ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑΑΓΟΡΑ

Οι 4 βασικές ιδιότητες που πρέπει να έχει κάθε διαφημιστική επιγραφή

Οι διαφημιστικές επιγραφές είτε τοποθετούνται στο εξωτερικό ή το εσωτερικό του καταστήματος είτε σε κάποιον άλλο κοινόχρηστο χώρο μπορούν να επιτελέσουν πολύ σημαντική λειτουργία στην προώθηση του brand, την ενημέρωση του κοινού για την ύπαρξή του και τελικά την προσέλκυση πελατείας. Ωστόσο, το να φτιάξετε μια διαφημιστική επιγραφή που να είναι επιτυχημένη και να καταφέρνει όλους αυτούς τους στόχους δεν είναι πάντα κάτι εύκολο. Για την ακρίβεια, μαγικές συνταγές δεν υπάρχουν και δεν είναι απόλυτα σίγουρο ποια ακριβώς βήματα πρέπει να ακολουθήσετε, για να πετύχετε. Ένα πράγμα, όμως, είναι σαφές. Υπάρχουν κάποιες ιδιότητες που πρέπει να έχει κάθε επιγραφή, διότι χωρίς αυτές είναι καταδικασμένη σε αποτυχία. Από εκεί και πέρα, παίζουν ρόλο και άλλα στοιχεία, όπως το σημείο τοποθέτησης, το είδος της επιχείρησης, η αγορά, ο ανταγωνισμός κλπ.

Σαφήνεια

Το πρώτο πράγμα που καλείται να έχει μια επιγραφή είναι η σαφήνεια. Σε έναν κόσμο, στον οποίο οι καταναλωτές βομβαρδίζονται συνεχώς με μηνύματα, ο μέσος ενήλικας σύμφωνα με έρευνες δεν μένει συγκεντρωμένος σε κανένα μήνυμα πάνω από ελάχιστα δευτερόλεπτα. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει μέσα σε αυτόν το λίγο χρόνο ο περαστικός να έχει καταλάβει περί τίνος πρόκειται η επιγραφή. Έτσι, λοιπόν, τα βασικότερα στοιχεία της επιχείρησης, όπως τα προϊόντα που πουλάτε, η επωνυμία και η διεύθυνση, θα πρέπει να αναγράφονται με ευκρίνεια, ώστε να αποτυπωθούν ακόμα και στο υποσυνείδητο του περαστικού. Αν αυτός δεν καταλάβει αμέσως τι θέλετε να του πείτε, απλώς θα προσπεράσει το μήνυμα.

Εντυπωσιασμός

Ακριβώς επειδή ο μέσος καταναλωτής προσπερνάει τα περισσότερα μηνύματα πολύ γρήγορα, η επιγραφή καλείται να επιμηκύνει αυτό το χρονικό διάστημα. Για να το πετύχει αυτό, θα πρέπει να έχει ένα πολύ εντυπωσιακό στοιχείο πάνω της, το οποίο θα κρατήσει το βλέμμα και θα προκαλέσει την περιέργεια. Τι μπορεί να είναι αυτό; Ένα έντονο χρώμα ή ένα πολύ έξυπνο λογότυπο. Αυτό εξαρτάται από το είδος της επιχείρησης. Σίγουρα, πάντως, δεν πρέπει να φτάσετε στο άλλο άκρο και να δημιουργήσετε μια επιγραφή, η οποία αντί για εντυπωσιακή θα είναι υπερβολική και παραφορτωμένη. Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο πρέπει η προσοχή και το βάρος να δίνεται σε ένα συγκεκριμένο στοιχείο που θα προβληθεί ιδιαίτερα.

Καλαισθησία

Μπορεί ως ιδιότητα η καλαισθησία να ακούγεται θολή και απροσδιόριστη, όμως τελικά είναι αυτή που θα κάνει τη διαφορά. Δεν πρέπει μέσα στην προσπάθεια εντυπωσιασμού να οδηγηθείτε σε ένα κιτς σύνολο, οπότε προτιμήστε έντονα στοιχεία σε συνδυασμό με άλλα πιο ήσυχα. Θυμηθείτε: η επιγραφή είναι η εξωτερική εμφάνιση του brand σας σε κάποιον, ο οποίος δεν το γνωρίζει καθόλου.

Διακριτική λειτουργία

Το ζήτημα είναι να βρείτε το πώς θα συνδυάσετε το ύφος των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας με την επιγραφή που τα διαφημίζει. Η καλαισθησία θα αποπνέει αυτό το ύφος, ενώ ταυτόχρονα η επιγραφή θα πρέπει είναι απόλυτα συνδυασμένη με αυτό που κάνετε και προωθείτε. Στόχος σας είναι η επιγραφή να ανακαλεί αμέσως στον περαστικό το brand σας, ώστε αυτή να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες επιγραφές.

Παρόμοια Άρθρα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Back to top button