“Βγαίνουμε απ’ το σπίτι” – Σε ισχύ από σήμερα η νέα μεγάλη καμπάνια κατά της πανδημίας
Η επιφυλακτικότητα με την οποία αντιμετωπίζουν οι Έλληνες τα νέα μέτρα της κυβέρνησης για το άνοιγμα της κοινωνίας, της οικονομίας και των σχολείων, προβληματίζει ισχυρά τον πρωθυπουργό και τα στελέχη που έχουν στην αρμοδιότητά τους την διαχείριση των επιπτώσεων της πανδημίας στη χώρα.
Ενώ κατά το προηγούμενο διάστημα οι έρευνες της κοινής γνώμης κατέγραφαν ισχυρή κόπωση των πολιτών από το παρατεταμένο λοκντάουν, μόλις ανακοινώθηκαν τα μέτρα “αποσυμπίεσης”, οι πολίτες, αντί να πανηγυρίζουν, εκδήλωσαν μια ανεξήγητη εμμονή με τα ρεκόρ κρουσμάτων, διασωληνώσεων και θανάτων, που ανακοινώνει ο ΕΟΔΥ.
Ψυχίατροι από το ΨΝΑ, με τους οποίους συνομίλησε ο υπ. Υγείας Βασίλης Κικίλιας, τον βεβαίωσαν ότι πρόκειται με βεβαιότητα για ισχυρό σύνδρομο “ιδρυματοποίησης”, ευεξήγητο διότι οι Έλληνες έζησαν τον μακρύτερο εγκλεισμό στον πλανήτη. Για τον λόγο αυτό, εισηγήθηκαν, απαιτούνται κατάλληλοι χειρισμοί και ενθάρρυνση των πολιτών να βγουν από το σπίτι, αντίστοιχους με τις περυσινές επίμοχθες προσπάθειες να μείνουν στο σπίτι.
Σε σύσκεψη του πρωθυπουργού με τους αρμόδιους υπουργούς, αποφασίστηκε να ληφθούν τα παρακάτω μέτρα:
- Εκκινείται άμεσα η καμπάνια “Βγαίνουμε από το σπίτι”, ύψους 100.000.000 ευρώ, με φορέα υλοποίησης τα κανάλια. Με αναλυτικό non paper έχουν πάρει ήδη οδηγίες να ξεμπροστιάζουν όσους πολίτες έχουν κλειστά μπατζούρια ή κάθονται ένας ένας στο μπαλκόνι.
- Ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης ανέλαβε να διοργανώσει κλιμάκια των ΜΑΤ που θα μοιράζουν δωρεάν στις πλατείες κουτάκια μπύρας, ενόσω τα περιπολικά θα παίζουν στα ηχεία τους Βασίλη Καρρά.
- Όλα έγιναν μυστικά, ώστε να μην μάθει τίποτε ο Άδωνις Γεωργιάδης και βγει και τα τουιτάρει πριν της ώρας τους. Αυτός είναι και ο λόγος που τα μαθαίνετε από εμάς αυτή τη στιγμή.
- Καλό μήνα.