ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

“Τρέξε τώρα δάσκαλε… να πας το δημόσιο σχολείο εκεί όπου θα έπρεπε να είναι!”

Σκέφτομαι… Πόσο ανέτοιμοι μπροστά σε τόσο βίαιες εξελίξεις. Τρέχουμε να στηρίξουμε το Δημόσιο Σύστημα Υγείας να μην καταρρεύσει, ενώ θα έπρεπε να ήταν από τα καλύτερα. Αντάξιο των επιστημόνων γιατρών,νοσηλευτών που έχουμε.
Και το Δημόσιο Σχολείο; Τρέχουμε τώρα… Να το πάμε δέκα βήματα μπροστά για να μπορέσει ν’ αντεπεξέλθει στις υπάρχουσες συνθήκες. Να το πάμε γρήγορα, βίαια, πρόχειρα εκεί που έπρεπε ήδη να είναι. Τόσα χρόνια υποχρηματοδοτείται. Τα περισσότερα σχολεία στην Ελλάδα έχουν υπολογιστικά συστήματα δεκαετίας. Άλλα, δεν έχουν καθόλου. Το Δημόσιο Σχολείο έπρεπε να το έχουν στηρίξει υλικοτεχνικά (σύγχρονα υπολογιστικά συστήματα, δίκτυα οπτικών ινών, δικτύωση σχολείων κλπ.) εδώ και χρόνια. Αλλά ποτέ δεν περίσσευαν χρήματα… Τρέξε τώρα δάσκαλε. Τρέξε να μάθεις μόνος σου πως θα φτιάξεις ψηφιακές τάξεις, πως θα κάνεις ασύγχρονη ή σύγχρονη τηλεκπαίδευση. Μπες στις πλατφόρμες που σου δίνονται για να κάνεις πρόβα, αλλά μην στεναχωρηθείς αν δεν λειτουργούν και δεν είναι διαθέσιμες. Δεν πειράζει. Θα βρεις εσύ τον τρόπο…
Λυπάμαι γιατί κάποιοι δημοσιογράφοι πάλι βάλλουν εναντίον μας και φτιάχνουν την κοινή γνώμη. Οι τεμπέληδες δάσκαλοι. Αυτοί που κάνουν διακοπές… Ας μην κατηγορούμε τόσο εύκολα τους εκπαιδευτικούς. Ας δούμε τις συνθήκες που εργάζονται. Πρέπει όλοι να καταλάβουμε ότι στη νέα τάξη πραγμάτων, το φιλότιμο πια δεν αρκεί από μόνο του. Πρέπει να έχεις και την υποδομή. Είναι το ίδιο που έλεγαν οι γιατροί και οι νοσηλευτές: Δεν θέλουμε χειροκρότημα από τα μπαλκόνια, μια μέρα στις 21.00…

Παρόμοια Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button