ΕΙΔΗΣΕΙΣΚΟΙΝΩΝΙΑΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ
Πρόταση για τη γραμμή 803 και τη σύνδεση Δάσους – Αγίας Μαρίνας
Συνάντηση εργασίας στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας του υποψηφίου Δημάρχου Θοδωρή Σπηλιόπουλου για τις συγκοινωνίες στο Χαϊδάρι
Την Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2019 πραγματοποιήθηκε συνάντηση εργασίας αντιπροσωπίας του Δημοτικού Συνδυασμού «Πολίτες σε Δράση Χαϊδαρίου» με επικεφαλής το Θοδωρή Σπηλιόπουλο, υποψήφιο Δήμαρχο, με τον Πρόεδρο του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας κ. Τάσο Ταστάνη και στελέχη του ΟΑΣΑ.
Ο Θοδωρής Σπηλιόπουλος και ο Κώστας Φωτεινάκης υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος, μετέφεραν τα παράπονα των κατοίκων και των επισκεπτών της πόλης μας για τη συχνότητα των δρομολογίων των λεωφορειακών γραμμών και υπέβαλλαν προτάσεις για την καλύτερη σύνδεση των απομακρυσμένων περιοχών και την αξιοπιστία των δρομολογίων, όπως αυτά παρουσιάζονται στην ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ.
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο Θοδωρής Σπηλιόπουλος για την καλύτερη σύνδεση των νοσοκομείων που βρίσκονται στο Χαϊδάρι, τη Μονή Δαφνίου (Παγκόσμιο Μνημείο Πολιτιστικής Κληρονομιάς) καθώς και των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής).
Παράλληλα παρουσίασε τις προτάσεις του για τη σύνδεση και την επέκταση του ΜΕΤΡΟ (ή μέσων σταθερής τροχιάς) τις οποίες είχε υποβάλλει τρεις φορές με ανοικτή επιστολή στο Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων.
Για τη Συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση του Δάσους Χαϊδαρίου με τη γραμμή 803 η οποία συνδέει την περιοχή με το σταθμό του μετρό «Αγία Μαρίνα», το Αιγάλεω και τον Πειραιά με θεωρητική συχνότητα 30-40 λεπτά, αλλά που στην πράξη λόγω του μεγάλου μήκους της διαδρομής και της κυκλοφοριακής συμφόρεσης μπορεί να φθάσει και τα 60 λεπτά η πρόταση που κατατέθηκε από τον ΟΑΣΑ είναι:
«Στη γραμμή, λόγω μεγάλου μήκους διαδρομής αλλά κυρίως λόγω της διέλευσής της από το Κέντρο του Πειραιά, στο οποίο λόγω των μεγάλων έργων (τραμ, μετρό) παρατηρούνται έντονα κυκλοφοριακά προβλήματα, οι καθυστερήσεις μπορεί να είναι σημαντικές, ορισμένες ώρες της ημέρας. Για τον λόγο αυτό ο ΟΑΣΑ έχει προτείνει τη μείωση του μήκους διαδρομής της γραμμής, μέχρι το Αιγάλεω ή μέχρι το Γενικό Κρατικό Νίκαιας, τροποποίηση η οποία εάν πραγματοποιηθεί θα βελτιώσει σημαντικά τη σύνδεση με το σταθμό μετρό «ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ», αφού θα καλυτερεύσει σημαντικά η συχνότητα της γραμμής και θα διαμορφωθεί σε 15-20’.
Εξάλλου, όσον αφορά τον Πειραιά, υπάρχουν οι γραμμές 845 (η οποία διέρχεται από τη λεωφ. Αθηνών και τη Θηβών) και η γραμμή 703 (η οποία διέρχεται από τη λεωφ. Θηβών), οι οποίες μπορούν να καλύψουν τις μετακινήσεις των κατοίκων είτε απευθείας, είτε με μετεπιβίβαση.»
Η ανωτέρω πρόταση του ΟΑΣΑ, όσον αφορά τη γραμμή 803, εξετάζεται ως βάση για συζήτηση από το συνδυασμό «Πολίτες σε Δράση Χαϊδαρίου».
Η ανάγκη ωστόσο επασχεδιασμού του συνόλου των γραμμών που αφορούν το Χαϊδάρι, παραμένει στην προτεραιότητα των παραπέρα ενεργειών μας.
Η ανάγκη ωστόσο επασχεδιασμού του συνόλου των γραμμών που αφορούν το Χαϊδάρι, παραμένει στην προτεραιότητα των παραπέρα ενεργειών μας.