ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑΕΙΔΗΣΕΙΣΕΛΛΑΔΑΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ

Υπερ-κόμβος Σκαραμαγκά – Έχουμε την απάντηση για το “πότε” του μεγάλου οδικού έργου

Ο υπέρ – κόμβος Σκαραμαγκά αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα οδικά έργα της Αττικής. Είναι ζωτικής σημασίας όχι μόνο για το Χαϊδάρι, αλλά και για ολόκληρη τη Δυτική Ελλάδα, το οποίο παραμένει εδώ και χρόνια “στα συρτάρια”. Προς στιγμήν το 2017 δόθηκε η εντύπωση ότι κινείται από την Περιφέρεια, αλλά και πάλι βάλτωσε. Το “Χαϊδάρι Σήμερα” έχει απάντηση στο ερώτημα “πού κολλάει”, αλλά και ποια είναι η προοπτική του.

Μιλάμε για τη διασταύρωση της Εθνικής Οδού με την Λ. Σχιστού. Στο σημείο αυτό προβλέπεται συνολική αναβάθμιση του κόμβου σε τρία σημεία, που θα βελτιώσει θεαματικά την κυκλοφορία στην Εθνική Οδό και την Λεωφόρο Σχιστού. Η τελευταία θα αποκτήσει και άμεση σύνδεση με την Αττική Οδό. Δυστυχώς η κυκλοφοριακή κατάσταση παραμένει μόνιμα προβληματική ταλαιπωρώντας χιλιάδες οδηγούς, ειδικά στο φανάρι στο ύψος των ΕΛΠΕ.

Προς αναζήτηση τεχνικού συμβούλου – επαφή με τη ΔΕΣΦΑ

Υπερ-κόμβος Σκαραμαγκά - Έχουμε την απάντηση για το "πότε" του μεγάλου οδικού έργου 2
Χρήστος Καραμάνος

Γι’ αυτό το ζωτικής σημασίας έργο, το «Χαϊδάρι Σήμερα» επικοινώνησε με τον αντιπεριφερειάρχη Οικονομικών, κ. Χρήστο Καραμάνο. 

Ο αρμόδιος αντιπεριφερειάρχης διέψευσε τις όποιες υποψίες πως το έργο απεντάχθηκε από το Τεχνικό Πρόγραμμα της Περιφέρειας. Μας διευκρίνισε πως βρίσκεται στο στάδιο της επιλογής τεχνικού συμβούλου, προκειμένου να επικαιροποιηθεί η μελέτη. Αυτή είναι η απαιτούμενη διαδικασία όπως, και της υπογραφής σύμβασης με τη ΔΕΣΦΑ.

Αυτό διότι, κατά τον κ. Καραμάνο, απαραίτητη προϋπόθεση για να ξεκινήσει το έργο, είναι η μετατόπιση ενός μεγάλου αγωγού μεταφοράς φυσικού αερίου. Ο συγκεκριμένος αγωγός κινείται κατά μήκος της Λ. Σχιστού και καταλήγει στον Πειραιά. Την μετακίνησή του ο κ. Καραμανλής χαρακτήρισε μεγάλη και δύσκολη τεχνικά εργασία. Επιπλέον στο θέμα αυτό υπάρχει στασιμότητα, λόγω και της πρόσφατης αλλαγής διοίκησης της ΔΕΣΦΑ.

Ρωτήσαμε τον αντιπεριφερειάρχη για τα χρονικά περιθώρια του έργου:

– Με μια πρόχειρη εκτίμηση, πότε πιστεύετε πως θα γίνει η έναρξη του έργου;
Την τοποθετώ στο τέλος του 2020.
-Και πόσος χρόνος θα απαιτηθεί για την ολοκλήρωσή του;
Περίπου δύο χρόνια.

Οπότε, αν λυθεί το πρόβλημα του αγωγού φυσικού αερίου και αν δεν προκύψουν άλλα, καλό 2023 θα υποδεχτούμε τον Κόμβο Σκαραμαγκά και θα αποχαιρετήσουμε το φανάρι των ΕΛΠΕ…

Χαϊδάρι Σήμερα ΥΠΕΡ-ΚΟΜΒΟΣ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ. Πρώτα ρήμαξαν το τοπίο και μετά πέταξαν (δυο φορές) το έργο στα σκουπίδια 1
Η Δυτική Περιφερειακή Αιγάλεω, που έχει διανοιχθεί στο βουνό, πάνω από τη Λίμνη Κουμουνδούρου, αλλά έχει εγκαταλειφθεί αναξιοποίητη, δηλαδή δεν έχει ενωθεί με τη Λ. Σχιστού.

Θυμίζουμε ότι με την ενδεχόμενη κατασκευή του τριπλού κόμβου:

  • Θα υπάρχει νέα σύνδεση της Εθνικής Οδού με τη Λ.Σχιστού. 
  • Θα ολοκληρωθεί η ημιδιανοιγμένη Περιφερειακή Αιγάλεω, που θα συνδέει τη Λ. Σχιστού με την Αττική Οδό.
  • Θα ολοκληρωθούν και θα λειτουργήσουν και ο διανοιγμένες σήραγγες “φαντασματα” στη στροφή στονΣκαραμαγκά.
  • Θα κατασκευστεί κόμβος που θα συνδέει απευθείας τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά με την Λ. Αθηνών.

Γιώργος Παπαπαναγιώτου

ΣΧΕΤΙΚΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ: “Ξεθάφτηκε” ο Υπέρ-Κόμβος Σκαραμαγκά! Καταλυτικό ρόλο έπαιξε το “Χαϊδάρι Σήμερα”,          /          Προχωράει οριστικά ο υπερ – Κόμβος Σκαραμαγκά. Συμφωνία ΥΠΕΚΑ – Περιφέρειας Αττικής

Παρόμοια Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button