ΔΥΤΙΚΗ ΑΘΗΝΑΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ

Νίκος Ταχιάος: Μετά το Μετρό Θεσσαλονίκης, “στο τραπέζι” ο Κόμβος Σκαραμαγκά και ο άξονας Ελευσίνα – Θήβα

Για τις πρώτες μέρες λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης, αλλά και τις επόμενες προτεραιότητες της κυβέρνησης μίλησε στο ΑΠΕ – ΜΠΕ ο υφυπουργός υποδομών Νίκος Ταχιάος. Στο πλαίσιο της συνέντευξης ρωτήθηκε από τον Γιώργο Ψύλλια για τον Κόμβο Σκαραμαγκά και τον αυτοκινητόδρομο Ελευσίνα – Θήβα, σαν “αντίδοτα” στο κυκλοφοριακό πρόβλημα της Αττικής.

Όπως αναφέρει, στόχος είναι η κάλυψη του κόστους της κατασκευής του Κόμβου (66 εκατ. ευρώ) από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, ώστε να μπορέσει να δημοπρατηθεί εντός του πρώτου εξαμήνου του 2025. Όσον αφορά τον άξονα Ελευσίνα – Οινόη τόνισε ότι η σχετική πρόταση θα τεθεί πολύ σύντομα υπό κρίση.

Πιο συγκεκριμένα:

Ε: Που βρισκόμαστε κύριε υφυπουργέ με τα δύο μεγάλα έργα ανακούφισης του κυκλοφοριακού στο Λεκανοπέδιο Αττικής. Τον οδικό κόμβο στο Σκαραμαγκά και τον οδικό άξονα Ελευσίνα Οινόη που όπως λένε η συγκοινωνιολόγοι θα βγάλει πολλά φορτηγά εκτός Αττικής;

Α: Είναι αλήθεια ότι είναι μεγάλη η ανάγκη της Αττικής για αποσυμφόρηση. Ο τριπλός κόμβος Σκαραμαγκά είναι ένα έργο που θα δώσει μεγάλη ανάσα στην πρωτεύουσα, μειώνοντας την κίνηση στον κόμβο της Λεωφόρου Αθηνών και της Λεωφόρου Σχιστού και δίνοντας επιλογές στους οδηγούς που κινούνται στο Θριάσιο Πεδίο. Αυτή τη στιγμή, στόχος μας είναι η ολοκλήρωση της κάλυψης της χρηματοδότησής του από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, ώστε να μπορέσει να δημοπρατηθεί εντός του πρώτου εξαμήνου του 2025.

Ο οδικός άξονας Ελευσίνα – Οινόη, είναι μία από τις τρεις Πρότυπες Προτάσεις που έχουν υποβληθεί από ενδιαφερόμενη εταιρία. Θα πρέπει ωστόσο να τονίσω ότι τον πρώτο ρόλο στην αξιολόγηση των Πρότυπων Προτάσεων έχει σαφώς η δημοσιονομική σταθερότητα. Υπό αυτό το πρίσμα, η σχετική πρόταση θα τεθεί πολύ σύντομα υπό κρίση.

Παρόμοια Άρθρα

Εγγραφή
Notify of
guest
0 Comments
Παλαιότερα
Νεότερα Δημοφιλέστερα
Inline Feedbacks
Δείτε όλα τα σχόλια
Back to top button
0
Πάρτε μέρος στη συζήτηση!x