Νέος αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος: Πότε παραδίδονται 65 χλμ. Τι θα γίνει στο τμήμα Πύργος – Τσακώνα
Με την πρόοδο να έχει φθάσει το 77%, η νέα εθνική οδός Πατρών-Πύργου μετρά για να δοθεί στην κυκλοφορία. Σύντομα, οι οδηγοί θα έχουν έναν σύγχρονο αυτοκινητόδρομο με υψηλό όριο ταχύτητας.

Με την παράδοση της νέας εθνικής οδού, ο χρόνος για να καλυφθεί η απόσταση Πάτρα – Πύργος θα μειωθεί κατά 35 ολόκληρα λεπτά και βέβαια σε ασύγκριτα καλύτερες συνθήκες ασφάλειας.
Είναι ένα από τα σημαντικότερα οδικά έργα που πραγματοποιούνται στην Ελλάδα. Η νέα εθνική οδός Πάτρα – Πύργος θα δώσει «ανάσα» σε χιλιάδες οδηγούς. Αποτελεί επέκταση της Ολυμπίας Οδού, έχει συνολικό μήκος 74,8 km εκ των οπoίων τα 13 km (στο τμήμα έξω από την Πάτρα) είναι στην υφιστάμενη χάραξη και τα 62 km σε νέα. Ο νόμος Ηλείας για πρώτη φορά αποκτά κλειστό αυτοκινητόδρομο, κάνοντας τις μετακινήσεις σαφώς πιο ασφαλείς και γρήγορες.
Όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρίστος Δήμας, η πρόοδος υλοποίησης του νέου αυτοκινητόδρομου αγγίζει το 77% με τις εργασίες να συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς.
Αυτό σημαίνει πως το τμήμα Πάτρα – Πύργος θα παραδοθεί εντός του χρονοδιαγράμματος, με τα πρώτα 65 km από τον Πύργο, πηγαίνοντας βόρεια μέχρι την Κάτω Αχαγιά, να δίνονται στην κυκλοφορία έως τις 31 Ιουλίου και τα υπόλοιπα 10 km πηγαίνοντας προς την Πάτρα έως το τέλος του έτους.

Το όριο ταχύτητας στο μεγαλύτερο τμήμα θα είναι 130 km/h, εκτός από ορισμένα κομμάτια που λόγω χάραξης θα πέφτει στα 110 km/h.
Με την παράδοση της νέας εθνικής οδού, ο χρόνος για να καλυφθεί η απόσταση Πάτρα – Πύργος θα μειωθεί κατά 35 ολόκληρα λεπτά. Παράλληλα, το ταξίδι από την Αθήνα έως την πρωτεύουσα της Ηλείας θα γίνεται σε περίπου 2 ώρες και 45 λεπτά. Κατά μήκος της διαδρομής, θα λειτουργούν δύο μετωπικοί σταθμοί διοδίων και δύο πλευρικοί, θα υπάρχουν ΣΕΑ, χώροι για στάθμευση και τουαλέτα και βέβαια το Κέντρο Ελέγχου και Συντήρησης του δρόμου, από όπου η Ολυμπία Οδός θα επιτηρεί τη λειτουργία του.
Πύργος – Τσακώνα
Ο κ. Δήμας επιβεβαίωσε ότι το τμήμα Πύργος – Καλό Νερό – Τσακώνα παραμένει στους μελλοντικούς σχεδιασμούς, με την πρόοδο του Πάτρα – Πύργος να αποτελεί βάση για διαπραγματεύσεις με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.