“Είστε αστείοι… Φτιάξατε ολόκληρο Μετρό, όμως σε ένα σωστό πεζοδρόμιο κολλήσατε και μας βασανίζετε”

Μενέλαος Χρόνης
3 Λεπτά Ανάγνωσης

Διαμαρτύρεται εργαζόμενη για την έλλειψη όδευσης κατάλληλης για πεζούς προς τον Σταθμό Αγία Μαρίνα. Με μήνυμα της στην εφημερίδα επισημαίνει μια μεγάλη αλήθεια:

Κάθε μέρα παίρνω το τρένο για να πάω στη δουλειά μου στο κέντρο της Αθήνας. Κατοικώ στη συνοικία της Νέας Φώκαιας, δηλαδή αρκετά κοντά στο Σταθμό Αγίας Μαρίνας, και ο λογικός τρόπος είναι να πάω και να γυρίσω με τα πόδια. Λέω λογικός και όχι σωστός τρόπος, γιατί απλά είναι αδύνατο να προχωρήσω μέχρι εκεί με ασφάλεια και ταχύτητα. Η οδός Χίου και η οδός Κολοκοτρώνη δεν έχουν καθόλου πεζοδρόμιο (δεν θεωρώ πεζοδρόμια αυτά που υπάρχουν, πλάτους μισού μέτρου σε μερικά σημεία και με αμέτρητα εμπόδια). Μπορείς να περπατήσεις μόνο στο οδόστρωμα, πράγμα που είναι πολύ επικίνδυνο, διότι και στις δύο πλευρές του δρόμου παρκάρουν αυτοκίνητα, αλλά και η κίνηση είναι πυκνή. Είστε αστείοι… Καταφέρατε να φτιάξετε ένα τόσο πανάκριβο και δύσκολο έργο, όπως είναι το Μετρό, και δεν σταθήκατε ικανοί για το πιο εύκολο και μας βασανίζετε τόσα χρόνια“.

12 χρόνια δεν στάθηκαν αρκετά!

Το πρόβλημα που επισημαίνει η συμπολίτισσα το έχει αναδείξει το “Χαϊδάρι Σήμερα” με αρκετά άρθρα στο παρελθόν. Υποστηρίζουμε ότι θα έπρεπε να έχει δημιουργηθεί ένα πλέγμα άνετων πεζοδρομίων, πεζοδρόμων και ποδηλατοδρόμων ώστε να γίνει προσιτό το Μετρό σε πολλές γειτονιές της πόλης χωρίς ΙΧ (μεγάλο πρόβλημα το παρκάρισμα) και συγκοινωνίες (άλλη πονεμένη ιστορία αυτή). Από τις 14 Δεκεμβρίου 2013, που άνοιξε τις πύλες του ο Σταθμός Αγία Μαρίνα υπήρξε άνετο χρονικό περιθώριο για να γίνει σοβαρή παρέμβαση. Όμως ο Δήμος Χαϊδαρίου αδυνατεί να κατανοήσει τις πραγματικές ανάγκες των δημοτών του.

Το ελληνικό Δημόσιο, σε όλες τις εκφάνσεις του, (κεντρική κυβέρνηση – υπουργεία, Περιφέρειες, Δήμοι) πάσχει σοβαρά από συνολικό σχεδιασμό των υποδομών του. Όπως ορθά παρατηρεί η επιστολογράφος μας, κάνει αποσπασματικές παρεμβάσεις και “διψάει” για μεγάλα και ακριβά έργα, αλλά δεν μπορεί να προγραμματίσει ενέργειες και να συνενώσει δίκτυα για τη βελτιστοποίηση της απόδοσής τους. Κλασικό παράδειγμα, μια και μιλάμε για Μετρό στο Χαϊδάρι, είναι και η πολύχρονη αδυναμία να φτιάξει μια λεωφορειακή γραμμή της προκοπής, Δάσος – Αγία Μαρίνα.

ΥΓ. Με την ευκαιρία, θυμίζουμε ότι στην οδό Κολοκοτρώνη εδρεύει και η Στέγη Πολιτισμού του Δήμου, καθώς και ένα δημοτικό σχολείο και ένα νηπιαγωγείο. Δηλαδή, εκτός από τις πάρα πολλές μετακινήσεις πεζών για το Μετρό, γίνονται εκατοντάδες ακόμα για τις τρεις αυτές δομές, πάντα στη μέση του δρόμου, ακόμη και τα παιδιά.

ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ:
Αυτός είναι ο πεζόδρομος – ποδηλατόδρομος που αλλάζει το Χαϊδάρι. Τώρα έχουμε τα “εργαλεία” για να το καταφέρουμε!

Μοιραστείτε το άρθρο:
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *