Έτοιμο φαγητό: Τι ετοιμάζει ο Σκλαβενίτης με την “Σπιτική κουζίνα”

Μπέττυ Λαμπροπούλου
3 Λεπτά Ανάγνωσης

Η «Σπιτική Κουζίνα» κλείνει προσωρινά, ανανεώνεται και επιστρέφει σύντομα ως “Σκλαβενίτης” με νέο πρόσωπο, εικόνα και μενού, ενδυναμώνοντας την παρουσία του Ομίλου στο έτοιμο φαγητό.

Το αίτημα της “ευκολίας με ποιότητα” είναι πια όρος ζωής για πολλά ελληνικά νοικοκυριά, στα οποία ο χρόνος για ψώνια και μαγείρεμα μοιάζει πολυτέλεια. Την ανάγκη για έτοιμο φαγητό έχει διαγνώσει “από πρώτο χέρι” ο Όμιλος Σκλαβενίτη, ο οποίος ήδη στα καταστήματά του διαθέτει ποικιλία μαγειρεμένων μερίδων. Ωστόσο δεν αρκείται σε αυτό.

Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ απέκτησε το περασμένο καλοκαίρι τα 25 καταστήματα της γνωστής αλυσίδας έτοιμου φαγητού “Σπιτική Κουζίνα” από τη Salas Intergroup A.E.

Ο Σκλαβενίτης ετοιμάζει μονάδα γίγας στο έτοιμο φαγητό

Η “Σπιτική Κουζίνα” βρίσκεται λοιπόν σε στάδιο αλλαγής σελίδας και τα καταστήματά κατεβάζουν ρολά στις 31 Οκτωβρίου, ώστε να επαναλειτουργήσουν με νέα εταιρική ταυτότητα και το brand “Σκλαβενίτης”. Το concept των καταστημάτων της «Σπιτικής Κουζίνας» λειτουργεί συμπληρωματικά στο δίκτυο του ομίλου. Ταυτόχρονα, η υπό κατασκευή μονάδα παραγωγής στη Μαγούλα, με δυνατότητα 250.000 μερίδων ημερησίως, τοποθετεί την εταιρεία σε κορυφαία θέση της μαζικής παραγωγής έτοιμων γευμάτων.

 έτοιμο φαγητό

Η μεταμόρφωση της “Σπιτικής Κουζίνας” περιλαμβάνει νέο concept, ανανεωμένο μενού και φρέσκια αισθητική, ενώ όλα τα καταστήματα θα ανοίξουν στα ίδια σημεία σταδιακά μέσα στους επόμενους μήνες.

Οι 75 εργαζόμενοι διατηρούνται στις θέσεις τους. Δεν προβλέπονται «γωνιές έτοιμου φαγητού» μέσα στα σούπερ μάρκετ, καθώς τα νέα καταστήματα θα λειτουργούν ανεξάρτητα, αλλά συμπληρωματικά προς το δίκτυο της Σκλαβενίτης.

Το έτοιμο φαγητό είναι πλέον επιλογή, όχι συμβιβασμός

Η ελληνική αγορά convenience food έχει εκτοξευθεί τα τελευταία χρόνια +22% σε αξία και 144 εκατ. ευρώ το 2024 δείχνοντας ότι ο Έλληνας αναζητά έτοιμες αλλά ποιοτικές λύσεις.

Με αυτό το βήμα, η Σκλαβενίτης φαίνεται πως ετοιμάζεται να “σερβίρει” το επόμενο μεγάλο της στοίχημα: να συνδυάσει την αξιοπιστία του brand της με την καθημερινή απόλαυση του φαγητού που θυμίζει σπιτικό.

«Το έτοιμο φαγητό είναι πλέον επιλογή, όχι συμβιβασμός», σημειώνει αναλυτής του κλάδου τροφίμων. «Η στροφή αυτή έχει ήδη συμβεί σε αγορές όπως το Ηνωμένο Βασίλειο ή οι Σκανδιναβικές χώρες και η Ελλάδα ακολουθεί με ταχύτητα», συμπληρώνει.

TAGGED:
Μοιραστείτε το άρθρο:
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *