Το Μετρό γέρασε νωρίς
Γιώργος Σταματόπουλος
Όμως, η υποχώρηση αυτής της τόσο σημαντικής υπηρεσίας τα τελευταία χρόνια είναι κατακόρυφη. Ιδίως στα μάτια ενός περιστασιακού επιβάτη, που δεν ενσωματώνεται όπως ο τακτικός, στην πορεία κάμψης. Τα δρομολόγια αραίωσαν. Ο συνωστισμός φοβερός. Τα σκαλιά δεν είναι πια καθαρά. Οι πλάκες έπαψαν να γυαλίζουν. Οι τοίχοι βρώμικοι. Όλο και πιο πολλοί στα δρομολόγια, οι παλιοί συρμοί του Ηλεκτρικού. Κλεφτρόνια και επαιτεία, όχι εξαίρεση αλλά κανόνας.
“Μεγάλη ήττα”
Ioanna Retsou Πόσο θλιβερά είναι όλα αυτά, όταν πλέον οι αστικές συγκοινωνίες είναι τόσο άθλιες και δεν μπορούμε πια ούτε στο Μετρό να στραφούμε. Χρησιμοποιώ όλη μου τη ζωή το 040 (Σύνταγμα – Πειραιάς). Ενώ πάντα περνούσε σε 5-7 λεπτά, τώρα η ώρα αναμονής έχει ανέβει στα 25 τουλάχιστον (τα τηλεματικά μας μάραναν). Στράφηκα κάποια στιγμή στο Μετρό, μόνο για να διαπιστώσω το παραπάνω θλιβερό συμπέρασμα.
Μπιμπί Κουτσιμπού Το Μετρό της Αθήνας, από όσο ξέρω, έχει σχεδιαστεί για να λειτουργεί με συχνότητα 3 λεπτών στις ώρες αιχμής. Σύμφωνα με αυτό έχουν υπολογιστεί όλα τα μεγέθη, οι αποβάθρες, οι σκάλες, οι συρμοί. Πλέον σε ώρα αιχμής οι συρμοί έρχονται ανά 5-6 λεπτά και σε άλλες ώρες περιμένουμε 8-15! Γι’ αυτό και σε αρκετές περιοχές, ειδικά τις πιο κεντρικές, οι αποβάθρες και οι συρμοί είναι ασφυκτικά γεμάτοι. Ακόμα και μετά τις 10 το βράδυ.
Γιώργος Σταματόπουλος Η μεγάλη ήττα είναι ότι έπαψαν οι επιβάτες να έχουν την όψη του ικανοποιημένου χαλαρού χρήστη (με το βιβλίο, τα ακουστικά ή το ταμπλετ) και έχουν μετατραπεί σε ταλαιπωρημένους και στρεσαρισμένους επιβάτες του… 550 Πειραιάς – Κηφισιά.