζητούσε πριν 6 χρόνια, από τη θέση της αντιπολίτευσης τότε, για το θαλάσσιο μέτωπο του Χαϊδαρίου στον Κόλπο της Ελευσίνας. Δεν έχουμε παρά να του το θυμίσουμε…
Γράφει ο ΚΙΜΩΝ Ε. ΦΟΥΝΤΟΥΛΗΣ
Στις 23 Δεκεμβρίου 2009, λοιπόν, ο τότε βουλευτής και νυν
πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας ρωτούσε στη Βουλή τους αρμόδιους υπουργούς του ΠΑΣΟΚ:
«ΘΕΜΑ: Πρόταση
αποκατάστασης Ακτής Σκαραμαγκά.
αποκατάστασης Ακτής Σκαραμαγκά.
- Εντάσσεται στον άμεσο σχεδιασμό της νέας κυβέρνησης
να συνδράμει στην απόδοση της έκτασης
της παράνομα κατασκευασμένης με
επιχωματώσεις προβλήτας Νο 4, έκτασης
220 στρεμμάτων, σε δημόσια και κοινόχρηστη
χρήση; - Προτίθεται να υποστηρίξει την πρόταση της κίνησης
Χαϊδαρίου Πολίτες σε Δράση για την
αποκατάσταση του φυσικού περιβάλλοντος
στην Ακτή Σκαραμαγκά και την επαναφορά
της στον πρότερο ρόλο που ήταν η επαφή
των κατοίκων με την θάλασσα και η
κοινόχρηστη χρήση του χώρου με παράλληλη
δημιουργία θέσεων εργασίας μέσω ήπιας
ανάπτυξης;»
Ο νυν πρωθυπουργός υιοθετούσε το σκεπτικό της παράταξης “Πολίτες σε Δράση” (επικεφαλής τότε ήταν ο σημερινός αναπλ. υπουργός Εθνικής Άμυνας, Δημ., Βίτσας) ότι η μεγάλη προβλήτα Νο 4 (η πιο κοντινή στο λιμανάκι), έκτασης 220 στρεμμάτων, είναι προϊόν παράνομης επιχωμάτωσης πάνω σε δημόσια και κοινόχρηστη έκταση (θάλασσα). Πρότεινε μάλιστα όχι μόνο την απόδοση της έκτασης στο λαό της δυτ. Αθήνας, αλλά και τη χρηματοδότηση της δημιουργίας παραθαλάσσιων ψυχαγωγικών και αθλητικών εγκαταστάσεων, με προφανή θετικά αποτελέσματα στην ανάπτυξη της περιοχής μας και την δημιουργία θέσεων εργασίας.
Καθαρές κουβέντες τότε! Αλλά ας έρθουμε στο σήμερα. Ο ίδιος φαίνεται να το έχει ξεχάσει ή να τον έχουν απορροφήσει οι άλλες έγνοιες και το έχει αφήσει στην άκρη. Εμείς όμως τι κάνουμε;- Τι κάνει η προσκείμενη στο ΚΚΕ δημοτική αρχή
Χαϊδαρίου για να αξιοποιήσει την εκπεφρασμένη πρόθεση
του πρωθυπουργού. Ας θυμηθούμε ότι πολύ πρόσφατα ανάλογες διεκδικήσεις Δήμου και λαού της Δραπετσώνας για τα “Λιπάσματα”, απ’ ότι φαίνεται, έπιασαν τόπο; Γιατί αδρανούμε εδώ στο Χαϊδάρι;
Χαϊδαρίου για να αξιοποιήσει την εκπεφρασμένη πρόθεση
του πρωθυπουργού. Ας θυμηθούμε ότι πολύ πρόσφατα ανάλογες διεκδικήσεις Δήμου και λαού της Δραπετσώνας για τα “Λιπάσματα”, απ’ ότι φαίνεται, έπιασαν τόπο; Γιατί αδρανούμε εδώ στο Χαϊδάρι;
– Οι παρατάξεις που μετείχαν στους “αγώνες” ενάντια
στο Λιμάνι Σκαραμαγκά ή υπερθεμάτιζαν
υπέρ της πρόσβασης στη θάλασσα περί
άλλα τυρβάζουν; Ποιες είναι οι πρωτοβουλίες τους για ενημέρωση
των κατοίκων του Χαϊδαρίου, ποια η
συνεργασία τους με το Κοινοβούλιο και
τους υπουργούς;
στο Λιμάνι Σκαραμαγκά ή υπερθεμάτιζαν
υπέρ της πρόσβασης στη θάλασσα περί
άλλα τυρβάζουν; Ποιες είναι οι πρωτοβουλίες τους για ενημέρωση
των κατοίκων του Χαϊδαρίου, ποια η
συνεργασία τους με το Κοινοβούλιο και
τους υπουργούς;
– Πόσοι έχουμε μείνει στην προσπάθεια διατήρησης της
ελπίδας για διέξοδο στη θάλασσά μας;
Έστω ως εικόνα!
ελπίδας για διέξοδο στη θάλασσά μας;
Έστω ως εικόνα!
Πόσοι αποδέχονται την πλήρη και οριστική
άλωση βουνού και ακτής με βαρύτερες
υποδομές, αποθήκευσης, διανομής, μεταφορών
(εμπορικό τρένο και Μετρό) κ.ά.; Η ταύτιση
απόψεων Ε. Ντηνιακού και Θ. Σπηλιόπουλου
για Μετρό ως το Σκαραμαγκά, δηλαδή με
οριστική απόδοση της παραλίας σε
βιομηχανική χρήση (αμαξοστάσιο Μετρό)
είναι τυχαία; Η σιωπή των υπολοίπων για
την προοπτική αυτή, αλλά και για την κριτική
που ήδη ασκήσαμε είναι επίσης τυχαία;
Μήπως το ενδιαφέρoν και τα δάκρυα για
το εμπορικό τρένο ήταν απλώς κροκοδείλια;
άλωση βουνού και ακτής με βαρύτερες
υποδομές, αποθήκευσης, διανομής, μεταφορών
(εμπορικό τρένο και Μετρό) κ.ά.; Η ταύτιση
απόψεων Ε. Ντηνιακού και Θ. Σπηλιόπουλου
για Μετρό ως το Σκαραμαγκά, δηλαδή με
οριστική απόδοση της παραλίας σε
βιομηχανική χρήση (αμαξοστάσιο Μετρό)
είναι τυχαία; Η σιωπή των υπολοίπων για
την προοπτική αυτή, αλλά και για την κριτική
που ήδη ασκήσαμε είναι επίσης τυχαία;
Μήπως το ενδιαφέρoν και τα δάκρυα για
το εμπορικό τρένο ήταν απλώς κροκοδείλια;
Εάν χαθεί οριστικά η παραλία Σκαραμαγκά θα φταίνε
οι ξένοι, οι τροϊκανοί; Ή οι καιροσκόποι ή οι προσαρμοστικοί ή οι δήθεν ή οι “απορροφητικοί” ή οι “δεν” ή οι “όχι”;
οι ξένοι, οι τροϊκανοί; Ή οι καιροσκόποι ή οι προσαρμοστικοί ή οι δήθεν ή οι “απορροφητικοί” ή οι “δεν” ή οι “όχι”;
Μήπως πρέπει το Δημοτικό Συμβούλιο να θυμίζει, να
διεκδικεί τα δίκια της πόλης μας, αλλά
και να συνεδριάζει στην ακτή μας,
διατρανώνοντας τα συμφέροντα της πόλης;
Του λαού της πόλης!
διεκδικεί τα δίκια της πόλης μας, αλλά
και να συνεδριάζει στην ακτή μας,
διατρανώνοντας τα συμφέροντα της πόλης;
Του λαού της πόλης!
Εμείς στη δημοτική κίνηση “Διάφανος Δήμος” θα
εξακολουθήσουμε να είμαστε βουκέντρα.
Εάν όμως το βόδι παραείναι χοντρόπετσο,
η θέα στο ομορφότερο ηλιοβασίλεμα της
Αττικής θα είναι για πάντα από μακριά.
εξακολουθήσουμε να είμαστε βουκέντρα.
Εάν όμως το βόδι παραείναι χοντρόπετσο,
η θέα στο ομορφότερο ηλιοβασίλεμα της
Αττικής θα είναι για πάντα από μακριά.
Μας αξίζει;ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΛΕΞΗ ΤΣΙΠΡΑ